Hassua, että minua haukutaan isoksi, olen 164cm ja aina ihan teinistä asti olen saanut kuulla olevani isokokoinen. Harmi kun tosiaan olen näin hirveän pitkä hujoppi ja erotun katukuvassa kirkkaasti. Olisinpa lyhytkasvuinen niin kuin suurin osa naisista on.
Jättiläis nainen
jätti jätti
4
469
Vastaukset
- misä 184cm
et ole mitenkää normaalia pidempi, niseksi, mieheksi alamittainen kääpiö.
- PERWOOO
No ehkä ne tarkoitti sun mahaa. :DDD
- mitäihm
Kirjoituksesi perusteella olet joko mies tai lihava. Jos suurin osa naisista olisi lyhytkasvuisia, ei sellaista edes olisi kuin lyhytkasvuisuus. (Ja joo, en tiedä miksi vastaan ihme provolle...)
- iu4e33
Uups... sähän oot ihan jäätävän kokoinen jättiläinen :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481