Kokemuksia Kissahoitola Mikkolasta Porissa??

Jella34

Muutan Poriin tammikuussa ja tarvitsisin hoitopaikkaa kahdelle kissalleni. Googlettamalla kyseinen paikka tuli ensimmäisenä tuloksiin, mutta onko palstalaisilla kokemuksia paikasta? Kaikki kokemukset otetaan kiittäen ja kumartaen vastaan!

6

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha(ni)

Outoa, että paikasta ei löydy ainakaan aikaisempia keskusteluita..

• Luvialle

Meidän kissat on ollut hoidossa Luvialla Kissahoitola Viiksiniekassa ja annan sinne täydet 10 pistettä. Häkit oli tosi isot eikä verkkoja seininä. Haku- ja tuontiajoissa joustettiin tosi kivasti!

• LukAA

Olen itsekin tuosta Mikkolasta kiinnostunut, lähinnä siksi, että taksimatka sinne on paljon lyhyempi kun Luvialle. Onko kellään kokemuksia miten kissat ovat viihtyneet?

• Manxiainen&Cooni

Hyvä paikka tuo Mikkola. Hommaansa omistautunut hoitaja, yksillöllisten toiveiden mukainen hoito, hyvät ja uudehkot tilat. Suosittelen lämpimästi!

• Omistajatar

En tyytyväinen. Kissa ei saanut tarpeeksi ruokaa, vaikkaomat ruuat ja vähän oli epäystävällinen emäntä. En vie enää.

• Tiina1977

näin facesta että Tuiskun rakkaat lemmikit ottaa myös kissoja hoitoon nykyään 21.4.2017 alkaen.
      Hienot uudet tilat tuisku tehnyt juuri .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4813
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3232
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      1001
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      30
      984
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      971
    Aihe