Hei! Pyytäisin katsomaan mitä minulle näkyy? Olen 31-vuotias, ruskeat hiukset. Tarvitsetko muita tietoja? Rakkausasiat mielessä.
Sagamar7
1
113
Vastaukset
Rakkauteen sinulle saan ihan nyt näihin aikoihin että jotenkin olet saamassa vastauksen ja voit auttaa itseäsi tai jotain muuta henkilöä vastaanottamaan ihan uutta. Mahdollisesti viivästyksiä. Asiat ovat/tulevat olemaan jollain lailla selviä ja siitä on hyvä jatkaa kohti uusia tapahtumia, kohti rakkautta tai jotain piristävää tunne-elämässä, ihan tässä syksyn aikana kohtaat jotain haastavaa jolloin tärkeintä on löytää tasapaino ennen kuin siitä eteenpäin. Saan myöskin askelia eteenpäin, jos sinä itse et ota niitä suoranaisesti niin saat apua tähän joltain suunnalta. mutta uudet tapahtumat ja liikkuvuus tulee olemaan pinnalla. Kolmas asia minkä näen on se että olet jonkun matkan tai elämänvaiheen päässä ja tämä saattaa tuoda sinulle uupumusta, kaikki pelot on vain voitettava, tottakai muutokset ovat vaikeita ja jotain yllättävää voi tulla eteen missä on vaikea pitää tilanne hallinnassa ja teet lopulta sen mainiosti ja tilanne paranee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781