Hei! Pyytäisin katsomaan mitä minulle näkyy? Olen 31-vuotias, ruskeat hiukset. Tarvitsetko muita tietoja? Rakkausasiat mielessä.
Sagamar7
1
81
Vastaukset
Rakkauteen sinulle saan ihan nyt näihin aikoihin että jotenkin olet saamassa vastauksen ja voit auttaa itseäsi tai jotain muuta henkilöä vastaanottamaan ihan uutta. Mahdollisesti viivästyksiä. Asiat ovat/tulevat olemaan jollain lailla selviä ja siitä on hyvä jatkaa kohti uusia tapahtumia, kohti rakkautta tai jotain piristävää tunne-elämässä, ihan tässä syksyn aikana kohtaat jotain haastavaa jolloin tärkeintä on löytää tasapaino ennen kuin siitä eteenpäin. Saan myöskin askelia eteenpäin, jos sinä itse et ota niitä suoranaisesti niin saat apua tähän joltain suunnalta. mutta uudet tapahtumat ja liikkuvuus tulee olemaan pinnalla. Kolmas asia minkä näen on se että olet jonkun matkan tai elämänvaiheen päässä ja tämä saattaa tuoda sinulle uupumusta, kaikki pelot on vain voitettava, tottakai muutokset ovat vaikeita ja jotain yllättävää voi tulla eteen missä on vaikea pitää tilanne hallinnassa ja teet lopulta sen mainiosti ja tilanne paranee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900