Juha ja Aleksi ovat suosikkivartijoitani

ihastunutt

Aleksi on minusta ihmeellinen. Onkohan hänellä jotain salaisia kykyjä...? En ihmettelisi vaikka hänellä olisi musta vyö karatessa tms.

Miten nämä kaksi ovat päätyneet vartijoiksi vai onko se jokin välivaihe heidän elämässään? Jos satun näkemään heidät tv:ssä, niin jään seuraamaan ohjelmaa. Jotkut Jyväskylän vartijat ovat tylsiä ja mitäänsanomattomia. Aleksi ja Juha ovat älykkäitä.

5

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • : )

He olisivat varmasti bussikuskeinakin parasta A-luokkaa. Eivät hermostuisi mistään vaan tyynen rauhallisina hoitaisivat työnsä ja saisivat kunnioitusta osakseen.

• Mun mielest se...

pariskunta jotka käy koulujen pihoilla keräilemässä kaljatölkkejä ja kertomalla nuorisolle, että pitää kerätä tupakan tumpit ja soo soo soo, on ehdottomasti paras. Tai ainakin huvittavin. Aina yhtä hauskaa kun niitä katsoo. Vartijantyötä parhaimmillaan. Vedet silmissä saa nauraa, ohasse hauskaa! :-)

• eriparia

No meillä on kyllä erilainen huumorintaju.

• eriparia

Entäs poliiseista? Poliisit ovat aika eri tavalla käyttäytyviä eri puolilla Suomea.

Kotkassa on kaikkein tiukimmin käyttäytyvät poliisit. Luulisi olevan raskasta olla koko ajan niin tosissaan.
        Oulusta minulle jäi mieleen 'lähisiirto', ei muuta.
        Kuopion poliisit olivat hauskoja.
        Vantaan poliiseilla (toinen Savosta) näytti olevan hauskaa.
        Forssassa oli macho-poliiseja hihat käärittyinä.

Ei minusta olisi poliisiksi eikä vartijaksi, koska en ole hyvä asettamaan rajoja. Minä mieluummin jään vain seuraamaan että mitä tapahtuu. Jos tapahtuu virheitä, niin minkäs teet.

• kukakersa?
        eriparia kirjoitti:

Entäs poliiseista? Poliisit ovat aika eri tavalla käyttäytyviä eri puolilla Suomea.

Kotkassa on kaikkein tiukimmin käyttäytyvät poliisit. Luulisi olevan raskasta olla koko ajan niin tosissaan.
        Oulusta minulle jäi mieleen 'lähisiirto', ei muuta.
        Kuopion poliisit olivat hauskoja.
        Vantaan poliiseilla (toinen Savosta) näytti olevan hauskaa.
        Forssassa oli macho-poliiseja hihat käärittyinä.

Ei minusta olisi poliisiksi eikä vartijaksi, koska en ole hyvä asettamaan rajoja. Minä mieluummin jään vain seuraamaan että mitä tapahtuu. Jos tapahtuu virheitä, niin minkäs teet.

Ite oon miettiny mistä ne löytää muijat itelleen. Kaikki näyttäis ylipäätään olevan varattuja. Ihme asia, että vain vapaalla olevia saa etsiä, mutta töissä olevat elää toista elämää. Ja sitten se ikäkin. Toki moni haluaa omakseen mahdollisimman nuoren ja hyvä näköisen, mutta luonne se on joka määrää. Nuori ikä = kehittymättömät aivot, ja vielä enemmän, jos luonne on ulospäin suuntautunut. Kokemusta on. Aikuiseksi määrittelisin n. 30 vuotiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      132
      1624
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      38
      1542
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      60
      1296
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1275
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      202
      1058
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      264
      1042
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1034
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      945
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      890
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      868
    Aihe