BB Jonathan

oikeestikko on

On tuotannon kavereiden sukulaisia??

Marille sai sanoa mitä halusi.

Ei ole saanut juurikaan rangaituksia rikkomuksistaan,, röyhkeä, ilkeä jopa pelottava,, koska asukkaat tietävät ,,että BB suojelee ,, kaikki varovat häntä??

Kilpailu on epäuskottava,,heikkoimmat nuolee peppua.

Vahvemmat eristäytyy, niinkuin Antde Pertti ,,Joonas,, ja Jussi.

On jo aikansa elänyt ohjelma,, ja puoluellisuus näkyy liikaa..

Mutta mitä serkumpi ,,sen herkumpi,, mutta on BI,, kelpais varmaan narillekki??????

10

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsoukki vaan

      Jos näin on, niin eiköhän joku juorulehti tämänkin kaiva esiin, niin on sitten tämänkin tv formaatin loppu suomessa.

      • Heikot juoruaa

        Kyllä olisi jo kaivettu! Juorut on juoruja ja tulevat heikompien suusta..


      • On totta.
        Heikot juoruaa kirjoitti:

        Kyllä olisi jo kaivettu! Juorut on juoruja ja tulevat heikompien suusta..

        Niinhän sä luulet. Siitä ollaan vaan niin hys, hys...


    • gwjo

      Putin on vihainen, keski-ikäinen mies. Hän on mies, jolla on psykologisia ongelmia. Hän on myös hyvin vaarallinen mies, Service sanoi paneelikeskustelussa.

      Service uskoo vakaasti, että lännen on saatava Putin rauhoittumaan. Tämä onnistuu parhaiten sinnikkään diplomatian keinoin.kr

    • Kaiman rotta

      Kuulostaa tutulta.. Niinhän se piti Daninkin olla jonku tuotannon ihmisen veljen kaiman serkku.. Vanha juttu.

    • ei toivoton

      Jonathanilla on heikko itsetunto. Siitä epävarmuudesta johtuu tuo ailahteleva , piikittelevä ja ivallinen käytös. Suojakuori. Toivottavasti tajuaa alkaa kehittää itseään. Muuten pysyy teinipoikana koko elämänsä.

    • dddddddddd

      heikko itsetunto täh sairas ihminen se on.tuommonen käytös johtaa yleensa rajuhin pahonpiteilyhin. ei kukaan kuuntele tuommosta selän takana.huh ulkomaailmassa täysin vätys koko jätkä..

    • tippuu ekana !

      Minua odottaa niin ihana mies että menee taju! Näin Jonathan sanoi lähetyksessä. On itseriittoinen ja sopisi paremmin neidiksi.

      • 191919

        Tuosta lauseesta paistoi suuri KATEUS! Rakkaus on tavoiteltavaa ja ihanaa...


    • pohojakosketus

      Jonathan on kyllä pohjanoteeraus kaikkien aikojen BB:stä.
      Ohjelman uskottavuus kadonnut kun tuollainen tyyppi on purjehtinut finaaliin. Onko tätä ohjelmaa enää syytä katsoa , koska sitä EI VOI seurata niin kuin haluaisi tuon tyypin takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe