BB Jonathan

oikeestikko on

On tuotannon kavereiden sukulaisia??

Marille sai sanoa mitä halusi.

Ei ole saanut juurikaan rangaituksia rikkomuksistaan,, röyhkeä, ilkeä jopa pelottava,, koska asukkaat tietävät ,,että BB suojelee ,, kaikki varovat häntä??

Kilpailu on epäuskottava,,heikkoimmat nuolee peppua.

Vahvemmat eristäytyy, niinkuin Antde Pertti ,,Joonas,, ja Jussi.

On jo aikansa elänyt ohjelma,, ja puoluellisuus näkyy liikaa..

Mutta mitä serkumpi ,,sen herkumpi,, mutta on BI,, kelpais varmaan narillekki??????

10

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsoukki vaan

      Jos näin on, niin eiköhän joku juorulehti tämänkin kaiva esiin, niin on sitten tämänkin tv formaatin loppu suomessa.

      • Heikot juoruaa

        Kyllä olisi jo kaivettu! Juorut on juoruja ja tulevat heikompien suusta..


      • On totta.
        Heikot juoruaa kirjoitti:

        Kyllä olisi jo kaivettu! Juorut on juoruja ja tulevat heikompien suusta..

        Niinhän sä luulet. Siitä ollaan vaan niin hys, hys...


    • gwjo

      Putin on vihainen, keski-ikäinen mies. Hän on mies, jolla on psykologisia ongelmia. Hän on myös hyvin vaarallinen mies, Service sanoi paneelikeskustelussa.

      Service uskoo vakaasti, että lännen on saatava Putin rauhoittumaan. Tämä onnistuu parhaiten sinnikkään diplomatian keinoin.kr

    • Kaiman rotta

      Kuulostaa tutulta.. Niinhän se piti Daninkin olla jonku tuotannon ihmisen veljen kaiman serkku.. Vanha juttu.

    • ei toivoton

      Jonathanilla on heikko itsetunto. Siitä epävarmuudesta johtuu tuo ailahteleva , piikittelevä ja ivallinen käytös. Suojakuori. Toivottavasti tajuaa alkaa kehittää itseään. Muuten pysyy teinipoikana koko elämänsä.

    • dddddddddd

      heikko itsetunto täh sairas ihminen se on.tuommonen käytös johtaa yleensa rajuhin pahonpiteilyhin. ei kukaan kuuntele tuommosta selän takana.huh ulkomaailmassa täysin vätys koko jätkä..

    • tippuu ekana !

      Minua odottaa niin ihana mies että menee taju! Näin Jonathan sanoi lähetyksessä. On itseriittoinen ja sopisi paremmin neidiksi.

      • 191919

        Tuosta lauseesta paistoi suuri KATEUS! Rakkaus on tavoiteltavaa ja ihanaa...


    • pohojakosketus

      Jonathan on kyllä pohjanoteeraus kaikkien aikojen BB:stä.
      Ohjelman uskottavuus kadonnut kun tuollainen tyyppi on purjehtinut finaaliin. Onko tätä ohjelmaa enää syytä katsoa , koska sitä EI VOI seurata niin kuin haluaisi tuon tyypin takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe