BB Jonathan

oikeestikko on

On tuotannon kavereiden sukulaisia??

Marille sai sanoa mitä halusi.

Ei ole saanut juurikaan rangaituksia rikkomuksistaan,, röyhkeä, ilkeä jopa pelottava,, koska asukkaat tietävät ,,että BB suojelee ,, kaikki varovat häntä??

Kilpailu on epäuskottava,,heikkoimmat nuolee peppua.

Vahvemmat eristäytyy, niinkuin Antde Pertti ,,Joonas,, ja Jussi.

On jo aikansa elänyt ohjelma,, ja puoluellisuus näkyy liikaa..

Mutta mitä serkumpi ,,sen herkumpi,, mutta on BI,, kelpais varmaan narillekki??????

10

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsoukki vaan

      Jos näin on, niin eiköhän joku juorulehti tämänkin kaiva esiin, niin on sitten tämänkin tv formaatin loppu suomessa.

      • Heikot juoruaa

        Kyllä olisi jo kaivettu! Juorut on juoruja ja tulevat heikompien suusta..


      • On totta.
        Heikot juoruaa kirjoitti:

        Kyllä olisi jo kaivettu! Juorut on juoruja ja tulevat heikompien suusta..

        Niinhän sä luulet. Siitä ollaan vaan niin hys, hys...


    • gwjo

      Putin on vihainen, keski-ikäinen mies. Hän on mies, jolla on psykologisia ongelmia. Hän on myös hyvin vaarallinen mies, Service sanoi paneelikeskustelussa.

      Service uskoo vakaasti, että lännen on saatava Putin rauhoittumaan. Tämä onnistuu parhaiten sinnikkään diplomatian keinoin.kr

    • Kaiman rotta

      Kuulostaa tutulta.. Niinhän se piti Daninkin olla jonku tuotannon ihmisen veljen kaiman serkku.. Vanha juttu.

    • ei toivoton

      Jonathanilla on heikko itsetunto. Siitä epävarmuudesta johtuu tuo ailahteleva , piikittelevä ja ivallinen käytös. Suojakuori. Toivottavasti tajuaa alkaa kehittää itseään. Muuten pysyy teinipoikana koko elämänsä.

    • dddddddddd

      heikko itsetunto täh sairas ihminen se on.tuommonen käytös johtaa yleensa rajuhin pahonpiteilyhin. ei kukaan kuuntele tuommosta selän takana.huh ulkomaailmassa täysin vätys koko jätkä..

    • tippuu ekana !

      Minua odottaa niin ihana mies että menee taju! Näin Jonathan sanoi lähetyksessä. On itseriittoinen ja sopisi paremmin neidiksi.

      • 191919

        Tuosta lauseesta paistoi suuri KATEUS! Rakkaus on tavoiteltavaa ja ihanaa...


    • pohojakosketus

      Jonathan on kyllä pohjanoteeraus kaikkien aikojen BB:stä.
      Ohjelman uskottavuus kadonnut kun tuollainen tyyppi on purjehtinut finaaliin. Onko tätä ohjelmaa enää syytä katsoa , koska sitä EI VOI seurata niin kuin haluaisi tuon tyypin takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe