Onko jollekin käynyt näin?
Jätin yöksi System Mechaniksen putsaamaan junkkeja, joita varsinkin Norton 2004 oli tehnyt tuhansia. Samana yönä oli Emule päällä.
Aamulla huomasin, että junkkien putsaus oli jäänyt kesken ja taululla Antiviruksen varoitus, ettei se ollut pystynyt tarkistamaan jotain tiedostoa. Päivitin virusohjelman ja ajoin koko koneen läpi. Mitään ei löytynyt. Hijackissakaan ei mitään erikoista.
Ihmettelin kun työpöydältä olivat kaikki muut pikakuvakkeet häipyneet paitsi Winkun (XP Prof) omat. Illalla huomasin, että kaikki käynnistysvalikon kansiot olivat tyhjiä ja useimmat exe-tiedostot muutenkin kateissa.
Virustahan epäilin, mutta kun kokeilin vielä toisen ohjelman virusskannausta, niin ei mitään.
Mitähän täs on tapahtunut?
Onko kellekään käynyt näin (exet katosivat)?
4
605
Vastaukset
- fdfa
Rekisterin siivous touhuillut omiaan. Kokeile järjestelmän palautusta.
Valitettavasti olin ottanut järjestelmän palautuksen pois käytöstä. Kai sitä sitten kannattais pitää päällä.
Olen käyttänyt melkein vuoden tuota System Mechanicia eikä se ole ikinä tehnyt mitään ikävää. Tietäs vaan, mikä meni pieleen.
- onko
ny käyny niin että PELKÄSTÄÄN pikakuvakkeet on karonnu käynnistä valikosta, jos niin niin mun mielestä siinä ei oo syytä paniikkiin eikä järjestelmän palautukseen.
dyykkaa roskis jos ne olis siellä vai pitääkö se tehä norttonin kautta.
kuka niitä pikakuvakkeita yleensä tarvii ???ku pikakuvakkeet siis. Nero ei toiminu (ei löytynyt enää exe-tiedostoa resurssinhal. kansiossa) ja vaikkapa videocodecit piti asentaa uusiksi.
Kyllä niitä joitakin pikakuvakkeita kaipaa käynnistysvalikkoon. Vaikka ny levyn eheytystä.
No ei tästä sen enempää sitte. Oli vaan niin outo juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346