sähköpostin ongelmia

Ensinnäkin haluaisin antaa palautetta suoraan enkä keskustelupalstan kautta, mitenkähän se onnistuisi?
Sähköpostin uudistus on pelkkä huononnus. Olen hukannut monta viestiäni. Kun poistan viestejä, rasti tulee jäljelle jääneeseen ja jos en huomaa poistaa sitä, viesti häviää. Entinen sähköposti oli aivan toimiva. Miksi tällainen uudistus?

6

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palautekin turhaa

      Palautetta voit antaa palautelomakkeella:
      http://www.suomi24.fi/palaute/lomake
      tai sähköpostilla [email protected]

      Mitään vastauksia palautteeseen ei saa. Nämä Suomi24 palvelut ovat mitä on ja niiden ylläpito on ajettu alas. Aller (www.aller.fi) tämän Suomi24 omistaa ja sinne pitäisi oikeastaan kaikki palaute laittaa isoille johtajille.

    • Ei vaikuta!

      Palautetta voit antaa, mutta sillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään. Paitsi jos annat rekisteröidyn nimimerkkisi, jolloin se jäädytetään.

      Olihan aikoinaan oikein ketjutkin aina ylinnä postin ongelmista. Nyt pinni on poistettu. sekin kertoo jotain.

    • Pinnaus on poistettu koska se on ollut siinä postin ensiongelmien ilmoittamista varten. Järjestelmäsiirron aiheuttaneista lastentaudeista on nyt päästy eroon joten ketjun pinnaaminen ei ole enää tarpeen.

      Valitettavasti uusi sähköposti ei vielä ole siellä missä haluaisimme sen olevan mutta sen kanssa tilanne on se että kyseessä on ulkoa ostettu tuote joka on räätälöity Suomi24:n tarpeisiin, joten sen korjausten tekeminen ei ole suoraan meidän käsissämme vaan korjaukset & muutokset tilataan tällä hetkellä ulkopuolelta. Erityisesti nyt kun suurin osa resursseista on keskitetty uuden Suomi24:n tuotantoon.

      Kaikki palaute luetaan mutta sitä tulee niin paljon laidasta laitaan että jokaiseen ei voida erikseen reagoida mutta yleiset linjat kyllä huomioidaan.

      Voisitko kuvailla rastiongelman aiheuttamat tarkat askeleet joilla tilanteen voi toistaa, jotta voimme tehdä asialle jotain?

    • Haahoohuu

      En pääse omaan sähköpostiini,salasana hukassa.

      • käyttäjä

        En ole päässyt suomi24 postiin 3kk!!! Ei toimi mitkään salasanan vaihdot eikä muutkaan! Liity jäseneksi, ei sekään!


    • Sähköposti ei avaudu. Missä on vika.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1517
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1235
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1178
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      974
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      144
      970
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      175
      950
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      852
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      824
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      754
    Aihe