Suomenkielinen klikkailusivusto

pullamummo

Ja vieläpä helppokäyttöinen. Itse olen vasta aloittanut, joten en osaa vielä kertoa omasta kokemuksesta, että miten helposti tuolla tienaa. Selattuani suomalaisten omaa foorumia kyseisellä sivustolla huomasin kuitenkin, että on ihan mahdollista tienata sen verran, että voi lopettaa muut työt (moni käyttäjä nimittäin näyttää julkisesti tienatun summan ja kertoo missä ajassa on sen saanut). Omiin klikkailuihin ei mene kuin muutama minuutti päivässä.
Pekästään omilla klikkailuilla ei pääse ikinä rikastumaan, niistä saatavat summat ovat turhauttavan pieniä, mutta ideana onkin saada ns. referaaleja, jotka ovat siis muita käyttäjiä. Niitä voi hankkia itse (kuten itse tässä nyt yritän tehdä) tai vuokrata. Vuokrat ovat hyvin halpoja ja omaa rahaa ei tarvitse sijoittaa senttiäkään. Vuokrarahoja voi saada kasaan omilla klikkailuilla ja kun olet saanut referaaleja, saat rahaa myös heidän klikkailuistaan.
Itse en aio sijoittaa tähän yhtään omaa rahaa ja siksi kestääkin ehkä noin kaksi viikkoa, ennenkuin saan hankittua ensimmäiset kolme referaalia. Sen jälkeen aion kaikilla omilla ja referaalien klikkailuilla saaduilla tuloilla hankkia lisää referaaleja. Se on tie menestykseen. Parhailla on tuhansia referaaleja ja vaikka klikkailusta saatavat summat ovat todella pieniä, siitä kertyy paljon, kun hankkii paljon referaaleja ja malttaa odottaa jonkin aikaa. Viikossa tai kuukaudessa et rikastu, mutta ehkä puolen vuoden kuluttua alat saada jo merkittävää lisätuloa. Määrätietoisuus kantaa hedelmää tässäkin ja ajan saatossa voit huomata, että todellakin muutamien minuuttien päivittäisellä klikkailulla voit saada sellaista palkkaa, ettei tarvitse mennä töihin.
Jos olet kärsimätön ja sinulla on hieman rahaa sijoitettavaksi referaalien vuokriin, voit toki ansaita nopeamminkin, mutta itse en tosiaan aio sijoittaa senttiäkään omaa rahaa. Ja jos onnistuu saamaan paljon referaaleja itse hankkimalla, niin niistä ei tarvitse maksaa mitään, kaikki on vain tuloa.

Mitään et menetä, voit vain voittaa. Liittymällä alla olevasta linkistä tulet minun referaalikseni ja minä saan sinun klikkailuistasi rahaa. Niitä ei kuitenkaan makseta sinun osuudestasi, vaan sivusto maksaa ne etkä häviä mitään. Ja tiedoksi epäilijöille, tämä ei ole verkostomarkkinointia ja tienaat siis klikkailemalla mainoksia. Ja näistä klikkailufirmoista tämä lienee suurin ja suosituin ja on toiminut jo useita vuosia.

Liity siis jo tänään!

http://www.neobux.com/?r=Pullamummo

6

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mister-x

      Näitä vastaavia klikkailusivuja täällä aina mainostetaan, mutta ihan kiva kun selitit mitä noi referaalit on, niitä oon ihmetellyt enkä ole jaksanut ottaa selvää itse. Ehkä pitäis itsekin kokeilla...

    • Grandbux
    • taskurahoja

      Täällä voi tienata jopa muutaman dollarin päivässä vastaamalla Surveys-kyselyihin. Aivan joka päivä ei löydy sopivaa, mutta melkein kuitenkin, parhaiten aamupäivisin. Itse olen tietannut parin viime viikon aikana päivittäin vähintään 0,83 dollaria.
      Lisäsenttejä saa Offers ja Tasks tehtävistä oman innostuksen mukaan, samalla voi klikata muutaman mainoksen kun niistäkin pitkällä janalla kertyy jotain.

      Aktiivisuusbonustakin saa suorittamalla päivittäisen checklistin.

      Omasta mielestäni tämä on paras taskurahan klikkailusivusto :)

      http://www.clixsense.com/?5476536&sk

      Perusta itsellesi ensin "roskapostisähköposti" niin voit turvallisesti kirjautua tarjoussivustoille, eikä oikea postisi täyty roskapostitulvasta. Jotkin sivustot vaativat myös puhelinnumeron, siihen on hyvä apu prepaid-liittymä jota käytät vain näihin tarkoituksiin.

      Itse nostan tulot PayPal-tililleni ja sinne voi kirjata käyttöön useampia sähköposteja.

      • .a.

        ..


    • väinö harha

      pullamummo= ile helander niminen vedättäjä.

    • reobulsi

      Jos pidät taukoa klikkilusta niin lukitsevat käytäjätunnuksesi ja rahat menee taivaan tuuliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe