Olen niin kyllästynyt noihin nuorten haukkumisiin, miten he ovat kohdelleet Tuulikkia. Hän on itse lähtenyt kisaan ja tasan tarkkaan tiennyt, mitä siellä odottaa, mutta luonteensa mukaan kuvittelee, että pääsee tuolla "Jumala armahtaa" asenteelle eteenpäin. Olen tosi tyytyväinen, että hän putosi, Armi sentään kertoi taustansa (seksipuhelimessa) rehellisesti mitä tämä mamma ei tehnyt.
Sinne "syysmyrskyyn" vai mikä se oli, niin hänen piti väkisin änkeytyä "kyllä mamma jaksaa ja kestää kaiken", mutta äkkiä tuli takaisin ja vei paikan joltain halukkaalta.
Jotenkin on ärsyttänyt hänen "hengellinen" otteensa tuolla, ihmiset eivät taida hänen taustaansa tietää ja "parannuksen" jokainen voi tehdä, mutta silti - naruttaa noita nuoria olemalla mamma - ihan inhottaa.
Tuulikki
3
144
Vastaukset
- Kerrankin asiaa
Napa kymppiin osui! Täyttä asiaa.
- tylytystä
Olet oikeassa ! Ikäänsä vedoten paheksui ja pilkkasi talon asukkaita. Ei meinannut nahoissaan pysyä, kun irvaili krapulaisille. Välillä oli niin marttyyriä ja välillä heitti tappavia katseita. Että semmoinen jeesuksen morsian.
- outo mummo oli
MInkälie morsian. Haki miestä vieläkin, vaikka oli jo monta miestä haudannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203764
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243139En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322355- 922139
- 191976
- 261632
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411611- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91414