Olen niin kyllästynyt noihin nuorten haukkumisiin, miten he ovat kohdelleet Tuulikkia. Hän on itse lähtenyt kisaan ja tasan tarkkaan tiennyt, mitä siellä odottaa, mutta luonteensa mukaan kuvittelee, että pääsee tuolla "Jumala armahtaa" asenteelle eteenpäin. Olen tosi tyytyväinen, että hän putosi, Armi sentään kertoi taustansa (seksipuhelimessa) rehellisesti mitä tämä mamma ei tehnyt.
Sinne "syysmyrskyyn" vai mikä se oli, niin hänen piti väkisin änkeytyä "kyllä mamma jaksaa ja kestää kaiken", mutta äkkiä tuli takaisin ja vei paikan joltain halukkaalta.
Jotenkin on ärsyttänyt hänen "hengellinen" otteensa tuolla, ihmiset eivät taida hänen taustaansa tietää ja "parannuksen" jokainen voi tehdä, mutta silti - naruttaa noita nuoria olemalla mamma - ihan inhottaa.
Tuulikki
3
189
Vastaukset 3
- Kerrankin asiaa
Napa kymppiin osui! Täyttä asiaa.
- tylytystä
Olet oikeassa ! Ikäänsä vedoten paheksui ja pilkkasi talon asukkaita. Ei meinannut nahoissaan pysyä, kun irvaili krapulaisille. Välillä oli niin marttyyriä ja välillä heitti tappavia katseita. Että semmoinen jeesuksen morsian.
- outo mummo oli
MInkälie morsian. Haki miestä vieläkin, vaikka oli jo monta miestä haudannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202482Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401682Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6651102- 1081022
- 71982
- 98936
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk85780Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33746- 90732