Olen niin kyllästynyt noihin nuorten haukkumisiin, miten he ovat kohdelleet Tuulikkia. Hän on itse lähtenyt kisaan ja tasan tarkkaan tiennyt, mitä siellä odottaa, mutta luonteensa mukaan kuvittelee, että pääsee tuolla "Jumala armahtaa" asenteelle eteenpäin. Olen tosi tyytyväinen, että hän putosi, Armi sentään kertoi taustansa (seksipuhelimessa) rehellisesti mitä tämä mamma ei tehnyt.
Sinne "syysmyrskyyn" vai mikä se oli, niin hänen piti väkisin änkeytyä "kyllä mamma jaksaa ja kestää kaiken", mutta äkkiä tuli takaisin ja vei paikan joltain halukkaalta.
Jotenkin on ärsyttänyt hänen "hengellinen" otteensa tuolla, ihmiset eivät taida hänen taustaansa tietää ja "parannuksen" jokainen voi tehdä, mutta silti - naruttaa noita nuoria olemalla mamma - ihan inhottaa.
Tuulikki
3
145
Vastaukset
- Kerrankin asiaa
Napa kymppiin osui! Täyttä asiaa.
- tylytystä
Olet oikeassa ! Ikäänsä vedoten paheksui ja pilkkasi talon asukkaita. Ei meinannut nahoissaan pysyä, kun irvaili krapulaisille. Välillä oli niin marttyyriä ja välillä heitti tappavia katseita. Että semmoinen jeesuksen morsian.
- outo mummo oli
MInkälie morsian. Haki miestä vieläkin, vaikka oli jo monta miestä haudannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909