Olen niin kyllästynyt noihin nuorten haukkumisiin, miten he ovat kohdelleet Tuulikkia. Hän on itse lähtenyt kisaan ja tasan tarkkaan tiennyt, mitä siellä odottaa, mutta luonteensa mukaan kuvittelee, että pääsee tuolla "Jumala armahtaa" asenteelle eteenpäin. Olen tosi tyytyväinen, että hän putosi, Armi sentään kertoi taustansa (seksipuhelimessa) rehellisesti mitä tämä mamma ei tehnyt.
Sinne "syysmyrskyyn" vai mikä se oli, niin hänen piti väkisin änkeytyä "kyllä mamma jaksaa ja kestää kaiken", mutta äkkiä tuli takaisin ja vei paikan joltain halukkaalta.
Jotenkin on ärsyttänyt hänen "hengellinen" otteensa tuolla, ihmiset eivät taida hänen taustaansa tietää ja "parannuksen" jokainen voi tehdä, mutta silti - naruttaa noita nuoria olemalla mamma - ihan inhottaa.
Tuulikki
3
184
Vastaukset 3
- Kerrankin asiaa
Napa kymppiin osui! Täyttä asiaa.
- tylytystä
Olet oikeassa ! Ikäänsä vedoten paheksui ja pilkkasi talon asukkaita. Ei meinannut nahoissaan pysyä, kun irvaili krapulaisille. Välillä oli niin marttyyriä ja välillä heitti tappavia katseita. Että semmoinen jeesuksen morsian.
- outo mummo oli
MInkälie morsian. Haki miestä vieläkin, vaikka oli jo monta miestä haudannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741175
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan78939Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti437924Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli78900- 66808
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52783- 67747
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10738Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35672Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16570