Sallikaa lasten... Terveysuudistusta.

Alustavien tutkimusten mukaan oman rään syönti vahvistaa immuunijärjestelmää ja ehkäisee mm. tehokkaasti allergioiden syntyä. Nenän kaivaminen ja "klimpin" suuhun laittaminen onkin terveydeksi kaikin puolin? Räkä on elimistömme omaa lääkeainetta.
Älkää siis estelkö lastanne kaivamasta nenää ja laittamasta "löydöksiään" suuhunsa.

http://www.todayifoundout.com/index.php/2014/03/eating-boogers-healthy/

10

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nenänkaivelulla on myös haitallisia vaikutuksia, mutta ne johtuvat siitä, että sormenpäässä oleva mikrobi joutuu nenän limakalvolle.

      Olisi syytä aina pestä kädet ennen kuin siivoaa sieraimiaan.

      Sen jälkeenkin on tietysti hyvä pestä, mutta silloin peruste on esteettinen eikä terveydellinen.

      • Mielenkiintoista

        En ole huomannut mitään haittavaikutuksia, vaikka olenkin lapsuudessani kaivanut likaisella sormella ja kaivaessa kynsien allakin on ollut jos jotakin.
        Itse asiassa se kaikki vain ilmeisimmin on vahvistanut vastustuskykyä, kunhan ei ole raapinut kynnellä sieraimiaan rikki niin, että veri olisi roiskunut ja taisipa se välillä verikin purskahtaa?

        Olen syönyt pienenä ja vielä kouluikäisenäkin alasteella omaa räkääni ja siksi kait olenkin nyt aikuisena ollut hyvin terveenä. Vastustuskyky on siis kerätty jo lapsuudessa.
        Muistan kuinka välillä hiekkakin rahisi hampaissa kun oli ilmeisesti leikitty päivä hiekkalaatikolla.


    • Tee näin:

      Nenää kannattaa kaivaa ja säilöä kuivat ja syömättömät räkälimpit purkkiin.
      Siitä voi sitten askarrella vaikka taidetta:

      http://boogerball.com/

    • Hirveää löyhkää!

      Adventistipastorit tulkitsevat ilmeisesti tämänkin niin, että on parempi kaivaa vain persreikää ja pistää suuhunsa kaikki mitä sieltä sormenpäähän jää?
      Sellaista löyhkää kun eräänkin pastorin suusta tuli kun hänen kanssaan keskustelin.
      Mainasi oksennus tulla kun henki haisi ihan sille itselleen. Vai oliko syy kenties siinä, että perjantai-iltaisen sänkykaverin mul..n pää oli sontainen?

    • siellä on ja pysyy

      Miten adventistipastori saa paskanmaun pois suustaan?
      Ei ainakaan puhumalla.

    • mitä se touhuilee?

      No nyt minä ymmärrän sen miksi adventistipastori sanoi näin:
      "Siitä kaikesta jäi minulle paskanmaku suuhun."

      Eikös se palstan nimimerkki "pyh!" kirjoittele kanssa paskasta alinomaa?
      Taitaa hänelläkin olla paskanmakuinen suu. Mitähän se pyh! oikein touhuaa?

    • hän on

      Pyh! on vannoutunut miesten mies. Pastoreidensa talutusnuorassa.

      • pyh!

        Minua ei valheesi hetkauta.


    • pyh!

      Mnua ei valheesi hetkauta.

    • kyllä hetkauttaa

      Minua kyllä hetkauttaa pyh!:n valheet, vaikka pyh!:iä ei hetkauttaisikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe