Voi vi....u mua vit.....a ku suomi joutuu maksamaan baltian ja koko itä europan talous vaikeudet siis ottaa niin paljon pannuun tämä juttu ja minä oon veronmaksaja. Ja vielä mitä se nato puuttuu koko ajan suomen asioihin me suomalaiset ei olla pankkeja eikä naton kans ei olla yhteistyö haluisia me ollaan länsivaltio ja me halutaan olla rauhassa itäeuropasta ja halutaam kaikki rahat takasi baltian ja ukrainalta ainakin 100miljardia ja me kyllä käytämme ite omat ölijyvarat
suomi maksaa
esapekka59
1
108
Vastaukset
- Mitä lempoa!
Mistä ihmeestä puhut?
Näitkö jotain unta?
Alapa lukea Budjettikirjaa ja sano, minkä kohdan tai sivun asioista puhut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199