Olen töissä Metallin TES:ta noudattavassa suuressa suomalaisessa firmassa. Olen joutunut olemaan sairaslomalla perinnöllisen,etenevän sairauden takia tänä vuonna 40 päivää (syys-lokakuussa).Olen ollut tämän firman palveluksessa 8 v 8 kk yhtäjaksoisesti. Työnantaja maksaa minulle täyttä palkkaa 45 päivältä,joten siis 5 päivää on vielä jäljellä tätä täyttä pallkkaa.
Kysyisin seuraavaa asiaa: Miten nämä täyden palkan sairaslomapäivät nollaantuvat Metallin TES:ssa ?Katkaiseeko vuodenvaihde alkamaan uuden 45 päivän ? Vai olenko oikeutettu uuteen 45 päivän palkalliseen sairaslomaan vasta vuoden 2015 syys-lokakuussa?
Edessäni on iso kirurginen operaatio tammi-helmikuussa liittyen tähän ko. sairauteen,jonka vuoksi olen ollut töistä pois 40 päivää.
Nyt olen yrittänyt olla välillä töissä ja välillä joutunut jäämään sairaslomalle.
METALLIN TES/nivelreuma
1
147
Vastaukset
- reumainenitsekkin
On kyse asiasta josta täältä ei saa päteviä neuvoja.
Mene hyvä ihminen kysymään kela tms. paikasta tai soita työnantajalle. Kyseessä on reuma ja sen kanssa ei leikkauksen , vaikka kuten minulla oikea käsi - Tehdä mitään sen jälkeen pitkään aikaan.
Soita heti työpaikkasi lääkärivastaavalle tai http://www.metalliliitto.fi/tes-2013 tänne .
Tuo sairaus etenee ja varaudu ihan mihin tahansa etukäteen.
Siis oikeasti , kysy !
Älä jätä mitään arvailun varaan tässä taloustilanteessa missä suomi rypee. Onnea leikkaukseen.
Itsellä rustot hajonnut ja leikkaus epäonnistui ja siirtymässä käsistä nilkkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015