FLIGHT FINDER KOKEMUKSIA?

maailmanmatkailua

Onko luotettava sivusto? Ootteko varannu sen kautta lentoja, jos olette miten toimi?

30

5763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karhunkaataja

      Ei nyt kovin hyvälle näytä, meili tuli jossa pitäisi olla linkit lentolippuihin, mutta siinä on vain mainoksia. Linkit tulostettaviin lippuihin puuttuvat.

      • karhunkaataja

        Jaa alkoi ne linkit lopulta toimiman. Tosin löysin ne kyllä kikkailemalla viestissä olleiden vinkkien perusteella myös checkmytripistä.

        Mutta tämä firma laittoi muistutusviestin, että "he eivät tee mitään muutoksia blaah blaah blaah..." ilman lisämaksua. No enpä ajatellut maksaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Halvat lennot - https://aviasales.tp.st/q5LrfdMd
        Erittäin hyvä lentohaku, löytää lähes aina halvimmat hinnat ja erilaisia haun filtteröintimahdollisuuksia on kattavasti.


    • Sarppaliina

      Tilasin liput, maksoinkin jo, en saanut linkkejä auki ja meilasin asiakaspalveluun. Sain sieltä nopeasti 2 vastausmeiliä, toisen missä ohjeet linkkien aukaisuun ja toisen missä oli matkalippu avattuna. Nyt jännitetään ehtiikö matka muuttumaan.... Sillä kuitenkin kun katselee noita muita arvosteluja ympäri maailmaa missä kaikilla tuntuu olevan tosi kalliita ongelmia flightfinderin kanssa ja lennot vaihtuvat tiuhaan maksusta ja ei- vapaaehtoisesti.

    • AnneJE

      Välttäkää lentojen ostoa Flightfinderin kautta. Toiminta epäilyttävää ja kaikesta ylimääräisestä yritetään rahastaa. Varauksen jälkeistä lentotietoa on tosi vaikea löytää. Nyt kun en suostu maksamaan heidän vaativaa palvelumaksua, kun lentoni muuttunut 5 min. Pesevät kätensä kaikesta ja nyt olen 'omillani' ja toimin suoraan lentoyhtiön kanssa. Onneksi olen kokenut matkailija. Mutta ei enää koskaan lennonvarausta kyseisen firman kautta - Supersaver, Travellink yms. luotettavia.

    • Frequentflaijjjeri

      Totesin, että hintatiedot "halpalento"-sivustoilla ovat usein alakanttiin siitä syystä, että esim. ruumaan menevän laukun hinta ei sisälly hintaan.

      Useiden tuntien tutkailun jälkeen totesin, että paras ostaa lippu suoraan lentoyhtiöstä (toinen vaihtoehto olisi ollut luotettava kotimainen matkanjärjestäjä!).

      Isot lentoyhtiöt kertovat sivustoillaan selkeästi, mitä lipun hintaan sisältyy.

      Flight finderin kautta en ole ostanut koskaan lippuja. En voi sanoa siitä mitään.

      • moskovaanjäänyt

        Jäin Euroopan ulkopuoliselle kentälle kädessä Flightfinderiltä ostettu lippu. Ko. lento lopetettu kannattamattomana yli kolme kuukautta aiemmin. Liput olin ostanut yli 6 kuukautta ennen matkan alkua. Sain kuitenkin veloituksetta korvaavan reitityksen mutta matka kylläkin viivästyi melkoisesti. Reklamoin asiasta F:ää kolme kertaa Suomen toimistoon ja sitten kerran Ruotsiin heidän Skandinavian pääpaikkaan, vastauksia ei tullut. Kannattaa välttää tämän yrityksen palveluita.


    • Kepsu123

      En suosittele missään nimessä käyttämään Flight Finderia lentojen buukkaamiseen! Lennot meni kyllä sujuvasti, mutta KAIKKI MUU TÖKKI. Mm. heidän kuittinsa on aivan turha, ei sisällä edes ostoksen summaa, asiakaspalvelu ei vastaa; puhelinvastaaja on pelkästään ruotsiksi eikä tästä TIETENKÄÄN ole mainintaa heidän nettisivuillaan, KAIKKI ylimääräinen maksaa, mm. viestin lähettäminen heille netin kautta (alk. 14,90 €), kaupunkien nimet käännetty varausvahvistukselle ilmeisesti Google Translatorilla. Nizza kääntyy mukavasti Kivan-kaupungiksi, ihanaa eikö?!

    • pettynyt_kalle

      Koetin varata tämän kautta. Kömpelö ja pankkikorttina käy vain Danske tai Nordea. Visalla maksaessa ei maksu edes toiminut. Spostissa tuli vain vahvistus ja nootti että klo 23.00 mennessä pitää maksaa. Annetun linkin kautta oli tarjolla vain ruotsalainen pankkitili (ilman IBANia) ja kökkömäinen faksattava valtakirja. Huonosti toimiva ja heikosti suunniteltu. Ei kannata käyttää.

      • iloinenilkka

        Näillä seuraavista homma toimii paremmin: Ebookers, Killroy ja Ticket.fi (hyvä lisävakuutus)


    • laurinha

      VÄLTTÄKÄÄ KYSEISTÄ PULJUA! Minä olen ostanut perheelleni kaukolennot kesäkuussa, ja lähtömme olisi viikon päästä (16.12). Ajattelin tulostaa matkaliput toissapäivänä, ja siitä alkoi todellinen painajainen. Meidän jatkolento on vaihtanut aikaa ja yhtiötä, ja minua ei ole infottu. Nyt "connection time" on liian lyhyt. Olin yhteydessä viestitse (ainoa tapa) flightfinderiin, ja he sanoivat, etteivät voi auttaa, koska en ole maksanut lisäpalvelumaksua. Soitin myös Iberialle, joka siis on yhtiö jolla lennämme jatkolennon. He sanoivat, että vain flightfinder on mahdollinen tekemään muutoksia, ja että HEIDÄN PITÄÄ TEHDÄ. Maksoin tuon lisäpalvelumaksun tänä aamuna monen viestin jälkeen (4X15€=60€), ja tuloksena on, että he vastasivat, että tässä vaiheessa ainoa vaihtoehto on peruuttaa lennot, ja saisin rahat takaisin 2-6- viikon kuluessa. Eli maksoin 60€ lisää, jotta he kertoisivat, että eivät tee mitään, vaikka sekä Finnairilla kuin myös Iberialla on minulle tänään sanottu, että he voivat tehdä muutokset. Lähtöön on aikaa 5 päivää, joten saa nähdä, mitä tässä käy....:(

    • tattiotsa

      Älkää käyttäkö tätä sivustoa! Ihan täyttä kusetusta joka välissä. Joo, voi sieltä superhyvällä tuurilla saada jotkut liput jonnekin muttei niitä mitä kuvitteli. Halpoja ei ole, kun piilokuluja on joka välissä, mitään ei infota mistään, eikä ole varsinaista asiakaspalveluakaan. Toki vaaran merkit on nähtävissä jo ehdoissa, mutta eihän sitä osaa odottaa, että kaikki mokat voi tapahtua, joista he irtisanoutuvat täysin. Olen itsekin käyttänyt aikaisemmin monta eri ns. halpisfirmaa lippujen ostoon, eikä tällaisia ongelmia ole ollut koskaan.

    • EnKoskisiYhtiöön

      ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ. VASTAAMINEN KESTÄÄ. VIIKONLOPPUISIN EIVÄT TYÖSKENTELE LAISINKAAN. PERIVÄT 15 EUR , ETTÄ SAAT KESKUSTELU YHTEYDEN. PUHELIMELLA SINNE EI VOI SOITTAA! ENSIMMÄINEN JA VIIMEINEN KERTA! NYT VAIN JÄNNITTÄÄ ONKO LENTOA OLLENKAAN....

      • Mummi

        Olin pitemmän aikaa Meksikossa Monterreyssa ja onneksi pyysin espanjankielistä ihmistä varmistamaan että paluulennot (3) kunnossa. Eivät olleet ja siitä syntyi soppa jossa menetin rahaa. Flightfinder ei ota vastuuta mitä on myynyt, en uskalla koskaan enää käyttää, tulee kalliiksi!


      • Eihyv

        Ostin sitä kautta Finnairin suorat bangkokkiin. Paluu lento peruttiin pari viikkoa oston jälkeen. ilmoitus tuli Finnairin puolesta suoraan, Flight finder ei ole ilmoittanut asiasta mitään. Sain korvaavan lennon olemalla yhteydessä Finnairiin. Ei taida tulla enää käytettyä kyseistä firmaa..


    • jormakelokka

      mikä takia tuollaisista palveluista pitäisi varata mitään?

    • Närkästynyt

      Varattiin lippuja 3henkilölle ja haluttiin ruumaan vain yksi matkalaukku, mutta tässähän tulee hulluksi noiden sivujen kanssa kun laitat rastin ruumaan meneviin niin laittaa sen kaikille kolmelle..ja maksut kaikista. Ei hitto kun asiakaspalvelunumeroakaan ei ole. Onko jollain tietoo miten toimitaan?

      • Reissaaja60

        Olen matkustellut ja varaillut paljon. ÄLÄ OSTA FLIGHTFINDERILTA. Jos lentoyhtiö siirtää lennon ajankohtaa joudut maksamaan 15-20e lisää varaaksesi nuo liput (vaikka sinulla olisi peruutusvakuutus kytkettynä ostoon).


    • Momondo_turvallinen

      Näitä lentovaraus-sivustoja löytyy nykyään niin paljon että en luottaisi puoleenkaan. Kannattaa ehdottomasti pysyä isoissa turvallisissa palveluissa.

      Momondo on ehkä se suosituin, ja helpoin käyttää. Muutamalla vinkillä ja kikalla tästä palvelusta saa paljon enemmän irti.
      http://www.lentovelho.fi/momondo-vinkit/

      Palvelu kuten momondo on syystä suosittu ja on palkittu useaan kertaan. Ja jos iso mediatalo kuin NY Times suosittelee kyseistä palvelua niin ei voi olla pelkästään sattuma.

      Flightfinderista ei ole henk. kohtaisia kokemuksia mutta miksi edes kokeilla näitä pienempiä sivustoja? Ei ne hinnat niissä parempia ole...

      • momondo_erijuttu

        Paitsi että Momondo ei ole mikään lentojenvaraussivusto vaan hakukone, joka listaa mm. kyseisen Flight Finderin tuloksiinsa siinä missä muutkin. Kun haet Momondosta, siirryt sen jälkeen matkanvaraussivustolle tekemään ostokset.


    • Viisasostaja

      On niitä muitakin luotettavia kuin Momondo eikä kannata hirttäytyä yhteen vaihtoehtoon. Jo kilpailun nimissä kannattaa suosia muitakin niin pysyy hinnat kurissa.

      Mutta samaa mieltä tuosta, että miksi varata jostain ketun "Flightfinderistä" jos siellä ei kerran homma toimi ja netti täynnä negatiivista kommentointia?

      Varsinkaan kun ei edes rahassa säästä vaan päinvastoin, häviää lisää!

      Olen sen huomannut toimivaksi taktiikaksi, että ensin haetaan ne halvimmat hinnat eri paikoista. Sitten arvioidaan, että mitkä toimijat ovat luotettavia ja hyvä maineisia. Jonka jälkeen kaupat tehdään NIISTÄ halvimman hinnan tarjonneen kanssa.

      Hyvin on toiminut kaikeassa mitä ostan, sähkönmyynnistä nettiostoksiin. En ole koskana tullut kusetetuksi (kop kop!) ja aikaa ja hermoja ei pala joidenkin huijarifirmojen tyyliin Market-Energia tai Flightfinder kanssa tappeluun.

    • JyriV84

      Tilasin liput Singapore, Cagayan de Oro. Jälkikäteen huomasin että lippuun ei jostain syystä tullut sukunimeä ja kenttä minne lennon pitäisi laskeutua on suljettu lopullisesti. Nimen vaihto maksaisi 75 euroa ja peruutus 50 euroa. Noh loppupeleissä huomasin että oli tullut kolme sähköpostia.
      Ensimmäisessä kerrottiin että 15 minuuttia aikaa. Toisessa että enää voi vaan perua, 5 minuuttia aikaa ja viimeisessä että nyt ei tehä enää kumpaakaan. Eli mulla on nyt 215 euron paskapaperi sähköpostissa.

    • CGY

      Mistä lie olet saanut tiedon ettei CGY kenttä muka olisi toiminnassa. Parikymmentä kotimaanlentoa sinne päivittäin lennetään.

    • Eiiiiiiiiiiiiii

      Hyvin toimii, vain jos kaikki menee tismalleen oikein, mitenkään et voi korjata... Jonkinlainen virhe tms. Mistään ei saa apua, kaikki automaatia ja muutenkin tiedonsaanti on vittun vaikeata minne ottaisit yhteyttä kun ei ole niitä heidän dokumentejä. Kun niisä on se kaikki tieto. Klikkaa sitä ja klikkaa tätä kysyin sivustonkautta momondo sanoo siinä viesti yläreunassa, ym. Mutta kun ei ole koko vitun viestiä niin mistäs klikata.

    • PerseetAukineet

      Ostakaa lippunne suoraan lentoyhtiöiltä, senkin köyhät. Joka paikassa ei pidä säästää.

    • Anonyymi

      Minun rahat ei ole maksettu .itse perutanut.yritin tarvita ei valtavat 1150€ maksanut ei ole kiva

    • Anonyymi

      Huijarifirma. 2020 maaliskuussa peruuntui matka virustilanteen vuoksi. Ko yhtiöstä tuli sp-viesti, missä sai valita rahojen palautuksen tai voucherin. Valitsin voucherin. Nopeasti tuli sp, missä voucherin koodi ja ohjeet ottaa yhteyttä ko yhtiöön viimeistään marraskuussa 2020. Yllätys yllätys, firma on poistanut varaukseni heidän järjestelmästään, eivätkä vastaa puheluihin eivätkä sähköposteihin.
      Pohjola vakuutus ilmoitti, että he eivät maksa korvauksia matkavakuutuksesta, koska flightfinder on ottanut vastuun perutusta lennosta tarjoamalla voucherin.

    • Anonyymi

      Mikä ihme saa ihmiset tilaamaan lentolippuja muualta, kuin suoraan lentoyhtiöltä? Vai ettekö tiedä, millä yhtiöllä aiotte lentää?

    • Anonyymi

      Älä osta mitään tältä firmalta… korona tilanteen vuoksi lentoa siirretty. Marraskuun alussa Finnair sitten perui lennon. Finnairin mukaan ihan viikoissa pitäisi palautuksen hoitua . Firma otti yhteyttä 3-4 kk:den kuluttua eli jos haluat rahat takaisin, niin veloitamme 39e/lippu palautuksesta… ok vastattiin… sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Itse olen ottanut yhteyttä ja kysynyt rahojen perään, viimeksi nyt elokuussa 2021. Tänään otin suoraan yhteyttä flightfinderiin ja lähetin kuitin Finnairin tekemästä maksusta HUHTIKUULTA!!!! Älä osta lippua täältä vaikka hinta houkuttaisi. Ongelmien esiintyessä homma ei VAIN PELAA…

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe