Profeetta Pertsa, Jumalan oikea käsi, nauloineen

mieti tätä(se aito)

sanoo meille homojen puolustajille ja homoille:

"Teitä on varoitettava ( helvetistä) jotta ette pääse sanomaan ettei niin ole tehty."



MINÄ, homoparvessa mukana roikkuja ehdotan seuraavaa:

1)Pyytäkää toimintaan mukaan kirkkoja ja kapakoita, maitokauppaa unohtamatta että joka homoiikka tavoitetaan.
2)Jokaiselle syntiselle homolle tai homojen ihmisoikeuspuolustajalle annetaan lappu jossa lukee:


"Hesekiel:
33:8 Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
33:9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestänsä, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän tieltänsä käänny, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut "



3)Kun homo on lukenut ÄÄNEEN lapun, voi olla varma siitä, että JOKA SANA on luettu.

4)Sitten otetaan homolta allekirjoitus joka vapauttaa Pertsat tai maitokaupan myyjät vastuusta homon pelastumisesta

5)ja annetaan homolle oranssi kolmio rintaan niin että jokainen vastaantuleva uskovainen Pertsa näkee tämän homon saaneen varoituksen helvettiin menostaan.


5)NÄIN VOITTE,RAKKAAT PERTSAT PESTÄ KÄTENNE HOMOJEN TULEVAISUUDESTA KOSKA HEITÄ ON TODISTEELLISESTI VAROITETTU
ja siirtää huomionne heteroiden varoittamiseen

2

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itekkin homo

      tämä lienee totisesti tarpeen

      • mieti tätä(se aito)

        On aika tehotonta jos oman helvetistä pelastautumisen takia pitää pelastaa muitakin mutta istuu vain tietokoneella.
        Ajattele että Suomessa on noin 10 000 homoa ja Pertsan pitää Jumalan käskystä varoittaa heitä helvetiltä, niin kuin aloituksessa kerroin.
        Mitä hän tekee? Ottaa yhteyttä jokaiseen kuten ehdotin? Tavalla jonka esittelin aika tehokkaaksi? Hän ei ole ihan nuori vaari joten alkaa olla kiire!

        Ei hän tee mitään muuta kuin istuu koneella ja ja jauhaa asiaa yhden homon kanssa muutama joka lukee sivussa.

        Ei tunnu uskottavalta vaarin varoitus koska ei rangaistus ei saa häntä liikkeelle. Hän siis puhuu lämpimikseen ja saa jotakin kieroontunutta mielihyvää toiminnastaan. Jos olen väärässä, niin todistakoon sen. Heitän siis haasteen: paljonko on asiakaskontakteja? Jos ei yhtäään, väitän että olet v-lia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe