Olen etsinyt jo kauan apua asiaan...Haluaisin päästä sijaisperheeseen Helsinkiin,vaikka asun lapissa!siellä voisin aloittaa uuden elämän,koulu,uudet kaveriporukat,isoveli,tyttöystävä yms...minua ahdistaa suunnattomasti täällä,kiusaamista,paskanpuhumista,tuomitaan isoveljen virheiden perusteella,olen käynyt elämässäni paljon vaikeita asioita läpi(spykoosin isän kuoleman takia) pelkään että spykoosit laukeavat uudestaan kun mileni kuormittuu liikaa..kukaan ei ymmärrä tätä tunnetta!olin vasta helsingissä lomalla,olin innoissani ja kaikki oli hyvin kunnes tajusin että joudun palaamaan kotiin(siinä vaiheessa tuli itku)siellä kaikki oli hyvin mutta kun palasin kotiin...kaikki paska romahti yhtäkkiä niskaan ja en kestä enää tätä!!! haluan pois(helsinki on ehdoton)!kuka voisi auttaa ja antaa vähän yleisnäkemystä/neuvoja?
miten päästä sijaisperheeseen jos huono olla kotona
2
385
Vastaukset
- Nähnyt
Kuulepa sijaisperheeseen ei ihan helposti omasta halusta pääse,todennäköisesti et ainakaan pääsisi Helsinkiin.
.Olet jo sen ikäinen että sinut todennäköisesti sijoitettaisiin laitokseen,puhelimesi otettaisiin pois jne.Yritä keskittyä koulunkäyntiin vaikka olisi kiusaamista.Hyvillä todistuksilla voit sitten hakea Helsinkiin opiskelemaan.Onko sulla sukulaisia toisella paikkakunnalla,jossa voisit olla esim.kesällä jos kotona ahdistaa.Lapin lastensuojelusta olen kuullut vain huonoa,sosiaalityöntekijöistä ja laitoksista (esim.Muhos).Yritä pitää huolta itsestäsi,syömisistä ja muusta.Tsemppiä! - helsinkitytsy
En tiedä näistä asioista oikein mitään, mutta jos olisin itse sinun tilanteessa, niin ottaisin yhteyttä esim Pelastakaa Lapset yhdistykseen.
www.pelastakaalapset.fi
Ehkä siellä joku voi neuvoa sinua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918635
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on978633- 146993
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1756203Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585268En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234305Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54150- 384093
- 373869
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..743765