Mainio potpuri !

JESH!

Tämä kansanlaulupotpuri on mainio. Viimeisen kipaleen loppun Tapsa laulaa todella nopeasti. Joskus kun kuuntelee Tapsan puhetta, kun juttunsa TV-haastatteluissa on usein sellaista verkkaista ja pohdiskelevaa, niin ei uskoisi ,että laulu sujuu niin rivakasti.

http://www.youtube.com/watch?v=ON99NeJ5n_M

9

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanharouva

      Runsaat 6 minuuttia pelkkää kidutusta, typerä potpurri, typerä esittäjä ja kuinka teatraalista. Voin kuvitella kuinka tuo linnunpelätin väänteli sitä leipäläpeänsä kun se "tulkitsi" näitä lapsellisia kansan(!)"lauluja". Ja mitä ämmiä siellä taustalla riekku? Kertakaikkiaan ala-arvoinen suoritus. Musiikista, puhumattakaan taiteesta, ja tästä kuusiminuuttisesta terrorismipläjäyksestä ei voi puhua samassa yhteydessä. Sanoinkuvaamattoman kauheaa.
      Kyllä, taistelin läpi tämän potpurrin. Siinä meni hukkaan kuusi minuuttia elämästäni.

      • NimimWanharouvalle

        Pitkästä aikaa "wanharouva" täällä !!! Mukavaa kun olet jälleen jaksanut aktivoitua. Yksi niistä harvoista järkevistä kommentoijista täällä.


    • Ei huono. Lisää näitä

      • melinapölinäkakkoseen

        Kyllä tuo on huonoa tekotaiteellista vääntämistä. WC-"taidetta" parhaimmillaan tai pahimmillaan. Kuinka sen nyt ottaa.


      • Sikaliini

        Röh, röh... porsaat sanovat röh. Onko se melina2 jotain sukua Justiinaxelle kun teillä on yhtä huono maku? Röh, Röh!


    • Lorujaje

      Ilmeikästä ja eloisaa menoa ja meinkiä. Tapsa osaa tunnelman luoda ja hyvän fiiliksen antaa.

      • PölöLorujajeelle

        Ihan on pöllön näköinen niin kuin varmaan sinäkin! Varmaan olet käynyt Tiina Jylhän kauneussalongissa Tallinnassa vääntämässä naamataulusi Tupukan näköiseksi! Huoh.


    • Potpotpurry

      Voi taivas sentään mitä lässytystä. Potpurria, tosiaan.

    • Huutonauran

      Ei ole todellista! Huutonaurua!!!!! Ei pätkääkään itsekritiikkiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe