Täytyyhän se panna näkösälle. Mestarin ruoska sivaltaa. Saapa nähdä, miten tämä jakupantsahippeli (heh heh) siihen vastaa. Taitaa tollolla olla metvursti loppunut leivän välistä, hi hi hi. Olkaa hyvät:
"""""Heh heh, sinähän puhut asioista kaikilla tasoilla paljon alemmalla tasolla kuin minä. Et ollenkaan ymmärrä, mitä tarkoitan termillä "homo". Lisäksi parjaat ylivertaista määritelmääni "apina"
Apinan olen Susianalyysissa määritellyt jo sen verran tarkasti, jotta en siihen nyt viitsi palata. Sinähän tottakai olet homo, mutta et perinteinen homo. Oikea homohan voi olla fiksu, kuten kuka tahansa kansalainen. Sinä vaan satut olemaan Susianalyysini mukainen homo. Annankin sinulle nyt kotitehtäväksi seuraavaa:
Yritä ymmärtää, mitä äskeisellä tarkoitan. Tulen antamaan vihjeitä ja tarkennuksia (halusitpa tai et), mutta vastaus tulee. Joko minun taikka sinun suusta. Tämä on vaikea pähkinä, ehkä liikaa sinun aivoillesi (metsästäjätutkinnon suorittanut)""""""
Olipa hieno kommentti(ni)
2
154
Vastaukset
- Jagdpanzer
Kukaan täysjärkinen ei rupea kaivelemaan sun määritelmääs yhtään mihinkään. Ja sun analyysiskään ei ole muuta ku paskaa. Kaikki palstalaiset häpee sua. Isäs ja äitiski häpee sua. Sun sisarukset häpee sua. Sun naapuris häpee sua. Sun lemmikkis häpee sua. Jopa sun satiaises häpee sua!
- Kyllä susilystillä
ystäviä oli lapsenakin.
Naapurin Rekku-koira leikki kiltisti susilystin kanssa, kun äiti ripusti lystille kyljyksen kaulaan ja potkaisi silmistään pihalle koiran kanssa telmimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk612116Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921432Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j66893Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822