Täytyyhän se panna näkösälle. Mestarin ruoska sivaltaa. Saapa nähdä, miten tämä jakupantsahippeli (heh heh) siihen vastaa. Taitaa tollolla olla metvursti loppunut leivän välistä, hi hi hi. Olkaa hyvät:
"""""Heh heh, sinähän puhut asioista kaikilla tasoilla paljon alemmalla tasolla kuin minä. Et ollenkaan ymmärrä, mitä tarkoitan termillä "homo". Lisäksi parjaat ylivertaista määritelmääni "apina"
Apinan olen Susianalyysissa määritellyt jo sen verran tarkasti, jotta en siihen nyt viitsi palata. Sinähän tottakai olet homo, mutta et perinteinen homo. Oikea homohan voi olla fiksu, kuten kuka tahansa kansalainen. Sinä vaan satut olemaan Susianalyysini mukainen homo. Annankin sinulle nyt kotitehtäväksi seuraavaa:
Yritä ymmärtää, mitä äskeisellä tarkoitan. Tulen antamaan vihjeitä ja tarkennuksia (halusitpa tai et), mutta vastaus tulee. Joko minun taikka sinun suusta. Tämä on vaikea pähkinä, ehkä liikaa sinun aivoillesi (metsästäjätutkinnon suorittanut)""""""
Olipa hieno kommentti(ni)
2
137
Vastaukset
- Jagdpanzer
Kukaan täysjärkinen ei rupea kaivelemaan sun määritelmääs yhtään mihinkään. Ja sun analyysiskään ei ole muuta ku paskaa. Kaikki palstalaiset häpee sua. Isäs ja äitiski häpee sua. Sun sisarukset häpee sua. Sun naapuris häpee sua. Sun lemmikkis häpee sua. Jopa sun satiaises häpee sua!
- Kyllä susilystillä
ystäviä oli lapsenakin.
Naapurin Rekku-koira leikki kiltisti susilystin kanssa, kun äiti ripusti lystille kyljyksen kaulaan ja potkaisi silmistään pihalle koiran kanssa telmimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100