Täytyyhän se panna näkösälle. Mestarin ruoska sivaltaa. Saapa nähdä, miten tämä jakupantsahippeli (heh heh) siihen vastaa. Taitaa tollolla olla metvursti loppunut leivän välistä, hi hi hi. Olkaa hyvät:
"""""Heh heh, sinähän puhut asioista kaikilla tasoilla paljon alemmalla tasolla kuin minä. Et ollenkaan ymmärrä, mitä tarkoitan termillä "homo". Lisäksi parjaat ylivertaista määritelmääni "apina"
Apinan olen Susianalyysissa määritellyt jo sen verran tarkasti, jotta en siihen nyt viitsi palata. Sinähän tottakai olet homo, mutta et perinteinen homo. Oikea homohan voi olla fiksu, kuten kuka tahansa kansalainen. Sinä vaan satut olemaan Susianalyysini mukainen homo. Annankin sinulle nyt kotitehtäväksi seuraavaa:
Yritä ymmärtää, mitä äskeisellä tarkoitan. Tulen antamaan vihjeitä ja tarkennuksia (halusitpa tai et), mutta vastaus tulee. Joko minun taikka sinun suusta. Tämä on vaikea pähkinä, ehkä liikaa sinun aivoillesi (metsästäjätutkinnon suorittanut)""""""
Olipa hieno kommentti(ni)
2
174
Vastaukset
- Jagdpanzer
Kukaan täysjärkinen ei rupea kaivelemaan sun määritelmääs yhtään mihinkään. Ja sun analyysiskään ei ole muuta ku paskaa. Kaikki palstalaiset häpee sua. Isäs ja äitiski häpee sua. Sun sisarukset häpee sua. Sun naapuris häpee sua. Sun lemmikkis häpee sua. Jopa sun satiaises häpee sua!
- Kyllä susilystillä
ystäviä oli lapsenakin.
Naapurin Rekku-koira leikki kiltisti susilystin kanssa, kun äiti ripusti lystille kyljyksen kaulaan ja potkaisi silmistään pihalle koiran kanssa telmimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem452811HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat192059- 211738
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k311297Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3701279- 651232
- 501000
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20959- 45863
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo63852