Thaimaaseen olen lähdössä, ja kaipailisin vielä Jalkineet? Riittääkö rantaläpsyt ja parit sandaalit? Lenkkareita on varmaan turha edes harkita, hiostavat varmaan? Entä tarvitseeko esim. farkkutakkia tai muuta vastaavaa kevyttä takkia? Neulepaitoja, miten iltojen ilmasto, saattaako tulla viileä? Minä, ikuinen vilukissa, tahdon varmistaa kaikki :) Sitäkin olen miettinyt, että kun Suomen sää on pakkasenpuolella, että pakkohan se on farkuissa tai vastaavissa lähteä matkaan.
Niin, ja löytyykö kokemusta Phuketin Patong Beach hotellista?
Kiitokset etukäteen, kaikki mahdollinen info tulee tarpeeseen!
vaatetuksesta tarkemmin...
5
1418
Vastaukset
- Veera
Thaimaassa et tule palelemaan mihinkään vuorokauden aikaan, illalla on aivan yhtä lämmintä kuin päivälläkin (niin ainakin musta tuntui). Ainoana erona onse, että kuumutta lisää päivällä polttava aurinko. Iltalämpötila tuntuu kivalta varsinkin kun astuu ulos hotellin ilmastoidusta aulasta.
Itse en palellut kertaakaan ja jalkineeksi riittää mainiosti flipflopit/sandaalit. Lenkkarit on tosiaan liian kuumat. Villatakki/pusakka kannattaa ottaa mukaan lentoja varten (lentokoneissa tuppaa olemaan kylmä ja kuuma vuorotellen). Myös lentokentällä on kiva olla vähän enemmän päällä. - Kokemusta on !
Itse käytän Thaimaassa villafrotee sukkia lenkkareissa, ilman ongelmia.
Mutta jos kruisaat baarista baariin, jalkineilla tuskin merkitystä.
Eli käytön mukaan. - kokenut
Siis älä osta SUOMESTA mitään kenkiä tai vaatteita matkaa varten.
Kaiken mitä tarvitset, saat paikanpäältä edullisesti heti vaikka rantakadulta. (sandaalit 150 - 200 thb)
Vaaleat puuvillahousut ovat paljon farkkuja paremmat täältä lähtiessäsi. Voit käyttää niitä sielläkin.
Aamuyöllä on varsin kylmää. Joskus lämpötila laskee jopa lähelle 25:ttä astetta. Ota pipo ja pilkkihaalarit mukaan !
...siis 25:ttä astetta jos jäi epäselväksi.- reetta-liisa
Hyvä kun tarkensit, säikähdin jo että pakkastako siellä yöllä pukkaa..
- TAF
Tyhjällä matkalaukulla voi täältä lähteä,siellä sieltä saat kaiken ja pitkähihaista tai pitkälahkeista et siellä kaipaa etkä tarvitse. Varjossa 41 lämmintä ja enemmänkin, yöt lämpimiä.Tulet varmasti siellä tarkenemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937348- 2272588
- 262561
- 1581874
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143