Heipähei. Olis hakusessa vaimennin pienoiskivääriin. Yksi vaimennin kylläkin löytyy jo itseltä mutta se on mallia pidentävä... tarkoitus olisi saada vaimennin joka ei lisäisi aseen pituutta kovin paljoa. Huomattavasti mukavempi kantaa supin pintapyynnissä/ loukuilla lyhyttä asetta ettei ole joka oksassa kiinni. Nuo pistooliluvat kun ovat hieman kiven alla nykyään... Sehän olisi varsin mukava kantaa mukana.
Eli heittäkäähän malleja, merkkejä, hintoja, hyviä ja huonoja puolia vaimentimista. Sellaisista siis jotka tulee piipun päälle. Vai olenko aivan hakoteillä ettei sellaista ole mahdollista 22lr saada?
Kiitos hyvistä ja asiallisista vastauksista.
Äänenvaimennin
Petteriii
4
393
Vastaukset 4
- kkllö
Laita piipun alle on paremmin tasapainossa.
- Browning
Pyssypuodissa myynnissä täysvaimennettu itselataava.
Ei tarvitse tötteröitä piipin suuhun. - ...
Aika harvassa on kuvailemasi malliset vaimentimet piekkariin. 223 Rem ja vastaaville kaliipereille tarkoitettuja saattaa löytyä esim. Ase Utra jet-Z CQBS, mutta ovat kovin kookkaita ja painavia tyypilliseen 22 LR vaimentimen verrattuna. Kalliitakin.
- vaimentelija.
Yleensä pienoiskiväärin piippua lyhennetään kun siihen asennetaan äänevaimennin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5002238Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35888Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39844SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht453842- 71828
- 55741
- 44695
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40640Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40626- 63573