Minulla on pieni tutina, että avopuolisoni aikoo kosia tässä lähiaikoina. Mistä tiedän? A) oli siiränyt pankkitililtä 150€ "omalle tililleen", näämme toistemme tilitapahtumat.. B) ystäväni näki hänen marssivan eilen kauppakeskuksen kultasepänliikkeeseen, ja minulle sanoi joutuvan jäämään ylitöihin. En siis tietenkään voi olla varma asiasta, mutta sellainen tutina vain nyt on.
Haluaisinkin nyt tietää, että mites sormukset? Lähinnä JOS hän kosii minua niin miten on hänen sormuksen laita? Menenkö ostamaan hänelle kihlauksen jälkeen sormuksen vai miten tämä homma menee? Hyvähän tämä olisi tietää, vaikka hän ei minua kosisikaan nyt lähi aikoina, ehkä tulevaisuudessa
Sormuksista
Mitenon?
1
184
Vastaukset
- hmmmmm
Jos hän valitsee sinulle sormuksen ja kosii niin ehkä menette sen jälkeen yhdessä katsomaan hänelle sormusta? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi317048Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313683882- 883879
- 2683330
- 612807
- 522775
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322630- 1532500
- 322094
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1422017