Täysin typerää pelleilyä tollainen. Naiset ovat ton läyhääjä p-puhujan kimpissa ja miehet keskenään ja ovat paljon asiallisempia. Jonathan on suurin inhokki ikinä mitä tuolla talossa koskaan on ollut. Vaikka edellisilläkin kausilla on inhokkeja ollut,mutta ei noin ääliöitö. Sori nyt vaan mutta tollanen selkänpuukotus ja jne mitä muuta tuo Jonathan tuolla tekee oikein sanon suoraan oksettaa. Ei kuulu hyviin tapoihin.
Talon porukka jakautunut kahtia
4
197
Vastaukset
- peffan nuolentaa
Pertiltä ja Jussiltahan toi on puhtaasti taktikointia. Tiesivät jo taloon mennessä, että Andte on yleisön suosikki ja Jonathan inhokki. Kuvittelevat suosikkia nuolemalla saavansa nostetta itsekin.
- isompikieli
höpö höpö, tuolla ei k u k a a n voita tota kisaa kenenkään pepan nuolemisella, se on ihan varma !
- eipä tykätä!
Inhokkiäänestyksen tulos: päivä 82
Talossa Jonathan 39.1%
Talossa Jenna 31%
Talossa Tuija 14.4% - minä vaan
Käytös ratkaisee.Ei kai kukaan voi kehua noitten kolmen Tuijan, Jonathanin, Jennaan toimintaa.Käyttäytyyi Tuulikkia kohtaan aivan typerästi.Miesten porukka on hyvä,muut ovat NAISIA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1538312KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4327402Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713821Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112988Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502533- 1262006
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231853Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361674Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811510