Jonathanilla valtaisa faniporukka, naisia ja miehiä!

Jonathan voittaa

Siis Jonathan tulee viemään melko selkeästi voiton v 2014, hänen taakseen on kerääntynyt aivan hirveät määrät nuoria naisia ja miehistä hänen takanaan on valtaisa homojoukko. Jonathan kerää siis valtaisasti ympärilleen juurikin naisia jotka ovat eritäin aktiivisesti äänestämässä häntä jatkuvasti!

98

1218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumankaunisihminen

      Juu. Ruman ihmisen pitää nyt voittaa. Vaitelu virkistää....

      • huom

        Ruman sisältä


    • saattaa olla

      Joo uskon, että rotalla on fanilauma, häntineen.
      Rotathan ovat lisääntyneet valtavasti, juuri pääkaupunkiseudulla.

    • luuranko jo aikansa.

      Niin on. Kyllähän se ressu varmaan voittaa kun lainakin ottanut... Onko 32. Pellevaatteet päällä kulkee. Mutta luuranko vaatteet pukee sitä..

      • hätähuutoko

        kuka elämäänsäkyllästynyt nainen on niin toivoton jo että pitää ihanteenaan homomiestä ja äänestääkin sitä.Tuskinpa alan miehet oikein tykkää Jonatanin esiintymisestä ,moista tyyppiä en ole ennen tavannut.


    • höpölöpöölöpöä

      Juu naiset pitää homoista ja käskyttävistä tyypeistä (lue määrätietoisista) ja Jonathan on juuri tällainen ihminen (?? Ihminen sanoinko ihminen ??).

      • Puolustan fiksuinta

        Jonathan on ulospäinsuuntautunut, analysoiva, verbaalinen ja älykkäin asukkaista!(jopa Perttikin sen myönsi)
        Aiheuttaa keskustelua niin talossa kuin ulkopuolella! Hänellä on hiukan pienen miehen synroomaa josta johtuen hänen on täytynyt kasvattaa itsetuntoaan- sekä varmuuttaan.
        Heikot ja päinvastaiset tyypit vihaavat noita piirteitä, kun eivät itse pysty samaan vaikka haluaisivat.

        Jonathan ei ole ilkeä vaan ironinen ja sarkastinen tyylissään! Ei paha...osaa pitää sorrettuna ja syrjittynä puolensa!

        Ja vaatteista! Eikö ihmiset lue lehtiä ja kuuntele uutisia?
        Jonathan on itse kertonut olleensa Antin, tunnetun muotisuunnittelijan vaatteita esittelevä mannekiini jopa ulkomaillakin. Kaikki hänen vaatteensa on sieltä lähtöisin, mutta eiväthän juntit sitäkään ymmärrä.

        Mitä olen näitä ilkeitä kirjoituksia sekä twiittejä lukenut niin Jonathanissa ei tunnu olevan muuta vikaa kuin ulkonäössä (ilkeä rottanimitys), nenärenkaassa, tatuoinneissa, pukeutumisessa ja sarkastisessa huumorissa!
        Suurin vika homokammoisilla on tuo bi- seksuaalisuus ja se näkyy näissä toisissa miesasukkaissakin!


      • höpölöpöölöä
        Puolustan fiksuinta kirjoitti:

        Jonathan on ulospäinsuuntautunut, analysoiva, verbaalinen ja älykkäin asukkaista!(jopa Perttikin sen myönsi)
        Aiheuttaa keskustelua niin talossa kuin ulkopuolella! Hänellä on hiukan pienen miehen synroomaa josta johtuen hänen on täytynyt kasvattaa itsetuntoaan- sekä varmuuttaan.
        Heikot ja päinvastaiset tyypit vihaavat noita piirteitä, kun eivät itse pysty samaan vaikka haluaisivat.

        Jonathan ei ole ilkeä vaan ironinen ja sarkastinen tyylissään! Ei paha...osaa pitää sorrettuna ja syrjittynä puolensa!

        Ja vaatteista! Eikö ihmiset lue lehtiä ja kuuntele uutisia?
        Jonathan on itse kertonut olleensa Antin, tunnetun muotisuunnittelijan vaatteita esittelevä mannekiini jopa ulkomaillakin. Kaikki hänen vaatteensa on sieltä lähtöisin, mutta eiväthän juntit sitäkään ymmärrä.

        Mitä olen näitä ilkeitä kirjoituksia sekä twiittejä lukenut niin Jonathanissa ei tunnu olevan muuta vikaa kuin ulkonäössä (ilkeä rottanimitys), nenärenkaassa, tatuoinneissa, pukeutumisessa ja sarkastisessa huumorissa!
        Suurin vika homokammoisilla on tuo bi- seksuaalisuus ja se näkyy näissä toisissa miesasukkaissakin!

        Juu ihan ok mutta miksi vastaat minulle?


      • hepat tykkää
        Puolustan fiksuinta kirjoitti:

        Jonathan on ulospäinsuuntautunut, analysoiva, verbaalinen ja älykkäin asukkaista!(jopa Perttikin sen myönsi)
        Aiheuttaa keskustelua niin talossa kuin ulkopuolella! Hänellä on hiukan pienen miehen synroomaa josta johtuen hänen on täytynyt kasvattaa itsetuntoaan- sekä varmuuttaan.
        Heikot ja päinvastaiset tyypit vihaavat noita piirteitä, kun eivät itse pysty samaan vaikka haluaisivat.

        Jonathan ei ole ilkeä vaan ironinen ja sarkastinen tyylissään! Ei paha...osaa pitää sorrettuna ja syrjittynä puolensa!

        Ja vaatteista! Eikö ihmiset lue lehtiä ja kuuntele uutisia?
        Jonathan on itse kertonut olleensa Antin, tunnetun muotisuunnittelijan vaatteita esittelevä mannekiini jopa ulkomaillakin. Kaikki hänen vaatteensa on sieltä lähtöisin, mutta eiväthän juntit sitäkään ymmärrä.

        Mitä olen näitä ilkeitä kirjoituksia sekä twiittejä lukenut niin Jonathanissa ei tunnu olevan muuta vikaa kuin ulkonäössä (ilkeä rottanimitys), nenärenkaassa, tatuoinneissa, pukeutumisessa ja sarkastisessa huumorissa!
        Suurin vika homokammoisilla on tuo bi- seksuaalisuus ja se näkyy näissä toisissa miesasukkaissakin!

        Puolusta vaan, siihen jokaisella on oikeus. Minulla on oikeus sanoa myös mielipiteeni, ja siitä on turha vääntää mitään homo, fi tms. verukkeita, että minulla on joku fobia.
        Käytän rottanimitystä tästä asukkaasta, koska hän ei katso suoraan silmiin, vaan kulmiensa alta nenäregas välkkyen kähisee aina jotain pirullista. On aina miettimässä jotain jonku toisen päänmenoksi, kertoo kuinka seuraavassa edetään näin ja näin. Mä tiesin, mä tiedän, ikäänkuin joku meedio. Tuotanto katsoo läpi sormien, miksiköhän. Ruikuttaa, että hänestä puhutaan pahaa takanapäin, ja että kaupoissa vartijat kiinnittävät häneen huomion? Miksi noin suloisesta otuksesta kukaan pahaa puhuu ja miksi noin huippumuodikkaan maailmankansalaisen perässä vaklitaan?
        Naiset talossa pelkäävät, eivät uskalla sanoa tälle yhtään mitään.

        Istuu hartiat lysyssä jalat pyllyn alla ja huppu simillä, tulee mieleen myös noita, nauru on irvistys. Olkoonkin vaatteet jonku hattufiikki Antin tekemät, mutta nehän ovat ihan kaameat. Eihän se Antti mitenkään huipulle Muodin huipulla sijoittunut.
        Mikä tuo luurankoteemakin on, mies on muutenkin kuin luuranko.


      • sohovilorreen
        Puolustan fiksuinta kirjoitti:

        Jonathan on ulospäinsuuntautunut, analysoiva, verbaalinen ja älykkäin asukkaista!(jopa Perttikin sen myönsi)
        Aiheuttaa keskustelua niin talossa kuin ulkopuolella! Hänellä on hiukan pienen miehen synroomaa josta johtuen hänen on täytynyt kasvattaa itsetuntoaan- sekä varmuuttaan.
        Heikot ja päinvastaiset tyypit vihaavat noita piirteitä, kun eivät itse pysty samaan vaikka haluaisivat.

        Jonathan ei ole ilkeä vaan ironinen ja sarkastinen tyylissään! Ei paha...osaa pitää sorrettuna ja syrjittynä puolensa!

        Ja vaatteista! Eikö ihmiset lue lehtiä ja kuuntele uutisia?
        Jonathan on itse kertonut olleensa Antin, tunnetun muotisuunnittelijan vaatteita esittelevä mannekiini jopa ulkomaillakin. Kaikki hänen vaatteensa on sieltä lähtöisin, mutta eiväthän juntit sitäkään ymmärrä.

        Mitä olen näitä ilkeitä kirjoituksia sekä twiittejä lukenut niin Jonathanissa ei tunnu olevan muuta vikaa kuin ulkonäössä (ilkeä rottanimitys), nenärenkaassa, tatuoinneissa, pukeutumisessa ja sarkastisessa huumorissa!
        Suurin vika homokammoisilla on tuo bi- seksuaalisuus ja se näkyy näissä toisissa miesasukkaissakin!

        Tyhmäksi tai rumaksi ei Jonathania voi väittää: yhdyn Pertin kommenttiin. Järki leikkaa kuin partaveitsi ja ulkonäöltään huitsin komea. Mutta, ja ISO MUTTA: Tunneälyä, empaattisuutta EI löydy. Sisinpänsä, sielunsa, on ilkeä, julma. Jos noita avujaan käyttäisi hyvään, saisi paljon aikaiseksi; mainitsi missiokseen jossainkohtaa (koulu-) kiusaamisen vähentämisen. Nyt ei kyllä teot, oma esimerkki tue hurskaita, hyviä ajatuksia. T. 53v.umpihetero perheenäiti


      • Ei fiksua
        Puolustan fiksuinta kirjoitti:

        Jonathan on ulospäinsuuntautunut, analysoiva, verbaalinen ja älykkäin asukkaista!(jopa Perttikin sen myönsi)
        Aiheuttaa keskustelua niin talossa kuin ulkopuolella! Hänellä on hiukan pienen miehen synroomaa josta johtuen hänen on täytynyt kasvattaa itsetuntoaan- sekä varmuuttaan.
        Heikot ja päinvastaiset tyypit vihaavat noita piirteitä, kun eivät itse pysty samaan vaikka haluaisivat.

        Jonathan ei ole ilkeä vaan ironinen ja sarkastinen tyylissään! Ei paha...osaa pitää sorrettuna ja syrjittynä puolensa!

        Ja vaatteista! Eikö ihmiset lue lehtiä ja kuuntele uutisia?
        Jonathan on itse kertonut olleensa Antin, tunnetun muotisuunnittelijan vaatteita esittelevä mannekiini jopa ulkomaillakin. Kaikki hänen vaatteensa on sieltä lähtöisin, mutta eiväthän juntit sitäkään ymmärrä.

        Mitä olen näitä ilkeitä kirjoituksia sekä twiittejä lukenut niin Jonathanissa ei tunnu olevan muuta vikaa kuin ulkonäössä (ilkeä rottanimitys), nenärenkaassa, tatuoinneissa, pukeutumisessa ja sarkastisessa huumorissa!
        Suurin vika homokammoisilla on tuo bi- seksuaalisuus ja se näkyy näissä toisissa miesasukkaissakin!

        Verbaalista kykyä Jonathanilta löytyy ajoittain. Voisi hyödyntää sitä muuhunkin, kuin vikinään.
        Ajoittain pilkahtaa lähes asiallista asiaa suusta. Näkee ettei vielä tasapainossa itsensä kanssa. Ei sillä että BB-voittajan tarvitsisi ollakaan "aikuinen", mutta jotain tolkkua käytöksessä täytyi Jonathanillakin olla.


      • diorossimo
        Puolustan fiksuinta kirjoitti:

        Jonathan on ulospäinsuuntautunut, analysoiva, verbaalinen ja älykkäin asukkaista!(jopa Perttikin sen myönsi)
        Aiheuttaa keskustelua niin talossa kuin ulkopuolella! Hänellä on hiukan pienen miehen synroomaa josta johtuen hänen on täytynyt kasvattaa itsetuntoaan- sekä varmuuttaan.
        Heikot ja päinvastaiset tyypit vihaavat noita piirteitä, kun eivät itse pysty samaan vaikka haluaisivat.

        Jonathan ei ole ilkeä vaan ironinen ja sarkastinen tyylissään! Ei paha...osaa pitää sorrettuna ja syrjittynä puolensa!

        Ja vaatteista! Eikö ihmiset lue lehtiä ja kuuntele uutisia?
        Jonathan on itse kertonut olleensa Antin, tunnetun muotisuunnittelijan vaatteita esittelevä mannekiini jopa ulkomaillakin. Kaikki hänen vaatteensa on sieltä lähtöisin, mutta eiväthän juntit sitäkään ymmärrä.

        Mitä olen näitä ilkeitä kirjoituksia sekä twiittejä lukenut niin Jonathanissa ei tunnu olevan muuta vikaa kuin ulkonäössä (ilkeä rottanimitys), nenärenkaassa, tatuoinneissa, pukeutumisessa ja sarkastisessa huumorissa!
        Suurin vika homokammoisilla on tuo bi- seksuaalisuus ja se näkyy näissä toisissa miesasukkaissakin!

        Ei tee Jonathanista yhhtään fiksumpaa että tuntee Antin. Yhtä ällö se opn vaikka tuntisi Versacen. Ilkeä ja vastenmielinen.


      • löpöhöpö

        Sanoit


    • Nokkaeläin

      Jone on kaamea asukas. Jone on niin saatanan ilkeä ja miten jaksaa olla tuon älykääpiöhaareminsa kanssa.
      Ej jymmärrä.
      Yksi haaremilainen huutaa koko ajan, että missä on posti, missä on kampaaja, missä on , missä on...
      Onneksi Jonarhanilla on kuitenkin koira talossa. Tuija. Mutta miksi ei silittele ja pidä hyvänä- muka eläinrakas.

    • pikkuhitlerijone

      Tämä pikkuhitleri on varmaankin niin epävarma. Pieni äijä kuin oikea esikuvansakin. Oli tuon tukkansa kanssa kuin Adolf-kaverinsa.
      Kuka hullu tuota jaksaa äänestää ja kuka hullut uon kanssa haluaa olla.
      Jenna,Tuija-spanieli ja Annakin.

      • Meidän Jonathan

        Jonathan on erittäin pidetty ja suosittu esim täällä meidän työpaikalla jossa on meitä naisia peräti 215kpl, eli en yhtään epäile etteikö mies vie voittoa? Me vaan tykätään hänestä, hän on varmasti mukavan "naisellista" seuraa ja ei tarvitse pelätä että ajautuisi suhteeseen ja monien miehetkin sanovat et ihan ok noi homot meidän naisten ystävinä yms homoille voi puhua avoimesti asioista ja heiltä saa takaisin kaiken moninkertaisena tunteena :) itse ainakin ja suurin osa minun työpaikalta antaa hänelle perjantaina ääniä.


      • jo best
        Meidän Jonathan kirjoitti:

        Jonathan on erittäin pidetty ja suosittu esim täällä meidän työpaikalla jossa on meitä naisia peräti 215kpl, eli en yhtään epäile etteikö mies vie voittoa? Me vaan tykätään hänestä, hän on varmasti mukavan "naisellista" seuraa ja ei tarvitse pelätä että ajautuisi suhteeseen ja monien miehetkin sanovat et ihan ok noi homot meidän naisten ystävinä yms homoille voi puhua avoimesti asioista ja heiltä saa takaisin kaiken moninkertaisena tunteena :) itse ainakin ja suurin osa minun työpaikalta antaa hänelle perjantaina ääniä.

        Jonathanissa on sitä jotain jota karismaksi kutsutaan.
        Turhaan täällä yritetään mollata herkkää tuntevaa miestä.

        Homot ymmärtää naisia vaikkei Jonathan homolta vaikuta.....ei liioiteltua neitimäistä olemusta.


      • Hevos-siittola?
        Meidän Jonathan kirjoitti:

        Jonathan on erittäin pidetty ja suosittu esim täällä meidän työpaikalla jossa on meitä naisia peräti 215kpl, eli en yhtään epäile etteikö mies vie voittoa? Me vaan tykätään hänestä, hän on varmasti mukavan "naisellista" seuraa ja ei tarvitse pelätä että ajautuisi suhteeseen ja monien miehetkin sanovat et ihan ok noi homot meidän naisten ystävinä yms homoille voi puhua avoimesti asioista ja heiltä saa takaisin kaiken moninkertaisena tunteena :) itse ainakin ja suurin osa minun työpaikalta antaa hänelle perjantaina ääniä.

        Eipähän riittäneet työpaikkanne 215- ihmisen antamat äänet. Eivät likikään edes, kun vasta 5:ksi tuli. Ja ääniprosenteissä ei niin mitään sanomista hänenlaisellaan tyypillä.


    • homo omoh

      Jos sulla ei ole naisystävää niin ala julkihomoksi niin jopas alkaa naisia pyöriä ympärilläsi.

    • Sydän tyttö

      Niin voittaa ❤️

    • mörkö itekki

      Ei kai tuollainen kummitusvaatteita käyttävä voita mitään, lähtee ulos viidentenä.

    • rotta mikä rotta

      Rotta muistaa puhua ulkomailla käymisestään, ikäänkuin se olisi joku huippujuttu. Jokainen matkustelee, jos vaan passi on kunnossa. Saanut nyt Jennan parasiitikseen, bb-sivuilla kerrotaan kuinka tämä letukka arvostelee Perttiä.
      Jenna letukan sanavarasto on niin suppea ettei osaa muuta kuin matkia kaiken mitä rotta suustaan ulos päästää.

    • ei tapoja

      Rotta leikkelee sängyn päällä kynsiään, hyi hitsi. Ei mitään tapoja.

      • Ei pöydillä

        Et Jonathan minun keittiössä pöydillä istuis. Kuvottavaa. Usein istuskelee työtasoilla.
        Iljettävää. Julkkiskaudella istuivat kuin kanat orrella keittiön työtasolla.
        Jos ruokapöytä ja tuolit metrin päässä, miksi pitää istua ja syödä tiskialtaan vieressä.
        Jonathan katsois vaan itseään, kun tapoja perään kuuluttaa.


    • pankista rahaa

      Jonathanilla huono itsetunto. Epäilee aina, että hänestä puhutaan pahaa selän takana. Kaikki ei aina pyöri Jonathanin ympärillä, eikä hänestä puhuta aina. Olen Pertin kanssa samaa mieltä, että talossa olisi ollut parempi henki, jos Jonathania ei olisi. Jonathanin kanssa ei pysty keskustelemaan mistään asiasta, kun haluaa aina saada viimeisen sanan, asiassa kuin asiassa. Spekuloi ja kääntelee ja vääntelee yksinkertaistakin asiaa niin paljon, että vastapuoli luovuttaa.
      Jonathanilla karmeat ylisuuret vaatteet. Näyttää niissä vielä pienemmältä ja lapsellisemmalta.
      Enpä usko, suureen fanilaumaan. Jos ottanut lainaa, voi voittaa, mutta lainakin maksettava takaisin. Enkä ainakaan minä arvosta tuollaista BB-voittajaa, joka voittaa omilla rahoillaan, ilman yleisön suosiota.

      • Jonathan voittoon

        Mitä tiedät muiden rahoista ja kuka mitäkin satsaa? Et sitten yhtään mitää...
        Katsojat äänestävät rahalla ja se on ok..onko hirveä pelko, että Andte menee Lappiin ilman rahaa...?

        Se Jonathanin laina oli vitsi, mutta siitähän tosikot ottivat kiinni ja levittävät urbaanilegendaa!

        Tosin uskon kyllä jokaisen finalistin läheisen satsaavan äänestykseen hiukan enemmän kuin matti meikäläinen!! Se ei ole avaruustiedettä vaan tosiasia!


      • AAMEN!
        Jonathan voittoon kirjoitti:

        Mitä tiedät muiden rahoista ja kuka mitäkin satsaa? Et sitten yhtään mitää...
        Katsojat äänestävät rahalla ja se on ok..onko hirveä pelko, että Andte menee Lappiin ilman rahaa...?

        Se Jonathanin laina oli vitsi, mutta siitähän tosikot ottivat kiinni ja levittävät urbaanilegendaa!

        Tosin uskon kyllä jokaisen finalistin läheisen satsaavan äänestykseen hiukan enemmän kuin matti meikäläinen!! Se ei ole avaruustiedettä vaan tosiasia!

        Homot on sairaita luonnonoikkuja, jotka pitäisi lopettaa!


    • Jonathan on outo

      Rotan ylisuuret vaatteet ovat kamala, jalkineet myös. Yleensä moinen vaihe kuuluu 13-vuotiaille ja menee sitten aikanaan ohi. Ei sentään nelikymppiselle miehelle. Kornin näköistä kun se laahustaa ja löntystää huppu silmilla ja rööki hampaissa rengas nenässään.

    • Todella outo

      Millainen lie oikeasti siviilissä? Taitaa koreilla lainahöyhenissä ja tuijottelee luurankosormiaan jatkuvasti.

    • Jonathan voittaa

      Kyllä olen vahvasti sitä mieltä että Jonathan tulee viemään jättipotin nyt! Talon ehdottomasti terävin pelaaja! Kaveri on erittäin susittu ulkomaailmassa ja sitä ei ole kenenkään kiistäminen!

      • Totuus on

        Näitä keskustelijoita fiksummat äänestävät Jonathania joka tapauksessa! Hän on fiksuin asukas, eikä mikään tavallinen purkin heittelijä tai muu tusina-asukas!

        Tämä palsta ei anna todellista tietoa kenenkään suosiosta!


    • Totuus on tämä

      Minkälaisia naisia ne on jotka tykkäävät teeskentelevästä missistä. Jennakin voittaa Jonahanin kirkkaasti.

    • itävallan kaksoisole

      Yhtäläisyys löytyy Itävallata 30-luvulta. Aatu.
      Molemmat pieniä, vähäpätöisiä ja saavat heikoimman aineksen ihailun. Jonathan on juuri sellainen.
      Onneksi sentään vain nuo spanielit seuraavat kuola valuen.
      Tuija-spanieli kuvitteli onneton, että kertomalla menevänsä kaverin haudalle ensimmäisenä. Tollo. Ei kukaan kommentoinut.

      Lopulta aaatut jäävät yksin. Lopulta aatuille vain nauretaan.
      Tuija hehkuttaa noita parhaita kavereita. Montakohan niitä on.

    • ANDTE on paras

      Andtellakin valtaisa faniporukka miehiä ja naisia. KOKO SUOMI !

    • fani9

      jonathanilla ei kavereita, sukulaisetkin häpeää homon käytöstä .yök

    • Höpölöpö

      Sitä enemmän kannatan jonathania mitä enemmän häntä täällä parjataan

    • 100+

      Saathan sinä Höpölöpö kannattaa vaikka kiveä! Me muut kannatamme ANDTEA!

      ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE,
      ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE,
      ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE,
      ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE,
      ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE, ANDTE

      • tiitu6

        joo todellakin Andte tai Anna voittoon!!! :) Kuinkakohan moni on alkanut matkia ihanan höpsön Annan yyyh-tilaansa ku panikoi ja kädet heiluu hahaa se on hauska, mutta mua pikkasen ärsyttää ku se jankuttaa et mitä oikeesti mä oon viel täällä mä en ymmärrä ja muuta, no kuuluu luonteeseen ja olishan se aika hauska jos se sit voiton veisikin? Mut kyllä mä haluisin silti että Andte kunnon lapinjätkä, joka puhuu silloin kun on asiaa ja osaa olla todella ajattelevainen muita kohtaan ja hyväsydäminen


    • exit only

      Nimin: Höpölöpö.....

      Ei olisi koko yhteiskuntaa jos kaikki olisi jonathaneja....

      Mieti sitä....

      Tosin , kaikki nikot ,ninot ,saulit ,teuvot pitää tietysti omiensa puolta ,se kyllä paistaa tässä ohjelmaformaatissakin .

      • valehtele uskottavaa

        no nyt on näköjäänJonathan yhteisölle mennyt ei pupu vaan rusakko housuihin .Viestit hätä huutoja esim.Meitä on 215 naista töissä siis vain naisia ja kaikki äänestää Jonathania .Huon työpaikka kun putkimieskin on nainen.Onhan muistettu järjestää vahti että kaikki äänestää ja oikein.Onko kaikki varmasti lepakoita että tyyli myös jatkuu.


    • BBkatsojanro 100

      Jonathan on jotenkin aggressiivisen oloinen kun välillä seuraa miten puhuu/käyttäytyy

      • tasaarvoa homot

        Useimmilla on homous nyt muoti asia kun julkkikset on niin pojat jonossa perässä.Jos tyuo homous olisi todellista niinn parinkymmenen vuoden päästämeillä ei synny monta suomi peräistä lastaja historiassa eimikään yhteisö ole kuollut homouden takia vaikka homoja on ollut jo antiikin ajoista aina jokunen jäänyt historiaan. . .


    • andtea äänestävä

      Kyllä normaalit ihmiset äänestävät Andtea.

    • Jonahthani ehdotti

      Jonathan ehdotti, että asukkaat äänestäisivät tehtävän suorittajasta. Anna äänesti Jonathania, Jonathan Jennaa, ja Jenna antoi äänen itselleen. Jussi K päätyi äänestämään Andtea, samoin kuin Joonas ja Perttikin.

      Tuija antoi äänensä Jennalle.



      ps. Tottakai Tuija antoi äänensä Jennalle, kun Jonahthanikin äänesti Jennaa. reps*

    • Ei mene lappiin

      Jonathan tulee tänään saamaan ison jättipotin 100.000e :) tulette sen näkemään ihan varmasti!

      • menikö

        Mihin se sitten menikään ?
        V..tun HHHHHHHHHHOOOOOOOOMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOO !


    • hyvältä näyttää

      INHOKKI_äänestyksen tulos: Päivä 83

      Talossa Jonathan 44.1%

      Talossa Jenna 29.3%

      Talossa Tuija 10.1%

    • Nainenvm72

      Höpön löpön. Luonne pilaa ko. ihmisen. Näössä ei vikaa, komiahan tuo on.

    • Höpölöpö

      Höpölöpö ei kyllä ole homo vaan ihan normaali naisihminen joka on aina niiden puolella joita syyttä parjataan

      • miten on

        Oletko se viimevuotinen koiran ulkoiluttaja?


      • Ei TosikkoTv

        Höpölöpö, täällä meitä on muitakin jotka ovat aina sorrettujen puolella!
        Sairaita kirjoituksia on palsta täynnä, mutta sanoisin sen olevan turhaa..

        Kansa tietää..

        Annan ääneni Jonathanille! Hän on tuonut taloon viihdettä toisin kuin murjottava ja tosikko Andte!
        Huom! Tämä ei ole tosikkotve vaan tositv!:)


      • Muisti pätkii
        miten on kirjoitti:

        Oletko se viimevuotinen koiran ulkoiluttaja?

        Kuka koiran ulkoiluttaja? Kerro lisää tahdon tietää enemmän.


    • sanokaa viisaammat

      Mitä tuollaiset pääkallokamppeet kertoo ihmisessä, ei ole minulle auennut?

      • Eikö aukea:)?

        Aika tyhmemmän puoleinen olet jos et sitä jo tiedä!? Se kertoo myös sinusta, että et ole paljoa seurannut ohjelmaa...arvostella ja haukkua osaat näköjään silti!


      • andte voittoon

        Siinäpä sulla onkin miettimistä.


      • sano sinä
        Eikö aukea:)? kirjoitti:

        Aika tyhmemmän puoleinen olet jos et sitä jo tiedä!? Se kertoo myös sinusta, että et ole paljoa seurannut ohjelmaa...arvostella ja haukkua osaat näköjään silti!

        Ei ole auennut, kerro?


      • Viisas ihminen

        Pääkallokamppeet kertovat että niiden kantaja haluaa pelotella ja uhata toisia ihmisiä. Pääkallokamppeiden kantaja on itse pelkuri ja reppana.


    • kalluppi 83p

      Tilastot:

      Andte
      Äänet: 343
      52.3%
      Anna
      Äänet: 56
      8.5%
      Jenna
      Äänet: 21
      3.2%
      Jonathan
      Äänet: 37
      5.6%
      Joonas
      Äänet: 69
      10.5%
      Jussi K.
      Äänet: 60
      9.1%
      Pertti
      Äänet: 58
      8.8%
      Tuija
      Äänet: 12
      1.8%

      Annetut äänet 656

      • cty

        Ei se noin mennyt. Minäkin annoin aimo kasan ääniä Andtelle.


    • apua pelottaa

      Nimim. Meidän Jonathan
      Ihanko 215 naista äänestää? Onpa siinä iso joukko äänestäjiä. Huh. ihan pelottaa.
      Andtea äänestä monta sataa tuhatta suomalaista.

    • buahahahahaha

      Hatussakin jo lukee mitä se sisältää :D

    • mirva1

      Jonathan ei todellakaan ansaitse voittoa, ei edes kuuluisi tähän finaaliporukkaan. Olen työskennellyt ravintola-alalla 25 vuotta ja työkavereina on ollut todella paljon ihastuttavia, hienotunteisia ja uskomattoman mukavia homomiehiä, mutta tämä Jonathan pilaa julkisesti kaikkien homojen maineen. Juttelin juuri työkaverini kanssa, joka on homoseksuaali ja kertoi tunteneensa suurta myötähäpeää Jonathanin puolesta. Jonathan käyttäytyy kuin teinipoika. Oli jo luovuttamassa ja tuli kuitenkin pk-huoneesta takaisin taloon häntä koipien välissä. Varmaan harmitti kun toiset asukkaat eivät olleet perään rääkymässä, että älä lähde ihana, huippu, viisas, kaikkitietävä, komea, jne... jne..

    • Hercules-

      HOMOT HÄPEE TOTA NARSISTIHIRVIÖTÄ!

      • tiitu6

        Hahaa toi oli hyvä joo siis todellakin!! siis tiedän muutaman homon ja Jonathan on kyllä luonteeltaan niin et huhhuh!! Ei todellakaan voitto kuulu sille!!!


    • tiitu6

      Mikä hitto voi Jonathanissa kiehtoa?? Okei siis homoudessa ei mitään siis kaikki saa olla myös uskomukseltaan ym. mitä haluaa mutta nyt puhutaan luonteesta! Mun mielestä pitää kaikkien tajuta, että kuka ansaitsee oikeesti äänet ja voiton??? Ei yksikään, joka vanhempaa ihmistää pitänyt pilkkana tai on kiero ja kun katsoo noiden käytöksiä niin siellä asukkaista on rahan ansaitsevia ainoastaan Anna ihana lämmin persoona ja hupsu :), Lapipoika Andte joka ei ole tehnyt kenellekkään pahaa ja meni kiron kivikkoon ja oli pahoillaan kun Tuulikkia pilkattiin!! tai Pertti, joka arvostaa muita ja osaa puhua muista viisaasti siis pähkähullujen asukkaiden käytöksistä ( Jonathan, Tuija, Jenna) ja jopa Joonaskin ansaitsisi voiton mielummin kuin Jonathan! Vaikkakin on ollut aika neutraali siellä

      • ruma mies jonathan

        Kiron kivikossa, Andte tuki hermoromahduksen saanutta Jennaa ja vei hänet pk-huoneeseen apua saamaan. Myrskyssä auttoi Tuulikkia muiden poikien kanssa eikä tehnyt siitä numeroa, koska hän on ihminen.
        Viimeiset päivät kun Jonathanilla ei ollut enää edes nuuskaa (jotka piti antaa kaikki pois) hän mesosi, kuinka tietää, että Andtella olla hänen mielestään pahin tupakanhimo. Tuija säesti, niin että turpä vääntyi vinoksi kuin sillä sadun jäniksellä.
        Jäin miettimään miksi Jonathan sitä hoki, kun itse oli sekoamassa dikotiinin puuteeseen. Teki sätkiä kailottaja Donna kanssa koko alkupaitaleen, kun muilla oli röökit loppu. Mistähän nekin tupakat oli pihistetty. Kaikki tämä teki tuosta miehestä minun silmissäni ruman, enkä tarkoita sesuaalista suuntausta, miehen kokoa, enkä niitä muotivaatteita asusteineen.


    • .....

      Niin mieshän selvästi ansaitsee voiton...kitisee ja vinkuu kuin 15v teinityttö vaikka on 30v ja mies (tai siis pitäisi olla) ja lisäksi lässyttää kakkaa selän takana jatkuvalla syötöllä...ihailtavia ominaisuuksia?

    • andters

      Kävelevä percereikä ei ole voittaja eikä tämän pikku opetushutsu.

    • Ruottis

      Kui se sit ulos tuli se mulkero?

    • jejjejjjejjejejj

      Sieltä ne tuijat jennat ja jonthanit lensi pihalle onneksi siinä kolmen juorukerhon jäsentä hehihi hyvä noin mites se jonthanin voitto meni sivu suun:):):=):=)onnenksi mari kommentoi sen ilkeilyä talossa olis sinnä ilkeä ihminen kerrassaan!Kuka vain joonas anna tai andte voittakaoon ovat sen ansainneet..!

    • rat case

      Rotta mikä rotta

    • ei voittanut

      Voi voi ,kyllä nyt pikku kairapoju-homopuppelia v...tuttaa.

    • Onneton2

      Eipä vieny, kjäh, kjhäh, kjäääääääääääääääääääähhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 4567654

      Mahtaa ketuttaa maksella 30k lainoja takas

    • se siitä

      Kausi olisi ollut aivan toisenlainen ilman Joonatania, se myrkytti talon ilmapiirin.

    • Eräs mies

      Onneks ei Jonathan todellakaan voittanut. Oikeus toteutui kun Jonathan eikä Jenna voittanut.

    • Pa**kanpuhujat kakko

      ...ja yhteiset äänestysprosentit olivat...Aatulla ja Jennalla ...alle kymmenen! Byaaaahhhhhahhahahhahahahahahhahahahh!

      Vi**uilemalla ja vi**a jakamalla tätä kisaa ei koskaan voiteta.

      Andte ei itsekään takunnut olevans niin suosittu. Nämä kolme : Jonathan, Räkä-Tuija ja H-Jenna vain antoivat huutamisellaan ymmärtää, että kovia ollaan ja voittoon mennään.
      Andte sai hirveän äänimäärän ja %-lukeman. Mahta vi**aa tätä ällöjengiä.

      • queer x

        Ikävää että Jonathan käytti vielä studioaikansakin oman vastenmielisyytensä korostamiseen. Olis siinä kannattanut ehkä yrittää edes esittää jotain muuta.


    • pohjoisen tyyppi

      Missäs ne Jonathanin suuret fanilaumat ja naiset olivat kun neiti sai naurettavan määrän ääniä Oliko näillä "faneilla" saldo loppunut kännykästä vai eikö sitä valtavaa fanijoukkoa koskaan ollutkaan, kun poju pääsi kiukuttelemaan vielä juontajallekin melko nopeasti.
      Joonakselle hatunnosto !!!!

    • anti jonathan

      Joonathanilla oli paljon faneja mutta kuti jäi piippuun vai?

    • Takatuuppari5

      Missä ne fanit ja julkkikset olivat? Ääniä tuli alle 4 prossaa. Heh, heh.

      Ei näitä kisoja voiteta tuolla tyylillä. 34-vee aikuinen mies?...siis neiti ja pukeutuu kuin 10-vee kakara.

      Kuvitteli kyllä ihan muuta ja oli äimistynyt, kun tippui.
      Ei tuollainen rääpäle vain voita oikeaa miestä.

      Eivät tainneet hommpelikaveritkaan äänestää. Harmillinen takaisku.

      • tulevaseiska

        onhan niillä hesassa piirit. siihen kuuluu homot, pullistelijat ja tyrkyt. suuria sankareita olevinaan kaikki. no nit siihen joukkoon pääsee tuija, jenna ja jopa annakin. turha julkkisremmiin.


    • aina ei voi voittaa

      Voitto lipsahti sivu suun niin kuin läskipala renkipojalta :D

    • Rotanspanielit

      Ei tuolla nilkillä ollut mitään mahdollisuuksia. Heikko lopputulos heikolle nilviäiselle, rotalle ja rotan spanieleille.

    • Päivi

      Huomasitteko ettei Jonatanilta kysytty ollenkaan mielipidettä kanssakilpailijastaan? Joonas kehui Annaa, Anna kehui Jennaa, Jenna Anttea ja Antte Jonatania. Jonatanilta ei voinut kysyä koskaan mitään kun hän ei vastannut.
      Jonathanilla on huono itsetunto, mutta miksi? Ehkä hän kärsii pienestä koostaan. Meitä on joka lähtöön eikä se haittaa minkä kokoinen on. Ehkä hän on kärsinyt paljon ennen kaapista ulostuloa kun ei ole uskaltanut tunnustaa ja se on aiheuttanut ongelman. Varmasti hän on onnellinen lapsistaan. On ollut varmasti vaikeaa olla perusmiehenä kun on oikeasti jotain muuta. Tsemppiä Jonathanille. Hänellä ei ole ollut kiva elämä ja se on muokannut hänestä hyökkääjän.

      • väärävoitti

        Itse koen, että Jonathanilla paras itsetunto talossa. Niin kuin hän itse sanoi, että jotkut ("ottopojat") tarvitsevat toisiaan, jotta pärjäisivät tässä isossa ja pelottavassa maailmassa. Jonathan ei mielistellyt ketään, eikä muuttanut mielipiteitään seuran mukaan, mikä kertoo mielestäni hyvästä itseluottamuksesta. Parhaiten sen huomasi siitä, miten hän kohteli Tuulikkia. Ei pelännyt haastaa häntä, mutta piti myös mummelin puolia esim. syysmyrskyn yhteydessä.


      • Sissi Savonius
        väärävoitti kirjoitti:

        Itse koen, että Jonathanilla paras itsetunto talossa. Niin kuin hän itse sanoi, että jotkut ("ottopojat") tarvitsevat toisiaan, jotta pärjäisivät tässä isossa ja pelottavassa maailmassa. Jonathan ei mielistellyt ketään, eikä muuttanut mielipiteitään seuran mukaan, mikä kertoo mielestäni hyvästä itseluottamuksesta. Parhaiten sen huomasi siitä, miten hän kohteli Tuulikkia. Ei pelännyt haastaa häntä, mutta piti myös mummelin puolia esim. syysmyrskyn yhteydessä.

        Väärävoitolle

        Sinulla on ihme käsitys itsetunnosta. Itsetunto viimeksi Joonathanissa kupli. Hän oli ajoittain surkeuteensa nääntyvä ressu ja ylitti hävyttömyydellä pinnalle. kamalinta oli kun mielisteli ajattelukyvyttömiä tyttöjä.
        Antte ja Joonathan painivat ihan eri sarjoissa. Antte ansaitsi voittonsa ja Joonathan kurjuuntensa. Jokainen näki miten hän muutti Tuija kivahkosta naisesta ilkeileväksi ja tyhmäksi pikkukylän letukaksi.

        Hävyttömyyttä osaa tyhmäkin harrastaa.

        En usko, että koskaan katsoo Tuijaan päinkään. Kunhan pelaili. Antte on voittaja ja Tuijakin olis, jos olisi pelannut korttinsa toisin.


    • hyi olkoon

      On tosiaan Jonathanilla valtaisi fanilauma. Vein roskat ja ihan silmille roskiksesta hyppivät, ovat niin ravoissaan.

    • kyllä se siitä

      Hienoa ettei pojan tarvi yksin pettymystään niellä, fanit ovat henkisenä tukena, kyllä se aurinkokin alkaa taas paistaamaan.

    • Hintriikan anu

      Ikävää oili että tämä persoonallisuushäirikkö pilasi Tuijan mahdolisuuden ihmissuhteeseen ja selviytymiseen talossa. Tuija sekosi täysin ja häntä vietiin kuin lintulautaa. Manipuloijana J oli huippuluokkaa. ärhäkkä poikaraasu, varmaan kokenut kovia. Minua säälitti hänen kuntonsa.
      Ei kertonut yleisölle, että ei kantanut kivireppua Syysmyrskyssä kertaakaan.

      • isompi veli

        jos seurasit pelia,niin ei hanen pitanytkaan kantaa,voitti sen jonkun maakilpailun..joten siina meni ihan oikein..


    • pieni nilkki

      Ei sille reppanalle voinut reppua antaa
      itkuhan siitä olisi tullut. Reps..............

    • Eräs mies

      "Tämä pikkuhitleri on varmaankin niin epävarma. Pieni äijä kuin oikea esikuvansakin. Oli tuon tukkansa kanssa kuin Adolf-kaverinsa.
      Kuka hullu tuota jaksaa äänestää ja kuka hullut uon kanssa haluaa olla.
      Jenna,Tuija-spanieli ja Annakin."

      Aivan täysin naurettavaa edes verrata tuota pelleä Hitleriin. Aivan liian suuri kunnia Jonathanille tuo vertaaminen Hitleriin ja Hitler kääntyis haudassaan jos kuulis tuosta vertauksesta.

      • Eräs mies

        Tai itseasiassa varmaankin tulis ulos haudastaan kostamaan koko maailmalle.


      • sota ja valheet
        Eräs mies kirjoitti:

        Tai itseasiassa varmaankin tulis ulos haudastaan kostamaan koko maailmalle.

        Hitler ei edes aloittanut toista maailman sotaa vaan Puola. Holokaustikin on juutalaisten keksimä huijaus, keskitysleireillä kuoli punaisen ristin mukaan 300 000 - 400 000 vankia, lähinnä pilkkukuumeeseen ja osa ammuttiin kun yrittivät karata tms. Kaasukammioissa oli lautaovet ei siellä ihmisiä kaasuteltu vaan vaatteita että luteeet kuolee. Krematorioissa oli muutama uuni toisessa kerroksessa joten on matemaattinen mahdottomuus polttaa miljoonia ruumita muutamassa uunissa , kun Saksassa ei ollut edes koksia niin paljon 6 miljoonan ruumiin polttamiseen.


    • zuz

      Veikö se jtahani voiton?? hahhaaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      82
      3560
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3344
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3129
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1981
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1545
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1311
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1302
    Aihe