Myydään vuolurauta jostain 60 luvulta ,rautaa ,ei peltiä .
Hinta: 100 ekua
Yhteystiedot: 050 3800668
O: Vuolurauta
4
192
Vastaukset
- -ö.ll
Uuden saa motonetista 60 €.
- pihkaturisti
Ja Puuilosta 45 €. Mutta eihän ne ole museotavraa!!
- malli-39
Sivullisena sanon. Eipä ole terä läheskään niin hyvä kuin noissa vanhoissa, kaarevuus ja sanoisinko työskentely tasapaino. Tosi on. Tein em. töitä 1950-luvulla, joten kokeiltu on. Jos vähänkin hinta putoo niin kehoitan ostamaan, ehkä 60-80 euroon.
- sudestatapporahaa
Kaikki muu on totta, mutta se että, teit töitä 1950 luvulla. Oletko tosiaan syntynyt kieltolain tai viimeistään sodan aikaan tai muussa tapauksessa olet ollut lapsityövoimaa. No sellaista kyllä 50 luvulla oli. Itse olen syntynyt samana vuonna kun Mannerheinm kuoli. Siitä tiedätte ikäni jne.
Jaa anteeksi siellä nimimerkissäsi taisi ollakkin v-malli. Talvisodan mies. Johan sitä sitten olit jo miehen iässä Kekkosen pressaksitulon ja yleislakon aikoihin.
Kaikki ikäisesi eivät käytä tietotekniikkaa. Onneksi olet ajanhermolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815