Joskus kesällä selvitimme, mikä oli silloin pulisevan nuorison eniten havaitsema lintu. Se oli räkättirastas. Vaikka räkättirastaita on näkyy vielä syömässä pihlajien oksilla runsaina notkuvia marjoja, on pulisevan nuorison eniten havaitsema lintu luultavasti nyt jokin muu. Selvittäkäämme siis se. Pyydän kaikkia kirjaamaan tähän linnut, jotka muistatte päivän aikana nähneenne. Useampanakin päivänä saa kirjata havaintonsa. Jos et tunnistanut lintua, voit kuvailla sitä ja minä sekä mahdollisesti muut luonnosta kiinnostuneet vakkarit yritämme sitten tehdä määrityksen.
Minä olen tänään havainnut koulumatkoilla ainakin seuraavat lajit:
sinitiainen
talitiainen
harakka
naakka
Mitä lintuja olet nähnyt?
biologinalku
6
78
Vastaukset
Varis, Harakka, Talitiainen.
Vares vie voiton.Varis, naakka, harakka, närhi, pikkulintuja sekä lintuja isoissa parvissa luultavasti lämpimämpiin paikkoihin menossa. :D
Puluja
Puluja, harakoita, variksia, talitinttejä ja joutsenenkin näin
Minä havaitsin tänään ainakin seuraavat lajit:
talitiainen
sinitiainen
taviokuurna
räkättirastas
harakka
naakkaEn muista. Harakan ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440