olisiko nyt aika?

susisuojelijaaaa

tällä palstalla kirjoittelee koko ajan joku sairas ihminen, tiedätte kyllä ketä tarkoitan. Jos vaikka ei vastattaisi hänen viesteihin. Itse olen sudensuojelija, mutta noin alas minun ei tarvitse mennä, että rupeaisin haukkumaan ihmisiä ja tekemään itsestäni totaalisen pellen. Tuolla käytöksellä susisuojelijoita pidetään ihan sekopäinä.

Kyseinen henkilö on selvästi mielenvikainen eli ei kannata noteerata.

Itse toivoisin asiallisia keskusteluita.

24

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööözi123456

      On se jo kirjoitellut täällä palstalla jo monta vuotta lähes joka päivä noita sairaita juttujaan. Jotenkin mielivikainen ihminen sen täytyy olla ja kehotan myös että olisitte muut ihmiset järkeviä ja niinkuin häntä ei olisikaan. En yhtään ihmettelisi jos tämä koko palsta olisi tehty siksi että saataisiin tällaiset hörhöt pois tuolta metsästyskeskustelun puolelta. Olen itsekin metsästäjä eikä susien ja muidenkin uhanalaisten eläinten suojelussa ole mielestäni mitään väärää. Mielestäni eläinten suojelijoiden pitäisi keskittyä enemmän uhanalaisten suomalaisten eläinten kantojen suojeluun ja hoitoon kuin lapselliseen mölyämiseen eläinten oikeuksista jne.

      • hohhhoijjaa..

        Toinen pässi on tämä jagdpanzer. Tyhjäntoimittaja,joka komentoi päivät pitkät jokaista kirjoitusta. Täynnä vihaa ja katkeruutta. Pilaa metsästäjien maineen.


      • Suden kaveri

        Olipa asiallista tekstiä!


      • Jagdpanzer
        hohhhoijjaa.. kirjoitti:

        Toinen pässi on tämä jagdpanzer. Tyhjäntoimittaja,joka komentoi päivät pitkät jokaista kirjoitusta. Täynnä vihaa ja katkeruutta. Pilaa metsästäjien maineen.

        Mitä vihaa ja katkeruutta minussa muka on? Oon vaan ottanut henkilökohtaiseksi missiokseni sivistää teitä tyhmiä kaupunkilaisia ;) Ei nimittäin tieto teidän päätä hirveästi rasita...


      • kyllänaurattaa..
        Jagdpanzer kirjoitti:

        Mitä vihaa ja katkeruutta minussa muka on? Oon vaan ottanut henkilökohtaiseksi missiokseni sivistää teitä tyhmiä kaupunkilaisia ;) Ei nimittäin tieto teidän päätä hirveästi rasita...

        Niin,sinullahan on varmaan tuota koulutuspohjaa kattavasti, apukoulu ja luultavasti metsästäjäntutkinto. Ja kirjallisuuttakin on tullut luettua,kaksi Aku Ankan pokkaria kannesta kanteen.
        Ja maailmaakin olet luultavasti nähnyt laahustaessasi ulkohuussiin...:)


      • Jagdpanzer
        kyllänaurattaa.. kirjoitti:

        Niin,sinullahan on varmaan tuota koulutuspohjaa kattavasti, apukoulu ja luultavasti metsästäjäntutkinto. Ja kirjallisuuttakin on tullut luettua,kaksi Aku Ankan pokkaria kannesta kanteen.
        Ja maailmaakin olet luultavasti nähnyt laahustaessasi ulkohuussiin...:)

        Sivistys ja koulutustaso ei läheskään aina korreloi keskenään. Susta sen ainakin huomaa. Se on lähinnä surkuhupaisaa että kaupunkilaiset arvostelee maaseutua ja kaikkea mitä siellä tehdään ilman mitään todellisuuden tajua kun ite asuvat aivan eri maailmassa.


      • heh......he.
        Jagdpanzer kirjoitti:

        Mitä vihaa ja katkeruutta minussa muka on? Oon vaan ottanut henkilökohtaiseksi missiokseni sivistää teitä tyhmiä kaupunkilaisia ;) Ei nimittäin tieto teidän päätä hirveästi rasita...

        Sinä olet varmaan älykkäin tuntemasi ihminen !


      • heh......he. kirjoitti:

        Sinä olet varmaan älykkäin tuntemasi ihminen !

        Hah! Kun mä jotaki tiiän niin sillon mä tiiän enkä luule kuten kaupunkilaishipit.


    • yfgjkj5hujiij

      Aikoinaan perustettiin kaupungit pedoilta suojautumiseksi.
      Jäänne jo aiemmilta luolassa asumisen ajoilta on betoni- ja asfalttiympäristössä asuminen sekä pedoista, erityisesti susista paasoaminen.
      Ja tietenkin huulet törröllään.

      • jagdpanzer

        Kaikki kaupungit pitäisi työntää mereen katepillarilla. Kaupungissa ei asu kuin ituhippejä, aivan turhia paikkoja. Siellä ei voi edes jakaa lihaa tasapuolisesti. Tosin en ole koskaan käynyt kaupungissa mutta tiedän että näin on. Tulevat vielä tänne pössyttelemään citymaastureillaan ja pakottavat töihin. Ja vievät kaikki lihat..se olisi kamalaa.


      • Jagdpanzer
        jagdpanzer kirjoitti:

        Kaikki kaupungit pitäisi työntää mereen katepillarilla. Kaupungissa ei asu kuin ituhippejä, aivan turhia paikkoja. Siellä ei voi edes jakaa lihaa tasapuolisesti. Tosin en ole koskaan käynyt kaupungissa mutta tiedän että näin on. Tulevat vielä tänne pössyttelemään citymaastureillaan ja pakottavat töihin. Ja vievät kaikki lihat..se olisi kamalaa.

        >:(


    • Nyt loppu saatana runkkarihomojen nikin varastelu >:(

      • eioototta....

        Hahhah...joku onneton on varastanut runkkarihomojen nikin !


      • He he heh, jaahan sinä apina vaan niitä lihapaloja kaikille tasapuolisesti. Jollekin kun tulisi paha mieli jos hän saisi vähemmän lihaa kuin muut. Jos kaikki saavat saman verran ja samankokoisia lihapaloja niin silloinhan kaikilla olisi hyvä mieli. Hi hi hi, mikä lihanjakaja-apinajeesus. jagdpanzer lihat jakaa ja kaikille tasapuolisesti.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        He he heh, jaahan sinä apina vaan niitä lihapaloja kaikille tasapuolisesti. Jollekin kun tulisi paha mieli jos hän saisi vähemmän lihaa kuin muut. Jos kaikki saavat saman verran ja samankokoisia lihapaloja niin silloinhan kaikilla olisi hyvä mieli. Hi hi hi, mikä lihanjakaja-apinajeesus. jagdpanzer lihat jakaa ja kaikille tasapuolisesti.

        Eriasrvoisestikko ne sitte pitäs jakaa?


      • jagdpanzer kirjoitti:

        Eriasrvoisestikko ne sitte pitäs jakaa?

        Kaikista paras uutisjuttu oli tuossa pari vuotta sitten, kun jonku hirviporukan lihat oli varastettu jostain varastosta. Kyllä mulla nauratti röhötytti silloin, röh rö röh röh, vieläki röh rö rö rö röh tämmönen röh tuntuu. Ja entäpä nyt viikko sitten kun peijaisissa toistasataa tolloa söi pilaantunutta hirvilihaa ja sitten paskoivat ympäriinsä ja sotkivat joka paikan. Ja kaiken kukkuraksi joku tollo (hi hi) jakelee tuommosille apinoille vielä tasapuolisesti lihapaloja, ettei vaan kellekään tulisi paha mieli. Hirvi-Pekallahan alahuuli törröttäisi tosi mutrulla jos Reino saisi isomman lihapalasen. Vieläkö joku päivä einari tukehtuisi oikein isoon lihapalaseen, niin rö rö röh se vasta röh röh juhlapäivä röh olisi.


      • säälittävää
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Kaikista paras uutisjuttu oli tuossa pari vuotta sitten, kun jonku hirviporukan lihat oli varastettu jostain varastosta. Kyllä mulla nauratti röhötytti silloin, röh rö röh röh, vieläki röh rö rö rö röh tämmönen röh tuntuu. Ja entäpä nyt viikko sitten kun peijaisissa toistasataa tolloa söi pilaantunutta hirvilihaa ja sitten paskoivat ympäriinsä ja sotkivat joka paikan. Ja kaiken kukkuraksi joku tollo (hi hi) jakelee tuommosille apinoille vielä tasapuolisesti lihapaloja, ettei vaan kellekään tulisi paha mieli. Hirvi-Pekallahan alahuuli törröttäisi tosi mutrulla jos Reino saisi isomman lihapalasen. Vieläkö joku päivä einari tukehtuisi oikein isoon lihapalaseen, niin rö rö röh se vasta röh röh juhlapäivä röh olisi.

        että sinä reppana et osaa kirjoittaa mistään asiasta järkevästi, tuokin tekstisi oli kuin toisen luokan oppilaan ainekirjoituksesta.
        olet hieman erikoinen lapsi, vuosienkaan saatossa sinussa ei ole havaittavissa minkäänlaista henkistä kehitystä saatikka aikuiseksi kasvua.
        muista käyttää psykiatrin aikasi, ihmettelen kovasti jos sinä et käy missään terapiassa.


      • Kunpa tulisi susi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Kaikista paras uutisjuttu oli tuossa pari vuotta sitten, kun jonku hirviporukan lihat oli varastettu jostain varastosta. Kyllä mulla nauratti röhötytti silloin, röh rö röh röh, vieläki röh rö rö rö röh tämmönen röh tuntuu. Ja entäpä nyt viikko sitten kun peijaisissa toistasataa tolloa söi pilaantunutta hirvilihaa ja sitten paskoivat ympäriinsä ja sotkivat joka paikan. Ja kaiken kukkuraksi joku tollo (hi hi) jakelee tuommosille apinoille vielä tasapuolisesti lihapaloja, ettei vaan kellekään tulisi paha mieli. Hirvi-Pekallahan alahuuli törröttäisi tosi mutrulla jos Reino saisi isomman lihapalasen. Vieläkö joku päivä einari tukehtuisi oikein isoon lihapalaseen, niin rö rö röh se vasta röh röh juhlapäivä röh olisi.

        ... ja astuisi oikein kunnolla tuon analystin, niin jospa se sitten olisi onnensa kukkuloilla ???


      • ööööözi
        Kunpa tulisi susi kirjoitti:

        ... ja astuisi oikein kunnolla tuon analystin, niin jospa se sitten olisi onnensa kukkuloilla ???

        Ei minulla mitään tuota susianalyytikon sekoilua vastaan ole kun hän antaa todella huonon kuvan metsästyksen vastustajista noilla sairailla viesteillään muille ihmisille kuten tämän topicin ensimmäisestä viestistä voi todeta ja sehän minulle sopii paremmin kuin hyvin :D. Surkuhupaisinta on se ettei hän itse tajua näin tekevänsä :D
        Ja miksi ihmeessä analyytikko luulee että kaikki metsästäjät ampuvat vain hirviä ja sitten jakelevat niitä lihojaan silmät kiiluen jossain hirviporukoissa? Itse en ole ikinä hirveen päin ampunutkaan vaikka olen metsästänyt lähes koko ikäni. ja kaikki metsästäjät ovat hänen mielestään alkoholisoituneita homoja ukkomiehiä. siitäkin näkee että hän ei kehä 3 kauempana ole ikinä käynytkään. Taitaa lisäksi sossun tuilla elää koko akka


      • ööööözi kirjoitti:

        Ei minulla mitään tuota susianalyytikon sekoilua vastaan ole kun hän antaa todella huonon kuvan metsästyksen vastustajista noilla sairailla viesteillään muille ihmisille kuten tämän topicin ensimmäisestä viestistä voi todeta ja sehän minulle sopii paremmin kuin hyvin :D. Surkuhupaisinta on se ettei hän itse tajua näin tekevänsä :D
        Ja miksi ihmeessä analyytikko luulee että kaikki metsästäjät ampuvat vain hirviä ja sitten jakelevat niitä lihojaan silmät kiiluen jossain hirviporukoissa? Itse en ole ikinä hirveen päin ampunutkaan vaikka olen metsästänyt lähes koko ikäni. ja kaikki metsästäjät ovat hänen mielestään alkoholisoituneita homoja ukkomiehiä. siitäkin näkee että hän ei kehä 3 kauempana ole ikinä käynytkään. Taitaa lisäksi sossun tuilla elää koko akka

        rö rö röh, millonkahan taas röh joku ampuu kaverin röh röh naaman muusiksi taikka tappaa perheensä. Nämähän on näitä perusasioita, mitä metsästyspiireissä tapahtuu. Aseita kun juoppuhullulla on koko ajan käsien ulottuvilla.


      • No mutta
        Susianalyytikko kirjoitti:

        rö rö röh, millonkahan taas röh joku ampuu kaverin röh röh naaman muusiksi taikka tappaa perheensä. Nämähän on näitä perusasioita, mitä metsästyspiireissä tapahtuu. Aseita kun juoppuhullulla on koko ajan käsien ulottuvilla.

        porsashan se siellä röhkii...


    • ainooosaatmutsyttymä

      sudensuojelu ei ole hyväksi yhteiskunnalle, se on vain teidän märkäuni. susia tullaan metsästämään AINA

      • Susien puolesta

        "Metsästäkää" lasten vanhempia! Vuodessa noin 10 lasta kuolee omien vanhempien käden kautta, mutta ei tilastojen mukaan yksikään susi ole tappanut yhtäkään ihmistä sataan vuoteen.


      • Susien puolesta kirjoitti:

        "Metsästäkää" lasten vanhempia! Vuodessa noin 10 lasta kuolee omien vanhempien käden kautta, mutta ei tilastojen mukaan yksikään susi ole tappanut yhtäkään ihmistä sataan vuoteen.

        Ei tartte kauas rajan toiselle puolelle mennä ku alkaa jo tapahtua. Se ei oo ku ajan kysymys enää. Ja sitte se pauke alkaakin sellasella voimalla ettei susia jää jäljelle yhtään. Jos tämä halutaan vältää niin pikapuolin häirikkösusia nurin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6193
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      35
      3761
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1462
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      33
      1370
    Aihe