Majoitusta Prahassa?

Ensikertalaiset

Voisiko joku kokeneempi matkailija suositella meille neljälle ensikertalaiselle edullista ja siistiä majoitusta Prahasta... aikaa on vain muutama päivä, joten mielellään melko keskustasta...?

Terv. Pete

9

2839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaajat

Me oltiin Hotelli Elyseessä pari viikkoa sitten. Mukava ja rauhallinen kolmen tähden hotelli vaikka onkin aivan Prahan keskustassa. Suosittelemme sitä. Netistä löytyy kyseisen hotellin sivut tai ainakin jotain tietoja.

• Prager

Tuon Elysee:n voi varata Tjäreborgin kautta tosi edullisesti (keskim. 85€/yö 2/hh)

• memu

käy katsomassa www.vertaa.fi sieltä saa tietoa ja hintoja paikoista.

• siellä käynyt

Itse olen asunut kerran erään paikallisen miehen omistamassa asunnossa kaverini kanssa viikon. Tämä oli toissakeväänä ja hinta oli 10e/vrk/hlö. Asunto oli lähellä Kotvan kauppakeskusta ja vanhankaupunginaukiota, eli aivan keskustassa.
      Vastikään pari tuttavaani majoittuivat myös tämän henkilön vuokraamassa asunnossa. Asunto oli kuulemma eri, mutta sekin lähellä keskustaa, kävelymatkan päässä, hinta taisi olla 11e. Asunto jossa itse majoituin oli siisti, liinavaatteet kuuluivat hintaan, huoneistossa oli suihku/wc ja jääkaappi. Loistava vaihtoehto jos ei sitten hotelliin halua. Jos kiinnostaa, voin antaa lisätietoja sähköpostitse jos annat osoitteen.

• Kiinnostunut

Olemme myös kaveri porukan kanssa etsimässä majoitusta uuden vuoden tienoille, eikä yöpaikasta ole tietoakaan. Täyttä tuntuu olevan jokaisessa hostellissa, kun miljoona muutakin turistia yrittää netin kautta varailla.

Pari kaveria asuu ko. kaupungissa, mutta eihän nuo paikkoja niin tiedä, ellei sormella osoita!

Ehdottomasti minä haluan tietää lisää kyseisen miehn palveluista! ;)

Muita edullisia hostelleja, joille ei nettisivua löydy. Voin nakittaa ystäväni sitten varailemaan..

• prager
        Kiinnostunut kirjoitti:

Olemme myös kaveri porukan kanssa etsimässä majoitusta uuden vuoden tienoille, eikä yöpaikasta ole tietoakaan. Täyttä tuntuu olevan jokaisessa hostellissa, kun miljoona muutakin turistia yrittää netin kautta varailla.

Pari kaveria asuu ko. kaupungissa, mutta eihän nuo paikkoja niin tiedä, ellei sormella osoita!

Ehdottomasti minä haluan tietää lisää kyseisen miehn palveluista! ;)

Muita edullisia hostelleja, joille ei nettisivua löydy. Voin nakittaa ystäväni sitten varailemaan..

http://www.studenthostel.cz/home.php?lg=en&pg=hostel

• Ode

Surffaa sivulle www.pragueholidays.cz. Sieltä löydät edukkaita huoneistoja. Itse olemme varanneet täältä majoituksen ensi kevääksi.

• aphasia

www.hotelsprague.cz

• reissaaja

Hei!

Jos joku sattuu olemaan menossa Prahaan ilman tietoa majoiteksesta vielä, niin koittakaas tätä, jota olen kokeillut about 5 vuotta sitten.

Yksityismajoitus Karlova 2 (Huom. noin 10 m. Kaarlen sillalta!!!) Huoneet (2hh) aikanaan about 30 euroa ja aivan toimivat sellaiset.

Omistaja on joku mr. Hrdlicka ja numero on
      0042 2 2222 0287
      mobile: 0603 234 411

huom. nämä numerot on kai ilman ulkomaansuuntaa, eli kannattaa jättää tuo eka nolla(?) pois soitettaessa, kai...

Toivottavasti vastaa ja toimii, tämä on kuitenkin ollut aivan loistava majoitusvaihtoehto.

t:reissaaja

ps. jos jollain tärppää, niin laittakaa kokemukset tähän. Olis kiva kuulla mikä siinä talossa on meno nykyään (jos vaikka itsekin kevväämmällä...).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe