Majoitusta Prahassa?

Ensikertalaiset

Voisiko joku kokeneempi matkailija suositella meille neljälle ensikertalaiselle edullista ja siistiä majoitusta Prahasta... aikaa on vain muutama päivä, joten mielellään melko keskustasta...?

Terv. Pete

9

2818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaajat

      Me oltiin Hotelli Elyseessä pari viikkoa sitten. Mukava ja rauhallinen kolmen tähden hotelli vaikka onkin aivan Prahan keskustassa. Suosittelemme sitä. Netistä löytyy kyseisen hotellin sivut tai ainakin jotain tietoja.

      • Prager

        Tuon Elysee:n voi varata Tjäreborgin kautta tosi edullisesti (keskim. 85€/yö 2/hh)


    • memu

      käy katsomassa www.vertaa.fi sieltä saa tietoa ja hintoja paikoista.

    • siellä käynyt

      Itse olen asunut kerran erään paikallisen miehen omistamassa asunnossa kaverini kanssa viikon. Tämä oli toissakeväänä ja hinta oli 10e/vrk/hlö. Asunto oli lähellä Kotvan kauppakeskusta ja vanhankaupunginaukiota, eli aivan keskustassa.
      Vastikään pari tuttavaani majoittuivat myös tämän henkilön vuokraamassa asunnossa. Asunto oli kuulemma eri, mutta sekin lähellä keskustaa, kävelymatkan päässä, hinta taisi olla 11e. Asunto jossa itse majoituin oli siisti, liinavaatteet kuuluivat hintaan, huoneistossa oli suihku/wc ja jääkaappi. Loistava vaihtoehto jos ei sitten hotelliin halua. Jos kiinnostaa, voin antaa lisätietoja sähköpostitse jos annat osoitteen.

      • Kiinnostunut

        Olemme myös kaveri porukan kanssa etsimässä majoitusta uuden vuoden tienoille, eikä yöpaikasta ole tietoakaan. Täyttä tuntuu olevan jokaisessa hostellissa, kun miljoona muutakin turistia yrittää netin kautta varailla.

        Pari kaveria asuu ko. kaupungissa, mutta eihän nuo paikkoja niin tiedä, ellei sormella osoita!

        Ehdottomasti minä haluan tietää lisää kyseisen miehn palveluista! ;)

        Muita edullisia hostelleja, joille ei nettisivua löydy. Voin nakittaa ystäväni sitten varailemaan..


      • prager
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Olemme myös kaveri porukan kanssa etsimässä majoitusta uuden vuoden tienoille, eikä yöpaikasta ole tietoakaan. Täyttä tuntuu olevan jokaisessa hostellissa, kun miljoona muutakin turistia yrittää netin kautta varailla.

        Pari kaveria asuu ko. kaupungissa, mutta eihän nuo paikkoja niin tiedä, ellei sormella osoita!

        Ehdottomasti minä haluan tietää lisää kyseisen miehn palveluista! ;)

        Muita edullisia hostelleja, joille ei nettisivua löydy. Voin nakittaa ystäväni sitten varailemaan..

        http://www.studenthostel.cz/home.php?lg=en&pg=hostel


    • Ode

      Surffaa sivulle www.pragueholidays.cz. Sieltä löydät edukkaita huoneistoja. Itse olemme varanneet täältä majoituksen ensi kevääksi.

    • aphasia

      www.hotelsprague.cz

    • reissaaja

      Hei!

      Jos joku sattuu olemaan menossa Prahaan ilman tietoa majoiteksesta vielä, niin koittakaas tätä, jota olen kokeillut about 5 vuotta sitten.

      Yksityismajoitus Karlova 2 (Huom. noin 10 m. Kaarlen sillalta!!!) Huoneet (2hh) aikanaan about 30 euroa ja aivan toimivat sellaiset.

      Omistaja on joku mr. Hrdlicka ja numero on
      0042 2 2222 0287
      mobile: 0603 234 411

      huom. nämä numerot on kai ilman ulkomaansuuntaa, eli kannattaa jättää tuo eka nolla(?) pois soitettaessa, kai...

      Toivottavasti vastaa ja toimii, tämä on kuitenkin ollut aivan loistava majoitusvaihtoehto.

      t:reissaaja

      ps. jos jollain tärppää, niin laittakaa kokemukset tähän. Olis kiva kuulla mikä siinä talossa on meno nykyään (jos vaikka itsekin kevväämmällä...).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      74
      1423
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      114
      1183
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1126
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      984
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      732
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      725
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe