Tärkeää

Kopsatkaa. Pankaa korvan taa. Aika on lopuillaan.

- Älä turhaan vaivaa mieltäsi näillä tapahtumilla ja ihmettele, mikä ihmisiä vaivaa. Viimeisinä päivinä henkivallat riivaavat kokonaisia kansakuntia ja saavat ne toteuttamaan mielettömiä suunnitelmiaan. Kun totuudelle ja elävälle Jumalalle käännetään selkä, joudutaan täyteen pimeyteen.
http://www.onewaymission.fi/index.php/opetusta/luettavaa/374-jeesus-tulee-pian

6

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäjumalienkieltäjä

      Sanokaa nyt minä on Jeesus-odottelun "parasta ennen" päivämäärä. Kaveri on ollut tuloillansa kohta 2000 vuotta ja joka kerta jäänyt suutariksi.

      • Epis. Milloin avaat Raamattusi? Emme voi luottaa suoraltakädeltä yhteenkään luotuun. Ei Herra viivytä paluutaan, vaan Hän on pitkämielinen. Hän antaa aikaa pelastua. Hän kutsuu. Ilman kutsua ei voisi pelastua.

        - Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm


    • Laitoin aloitukseni ateismi-palstalle. Mitä mieltä olette ateisteista, jotka eivät ota kantaa? Sen sijaan he toimittavat siirtoja ja poistoja. Miksi evoluutio toimisi noin skitsofrenisesti? Eihän evoluutio voisi luoda sellaista, mikä todistaisi sitä vastaan.

      • pooo

        Jyrki hyvä. Kyllä joku muu toimii skitsosti. Sinulle on kerrottu useita ei kertoja, että sinun kannattaisi hakeutua ammattiauttajalle. Silti hillut täällä rikkomassa nettietikettiä räikeästi. Kun tekstisi joutuu poistoon, vedät vanhan marttyyrikortin esiin siirroista ja poistoista. Mitäs jos ihan noudattaisit keskustelupalstan sääntöjä.


      • pooo kirjoitti:

        Jyrki hyvä. Kyllä joku muu toimii skitsosti. Sinulle on kerrottu useita ei kertoja, että sinun kannattaisi hakeutua ammattiauttajalle. Silti hillut täällä rikkomassa nettietikettiä räikeästi. Kun tekstisi joutuu poistoon, vedät vanhan marttyyrikortin esiin siirroista ja poistoista. Mitäs jos ihan noudattaisit keskustelupalstan sääntöjä.

        Pooo. Oletko kuullut naapuriavusta? :D
        http://www.youtube.com/watch?v=Wl_lx9lqRe8



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe