metsästys kunniaan

ukkeli12334551

metästys on 5/5, vai mitä?

7

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkelimursu

jep se on kyllä mitä mainion harrastus. Saa olla rauhassa luonnon keskellä ja jos saalista sattuu saamaan nii aijai mitkä herkut tiedossa. Nuorille ja lapsillekkin on hyvä opettaa jo pienestä pitäen mistä se liha oikein tulee. Kehä kolmosen sisällä asuvat nuoret sanovat lihan tulevan kaupasta, muuta he ei tiedäkkään.

• niin justiin

me metsästäjäpojat ollaanki tosi reippaita luonnon samoilijoita. Ei ne kaupungin betonibunkkereissa asuvat mitään tiedä, kuhan vaan pössyttelevät huumeita. Tosiaan täällä saa luonnon keskellä ja saalista jos saa niin se on tosi herkkua. Voi meitä poikia kun me ollaan onnellisia kun täällä saamme olla keskenämme. Ei ne kehä kolmosen sisällä tosiaan tajua, kuinka hauska täällä on poikien kanssa temmeltää. Meillä on oma metsästäjätiimi, mihin ei takuuvarmuudella oteta ketään kehäkolmosen sisällä asuvaa. Meillä on poikien kanssa semmonen sopimus.

Liha ei tosiaan meille pojille tule kaupasta. Se on itse haettava metsästä ja se onkin hyvää lihaa. Se ei olekaan mitään einestä. Me pojat syömme keskenämme laatulihaa. Meillä on tosi hyvä yhteishenki ja näihin piireihin ei edes kannata yrittää kehän sisältä. Meillä on porukassa Raaka-Arska, jos joku jotain yrittää. Antakaa vaan me pojat ollaan omissa oloissamme ettei tarvi konahtaa.

Nuoret ei tosiaan ymmärrä, mistä liha tulee. Me metsästäjäpojat kyllä tiedämme sen ja olemme jopa itse valmiita tappamaan ja käsittelemään saaliin. Ei se ole niin hirveätä nylkeä jotain kuollutta elukkaa. Sehän on kuollut ja jos tukea tarvii niin me metsästäjäpojat olemme aivan mahtava tiimi keskenämme. Aina löytyy kaveri, jonka suojaan voit käpertyä. Meillä on keskenämme tosi hyvä fiilis.

• Rahakas mettämies

Kyllä meidän porukassa on montakin sieltä kehäkolmosen sisältä. Ei toki perseaukisia koska maata pitää olla jos metsälle halajaa. Yhä enemmän kaupunkilaisia tulee mukaan. Yritti täältä yksi ituhippiki suojelijakin ostaa metsää mutta tarjosin tonnin enemmän hehtaarilta niin jäi käyhä nuolemaan näppejään. Tommoset voi ostaa maata muovipussissa. Onneksi on tuohta päässyt kertymään niin ei tarvi pellejä katsella.

• kettu.

"Saa olla rauhassa luonnon keskellä",mutta viattomat eläimet ei,kun verenhimoiset mettästäjät tappavat.
      Ampukaa vaan toisianne,ja jättäkää viattomat luontokappaleet rauhaan.

• Jagdpanzer

Eikö ituhippi yhtään parempaa aivopierua päästäny? Pystyt parempaan jos oikeasti yrität!

• jagdpanzer

Hei ukkeli. Voitaisiinko tavata...hämyisen kuusen alla..vain me kaksi..

• Jagdpanzer

Äläpä kiilaile siinä ituhippi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      65
      2133
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1442
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1248
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1125
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      68
      954
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      919
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      71
      917
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      79
      853
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      832
    Aihe