Ajax jatkoon! Manu ulos!!!

fan of the ajax

toivottavasti ajax etenee jatkoon. VIHAAN Manchester Unitedia sekä heidän hevosen näköistä hyökkääjäänsä (Nistelroyta). Surkeaa, mies tekee maalin vain jos joku syöttää hänelle avopaikkaan ja hän pistää pallon maaliin, okei se on hyökkääjän työ mutta milloin hän laukoo kaukaa tai kikkailee itsensä pakkien läpi maalintekoon? Ei koskaan. Viimeksi kun Ajax ja ManU kohtasivat olivat numerot 2-0, Ajaxille. Muahahah! Mitä mieltä itse olette, kenen kuuluisi mennä jatkoon ja kenen ei?

16

1777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O-G

      .. ne ees oo samassa lohkossa! Siis se ei oo mitenkaan Ajaxilta pois jos ManU menee jatkoon. Ajaxin ois pitany vahan voittaa matseja nii ehka nekin menis..

    • nuori-urheilu-hullu

      eihän mies viimeistellyt vain neljä maalia viime herkkusieni liiga ottelusssa. ja vaikka syötöt tulisi jalkaan niin hän paikat on hakenut.

    • ManU!!!!!!

      Toivottavasti ManU menee jatkoon!!! En ajatellut tässä alkaa haukkumaan Ajaxia, vaikken siitä erityisemmin pidäkkään! ManU taas on oma suosikkini!!!! xD

      • fan of the ajax

        Eihän ne pelaakkaan samassa lohkossa mut voinhan mä silti toivoa et ne tippuu, vai??? No okei onhan nistelrooy hyvä tekee maaleja mut kyl ku katto niit neljää maalia ni ei ollu mitää ronaldonmaaleja, perus nistelrooy maaleja, jalka väliin tai pallo haltuun ja sijoitus, se on siinä. Nistelrooy näyttää hevoselta ja juoksee kuin hevonen, en muutenkaa tykkää koko paskasta.


      • O-G
        fan of the ajax kirjoitti:

        Eihän ne pelaakkaan samassa lohkossa mut voinhan mä silti toivoa et ne tippuu, vai??? No okei onhan nistelrooy hyvä tekee maaleja mut kyl ku katto niit neljää maalia ni ei ollu mitää ronaldonmaaleja, perus nistelrooy maaleja, jalka väliin tai pallo haltuun ja sijoitus, se on siinä. Nistelrooy näyttää hevoselta ja juoksee kuin hevonen, en muutenkaa tykkää koko paskasta.

        " jalka väliin tai pallo haltuun ja sijoitus, se on siinä.

        Siitahan sille palkkaa maksetaan...


      • tietäjä1
        fan of the ajax kirjoitti:

        Eihän ne pelaakkaan samassa lohkossa mut voinhan mä silti toivoa et ne tippuu, vai??? No okei onhan nistelrooy hyvä tekee maaleja mut kyl ku katto niit neljää maalia ni ei ollu mitää ronaldonmaaleja, perus nistelrooy maaleja, jalka väliin tai pallo haltuun ja sijoitus, se on siinä. Nistelrooy näyttää hevoselta ja juoksee kuin hevonen, en muutenkaa tykkää koko paskasta.

        Itse olen luullut, ettei metrin päästä sohaistulla ja 40 metristä tykitetyllä maalilla ole mitään eroa lopputuloksen kannalta?


      • manu on....
        O-G kirjoitti:

        " jalka väliin tai pallo haltuun ja sijoitus, se on siinä.

        Siitahan sille palkkaa maksetaan...

        Helvetin paska! Ne oli joskus hyvä jengi, sillon ku siel pelas Peter Scmeichel. Nykyää se on paska koko jengi, varsinki nistelrooy ja ronaldo. Ei oo rooneyssäkää kehumista.


      • Mie vaan...
        manu on.... kirjoitti:

        Helvetin paska! Ne oli joskus hyvä jengi, sillon ku siel pelas Peter Scmeichel. Nykyää se on paska koko jengi, varsinki nistelrooy ja ronaldo. Ei oo rooneyssäkää kehumista.

        ManU on ollut ja on tälläkin hetkellä yksi Englannnin parhaista seuroista, jonka tähtipelaajia myös Van Nistelrooy ja Ronaldokin ovat! ;D


      • nuori-urheilu-hullu
        tietäjä1 kirjoitti:

        Itse olen luullut, ettei metrin päästä sohaistulla ja 40 metristä tykitetyllä maalilla ole mitään eroa lopputuloksen kannalta?

        JUURI NÄIN!


      • Juan Carlos
        manu on.... kirjoitti:

        Helvetin paska! Ne oli joskus hyvä jengi, sillon ku siel pelas Peter Scmeichel. Nykyää se on paska koko jengi, varsinki nistelrooy ja ronaldo. Ei oo rooneyssäkää kehumista.

        Vaik et yhtään tykkäis van Nistelrooysta niin karu totuus vaan on et se on yks maailman parhaista hyökkääjistä...
        ja Ronaldo varmasti yks lupaavimmista pelaajista tällä hetkellä...
        näin se vain on.


      • virpi
        Juan Carlos kirjoitti:

        Vaik et yhtään tykkäis van Nistelrooysta niin karu totuus vaan on et se on yks maailman parhaista hyökkääjistä...
        ja Ronaldo varmasti yks lupaavimmista pelaajista tällä hetkellä...
        näin se vain on.

        mun mielestä, sitä en vaan ymmärrä, kun tuomarit antaa potkia crisua kintuille!!??


    • manu_on paras!!!

      manchester united on just paras...!!!!!

    • goku92

      Manu on niin perseestä että,variksekin nauraa.
      Siispä ajax jatkoon ja manu alas.
      Olet oikeassa Nistetroolista mutta,manu tiesi ennen kuin ne hankki sen(hevosen) että, se on sellanen tai sitte ei.

    • tietäjä1

      Surkea Ajax siis putosi ja loistokas manU jyräsi jatkoon.
      Heppa osuu näköjään CL:ssa paremmin kuin Valioliigassa.

    • Manu is the best

      Just toisin päin.

      • Crepa

        Siis itekkään en oo mikään ManU fani, mutta pakko se on myöntää että jostain ne aina löytää vaan semmosen porukan, että oksat pois! Ja vaikka siis en manusta pidäkkään niin silti mielestäni maailman paras futaaja pelaa heidän riveissään, eli Ryan Giggs!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe