Haloo media, miksi Minttu Virtasen tyyilstä ei kirjoiteta enempää? Kerrankin Suomessa on ponnahtanut julkisuuteen maailmantason tyylinainen!! Minua ainakin kiinnostaisi lukea lisää Mintusta, kauneudesta ja tyylistä!
N27
Minttu Virtanen on suomen tyylikkäinen nainen
5
188
Vastaukset
- Fiatniilo
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Minttu oli niin tavis tyrkky ennen Kimiä, että oksat pois. Eipä tuo miksikään muutu vaikka voissa paistais. Loppuelämä ny tosin turvattu, ukko on yli puolet ajasta pois kotoa ja rahaa on kun kroisoksella. Toukka masussa takaa vielä ettei räkä pääse kuunaan karkuun.
Mä en muuta tietoa Mintusta kaipaa, tossa on kaikki mitä siitä turhakkeesta on tarve tietää. Ihan sama mitä verhoja päälleen tunkee.- gimme cash
Just noin! Akka vaan fyrkan perässä.
- Tomppa_471
Kärsiikö Minttu Virtanen kasvohalvauksesta? Nama on aina yhtä jäykkä ja ilmeetön!
- kersdss
ei raha tuo onnea, tämä virtanen näyttää yhtä onnelliselle kuvissa kuin perähikiän hilma aamupaskalla -35 asteen pakkasessa puuceessa.
- ???
Miten niin tyylikäs? Tavis ostelee poikaystävän rahoilla ostelee merkkivaatteita ilman mitään omaa tyyliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627