Päivät tyhjää täynnä

ruutu pimeä

Kohta bb loppuu taas tältä kaudelta. mitä teet sitten kun päivät onkin taas tyhjää täynnä eikä enään ole katsottavaa. kolmessa kuukaudessa kerkeää niin tottua siihen että koko ajan kun on hereillä ja kotona katsoo 24/7. lisäksi muut lähetykset ja palstoilla käytävät keskustelut.

ja sitten se loppuu niin kestää siinä aina keksiä jotain muuta tekemistä. tosin sitten kerkeää alkaa katsoa kaikkia muita sarjoja mitä on jäänyt nyt sitten katsomatta. niitä täytyy ruveta katsomaan ketjussa että pääsee taas pinnalle niidenkin suhteen.

Anna voittoon äänestäkää kuin perkeleet vielä ehtii!

2

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BB Funny

Samaa kuin tähänkin asti, ennen kaudet tosiaan tuli seurattua mutta tämä kausi on vain kännykässä tuossa taustalla päällä ja hyvin heikosti jaksaa katsoa kun ei tapahdu mitään.

Kausi ja palvelu on pilattu myös mulla tavoilla kuten:
      Ensin pilattiin katsomo mobiilipalvelu ja kun keksin keinon katsoa edelleen sitä, joku kyseli täällä ohjeet ja heti katkaistiin lopullisesti se toiminta, varmaan oli palvelunkehittäjä kyselemässä.
      ipod touchilla ei voi enää siis seurata.

Katsomo sovellus kaatuilee kokoajan, nytkin juuri kännykkä heitti ulos ja väitti että vain yhdellä tunnuksella voi kirjautua samaan aikaan, aijaa, niinkö?
      On tehnyt tuota jo varmaan kymmeniä kertoja kauden aikana.

• BB Funny

Niin ja rahaa en laita tuohon roskaan ja jos laittaisin niin ainakaan en Annaa tai Andtea äänestäisi, itseasiassa en äänestäisi ketään vaikka olisi ilmaiskoodi.
      Kukaan ei ole tarjonnut sitä viihdettä meille kun ovat tuolla meille sitä tekemässä ja tuotantokin on pitänyt huolen että kausi floppaa kaikkien mielestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe