Onko näkyny

Lopettelemas

Niinkutsuttuja isäntärenkeja.Ajelee virman uusimmalla,paremmat keikat päältä. Ei poikkea kahveelle,jos samantalon vehkeitä pihas.Tällanen MULK....soittaa isännälle muiden aikatauluista,seurailee muiden tekemisiä.Jopa soittaa koleegalle,samalla isäntä kuulolla hiljaa kolmantena.kyselee miten viihtynyt.Jopa tankaa omasta lompsasta niin kulutus oli talon pienin.Keles näitä oli.

11

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomenta vaan

Tutulta kuulostaa. meillä on juuri tuollanen per...nuolija, viis kymppinen vanha jäärä. Raportoi kaiken isännälle ja nuolee per..settä. Mutta annas olla, kun joku sanoo tälle uudella autolla vaki reittiä ajavalle aasille, että aamulla kuulemma joudutkin käydä terminaalissa vaihtamassa kärryn, kun irtoperäkuski sairaana, ni jo menee jätkä kalpeeksi. Pasmat täysin sekaisin ja vatsa myös, kun ei menekkää tuttuun ja turvalliseen tapaan homma.

• sdlkgwioår

Juu isäntää on vedettä kännipäisään tauluun ainakin kerran kuussa siinä on oikea työnantaja työntekijäsuhde.

• ABC_E_eläkeläinen

Justiisa näitä "kiertopalkintoja" pyörii firmoissa jotka rähjää kännissä, heittää hommat hoitamatta kun jää taas se ryyppi päälle. Työsuhde kestää ylleensä alle 3kk.

• remunen
        ABC_E_eläkeläinen kirjoitti:

Justiisa näitä "kiertopalkintoja" pyörii firmoissa jotka rähjää kännissä, heittää hommat hoitamatta kun jää taas se ryyppi päälle. Työsuhde kestää ylleensä alle 3kk.

no no emppu emppu, menee asian vierestä,kyllä työmiehiä löytyy, mutta eipä ole palkanmaksajia, jotka hoitaa velvoitteensa lain mukaisesti.

• oi pojat

ootte surkeita reppanoita.

• kymppi-

Taitaa olla ainoa suomalainen talossa kaiken lisäksi kohta...loput virolaisia

• kelmipaviaani

Lervo on isäntärenki ja föijarenki. Kertoo aina isännälle kun on lasauttanut dullat uunista. "Tule meille, meillä Lervoillaan!" -on tuon brojorengin motto kun ajaa mantereelle kelkkoen kalaa. Niittihyttä huutaapi hoosiannaa ja urgelot soittaa pasuunat paukkuen kun Lervo istuu abc kaffepöydäsä mylvien.

• näinpersnuolija

On ja vedin kunnolla pattiin ja tyhjensin eturenkaan.

• Renkiisäntä

Olen juuri sellainen. Ilmoitan kaikki asiat mitä kuljettajamme puhuvat isännälle, varsinkin jos haukkuvat yhtiötä tai asiakkaita. Monta lopputiliä olen saanut aikaiseksi, monta sanon.
      Sain juuri uuden auton kun olen hyvä työntekijä, teen työt läpituntipalkalla kun muut vaativat lisät ja kaikki.

• Diibadaabadaa

On meillä sellainen. Kaikille muille morjenstan.

• kielimiäs

kysykääpä savikolta oulusta, onko ko. lahko kuollut sukupuuttoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2428
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2322
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      15
      1810
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1622
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1582
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      915
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      837
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      787
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      758
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe