Niinkutsuttuja isäntärenkeja.Ajelee virman uusimmalla,paremmat keikat päältä. Ei poikkea kahveelle,jos samantalon vehkeitä pihas.Tällanen MULK....soittaa isännälle muiden aikatauluista,seurailee muiden tekemisiä.Jopa soittaa koleegalle,samalla isäntä kuulolla hiljaa kolmantena.kyselee miten viihtynyt.Jopa tankaa omasta lompsasta niin kulutus oli talon pienin.Keles näitä oli.
Onko näkyny
11
361
Vastaukset
- huomenta vaan
Tutulta kuulostaa. meillä on juuri tuollanen per...nuolija, viis kymppinen vanha jäärä. Raportoi kaiken isännälle ja nuolee per..settä. Mutta annas olla, kun joku sanoo tälle uudella autolla vaki reittiä ajavalle aasille, että aamulla kuulemma joudutkin käydä terminaalissa vaihtamassa kärryn, kun irtoperäkuski sairaana, ni jo menee jätkä kalpeeksi. Pasmat täysin sekaisin ja vatsa myös, kun ei menekkää tuttuun ja turvalliseen tapaan homma.
- sdlkgwioår
Juu isäntää on vedettä kännipäisään tauluun ainakin kerran kuussa siinä on oikea työnantaja työntekijäsuhde.
- ABC_E_eläkeläinen
Justiisa näitä "kiertopalkintoja" pyörii firmoissa jotka rähjää kännissä, heittää hommat hoitamatta kun jää taas se ryyppi päälle. Työsuhde kestää ylleensä alle 3kk.
- remunen
ABC_E_eläkeläinen kirjoitti:
Justiisa näitä "kiertopalkintoja" pyörii firmoissa jotka rähjää kännissä, heittää hommat hoitamatta kun jää taas se ryyppi päälle. Työsuhde kestää ylleensä alle 3kk.
no no emppu emppu, menee asian vierestä,kyllä työmiehiä löytyy, mutta eipä ole palkanmaksajia, jotka hoitaa velvoitteensa lain mukaisesti.
- oi pojat
ootte surkeita reppanoita.
- kymppi-
Taitaa olla ainoa suomalainen talossa kaiken lisäksi kohta...loput virolaisia
- kelmipaviaani
Lervo on isäntärenki ja föijarenki. Kertoo aina isännälle kun on lasauttanut dullat uunista. "Tule meille, meillä Lervoillaan!" -on tuon brojorengin motto kun ajaa mantereelle kelkkoen kalaa. Niittihyttä huutaapi hoosiannaa ja urgelot soittaa pasuunat paukkuen kun Lervo istuu abc kaffepöydäsä mylvien.
- näinpersnuolija
On ja vedin kunnolla pattiin ja tyhjensin eturenkaan.
- Renkiisäntä
Olen juuri sellainen. Ilmoitan kaikki asiat mitä kuljettajamme puhuvat isännälle, varsinkin jos haukkuvat yhtiötä tai asiakkaita. Monta lopputiliä olen saanut aikaiseksi, monta sanon.
Sain juuri uuden auton kun olen hyvä työntekijä, teen työt läpituntipalkalla kun muut vaativat lisät ja kaikki. - Diibadaabadaa
On meillä sellainen. Kaikille muille morjenstan.
- kielimiäs
kysykääpä savikolta oulusta, onko ko. lahko kuollut sukupuuttoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1857735Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354943Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262943- 832334
- 941646
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2181550Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171104- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002