Miks tällä palstalla ei ole enää aikoihin ollut mitään oikeata keskustelua? Ketkä tänne oikein kirjoittelee, kun kaikki on vaan jotain homoo ja peeloo ja paskaa ja vieläkin pahempaa? Eikä voi syyttää valtaväestöö, kyllä suurin osa on romanien ittensä hengentuotteita. Onko aikuiset lähtenyt muille maille vierahille täältä ja jättänyt palstan penikoitten mellastuskentäksi?
Miksi näin?
7
453
Vastaukset
- porin juuli
ihan oon saman huomanu.täälä taso mennyt tosi alas.olisko syy siinä kun homo asiota rummutetaa joka paikassa niin nuoremmat luulee että se on normaalia ja kokeilee homoilua vähä niin ku enne kokeiltii tupakkaa?ryhtiä tarvitaan nyt meiltä romaneilta.voimme olla esimerkkinä tässä homo asiassa valtaväestöle ja lopettaa semmonen epänormaalius.
- miesetelästä
ihan totta täälä ei ole mitään järkijuttuja tuntuu että on vain jotenkin sellaisia sairaita juttuja mihin on katonnut moraali kaaleilta pitäs muista aina lähtökohtat vaikka me nykyajan kaaleet ollaan menetetty paljon kulttuurista silti pitäs jokaisen tietää että meitän vanhempi sukupolvi on olleet oikeita kaaleita ja ollaan saatu kaaleen kasvatus et rajat pitöisi pitää joka asiassa meitänkin t mies etelästä
- niin aina
En yleensä kirjoittele täällä, mutta lueskelen kuitenkin,ihan vaan sen takia kun täältä saa aina varmat naurut.
Täällä on sen verran kahelia porukkaa kirjoittelemassa vähän väliä että huhhuh.. - kaaaalova
Homous ei ole "perverssiä" eikä "väärin" vaan ihmisen normaali ominaisuus. Uskonto sen sijaan kyllä on perverssi ilmiö, sillä uskontoja on mailmassa satoja ja kaikki väittävät olevana se ainoa oikea. Mahdotonta, eikö totta?
Uskonnollisin perustein ei kenelläkän ole oikeutta toista ihmistä tuomita. Uskonto on jokaisen henkilökohtainen asia.
Ihmisyytä on se, etä ei tuomita toista homouden eikä vasenkätisyyden takia vaan yritetään asettua toisen ihmisen asemaan. Aina ensin kannattaa katsahtaa peiliin: Mitä näkyy? Tuomitseva, ylimielinen ihminen joka aiheuttaa suunnatonta tuskaa niille, jotka ovat sattuneet syntymään erilaisiksi.
Tiedätte aivan yhtä hyvin kuin minäkin, että kaaleissa on myös transsukupuolisia ihmisiä, esim. miehiä jotka ovat syntyneet naisen ruumiiseen mutta haluavat kuitenkin elää miehinä. Mikä oikeus kenelläkään on tällaista ihmistä tuomita? Heidän elämänsä on takuulla vaikeampaa kuin ylimielisen perusheteron. Hävetkää, tuomitsijat!!!! - Anonyymi
Mikähän siinä on ko jotkut kaaleet väittää jottei ajasaavous kuulu meitin kulttuuriin? Jo vuosisatoja on jeenot käyneet pyhällä kivellä ja Pyhässä saunassa rinsakoinulla.
- Anonyymi
Peelo rinsa mui koinu pahvipöksyt NAURAA
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512