Mistä paksuja siteitä?

apua?

Tietääkö kukaan mistä saa kunnollisia paksuja siteitä? Tuntuu, että menkat ovat runsaantuneet näin vaihdevuosien alla eikä tarpeeksi paksuja siteitä näytä löytyvän.
Vuodan niin kauheasti, ettei nämä ohutsiteet pidä mitään.
Muilla samaa pulmaa?

14

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukkeli kuu

Miten olisi kuukuppi? Sitäkin tosin joutuu tyhjentämään oikein runsaan vuodon aikana tuon tuostakin, mutta se olisi parempi keholle - ei haudo.

• kohta ohi kuitenkin

Kiitos mutta ei kiitos. Olen siteillä selvinnyt kaikki nämä vuodet ja menkkojen loppuminen jo häämöttää niin siteillä ajattelin pärjätä tavalla tai toisella nämä oletettavasti muutavat loppuvuodetkin. En edes jaksa ajatella, että alkaisin nyt enää opetella minkään kupin kanssa pelaamista. Jo ajatuksena tuntuu hankalalle.

• Vuotava
        kohta ohi kuitenkin kirjoitti:

Kiitos mutta ei kiitos. Olen siteillä selvinnyt kaikki nämä vuodet ja menkkojen loppuminen jo häämöttää niin siteillä ajattelin pärjätä tavalla tai toisella nämä oletettavasti muutavat loppuvuodetkin. En edes jaksa ajatella, että alkaisin nyt enää opetella minkään kupin kanssa pelaamista. Jo ajatuksena tuntuu hankalalle.

Kuukuppi on mitättömän pieni vaihdevuosia edeltävään vuotoon. Kananmunan kokoisia klönttejä tulee muutamana päivänä ja vuotaa niin kuin olisi hana auki. Isoin tamponi tulee jo alkuyöstä ulos itsekseen, ja siteenä on oltava kaksi yösidettä vierekkäin ja niiden päälle taiteltu 30x30 cm:n froteepyyhe joka menee aamulla roskiin. Mitään myoomia ei ole eikä muutakaan häikkää, on ultrattu. Olen 55-vuotias ja kuukautiset ovat olleet 11-vuotiaasta. Krampit ovat myös parina eka päivänä hirveät.

• superia63254

Ainakin s-ryhmältä löytyy rainbow tuotteista superyöside.

• J3hov4

Ap jospa kokeilisit jeesusteippiä

• Sori mainostus

Always-siteet tai itse ommellut kestositeet.

• kestoja

Minäkin suosittelisin kestositeitä. Helppo tehdä ja saa niin paksut ja kooltaan sopivat kun tarve vaatii ja huomattavasti mukavammat käyttää kun hautovat muovit.

• tieti

ota yhteyttä omaan kotisairaanhoitoon. sieltä varmaan saa isompia siteitä. tai jos on tietokone mene sivuille www. tena.fi . sieltä varmaan saa mitä haluaa.

• siteily

Inkontinenssisuojat ovat tarkoitettu virtsankarkailuu. Ei kuukautissuojaksi. Ainakaan linulla ei toiminut kun oli runsaat menkat. Veri ei imeytynyt samalla lailla siteeseen. Mutta voi kokeilla, jollakin voi onnistua.

• Päivi

Mulla oli aikoinaan runsaimman vuodon aikaa sideharsovaipat öisin. Ensin normaali side ja sideharso turvaksi. Loppui lakanoiden likaantuminen ja sai yöllä kääntyillä mielensä mukaan.
      En tiedä onnistuisiko päivällä.

• kestoja

Hieman sama kun tekisi vanhoista pyyhkeistä kestositeitä. Toimii!!

• mamikka
        kestoja kirjoitti:

Hieman sama kun tekisi vanhoista pyyhkeistä kestositeitä. Toimii!!

Itse laitoin kaksi alwaysin yösidettä vessapaperia. Kuukautiseni olivat todella runsaat, mutta tulin siihen tulokseen, että mitkään halpistuotteet eivät kannata.

• paksuside

Virtsankarkailuun sopivat siteet käy myös runsaisiin kuukautisiin. Itse käytän niitä yösiteenä, saa nukuttua hyvin. Halpakaupasta löytyy halvempia versioita tenoista, hinta pari euroa per paketti.

• Anonyymi

Ei muuta kun naimaan vaan niin paikat paranee,ei se autokaan käyttämättä hyvänä pysy,kumma hommaettä ne naiset joilla mies hoitaa hommansa ei valita mistään allergioista sun muist akutinoista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      2002
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe