Mistä paksuja siteitä?

apua?

Tietääkö kukaan mistä saa kunnollisia paksuja siteitä? Tuntuu, että menkat ovat runsaantuneet näin vaihdevuosien alla eikä tarpeeksi paksuja siteitä näytä löytyvän.
Vuodan niin kauheasti, ettei nämä ohutsiteet pidä mitään.
Muilla samaa pulmaa?

14

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukkeli kuu

Miten olisi kuukuppi? Sitäkin tosin joutuu tyhjentämään oikein runsaan vuodon aikana tuon tuostakin, mutta se olisi parempi keholle - ei haudo.

• kohta ohi kuitenkin

Kiitos mutta ei kiitos. Olen siteillä selvinnyt kaikki nämä vuodet ja menkkojen loppuminen jo häämöttää niin siteillä ajattelin pärjätä tavalla tai toisella nämä oletettavasti muutavat loppuvuodetkin. En edes jaksa ajatella, että alkaisin nyt enää opetella minkään kupin kanssa pelaamista. Jo ajatuksena tuntuu hankalalle.

• Vuotava
        kohta ohi kuitenkin kirjoitti:

Kiitos mutta ei kiitos. Olen siteillä selvinnyt kaikki nämä vuodet ja menkkojen loppuminen jo häämöttää niin siteillä ajattelin pärjätä tavalla tai toisella nämä oletettavasti muutavat loppuvuodetkin. En edes jaksa ajatella, että alkaisin nyt enää opetella minkään kupin kanssa pelaamista. Jo ajatuksena tuntuu hankalalle.

Kuukuppi on mitättömän pieni vaihdevuosia edeltävään vuotoon. Kananmunan kokoisia klönttejä tulee muutamana päivänä ja vuotaa niin kuin olisi hana auki. Isoin tamponi tulee jo alkuyöstä ulos itsekseen, ja siteenä on oltava kaksi yösidettä vierekkäin ja niiden päälle taiteltu 30x30 cm:n froteepyyhe joka menee aamulla roskiin. Mitään myoomia ei ole eikä muutakaan häikkää, on ultrattu. Olen 55-vuotias ja kuukautiset ovat olleet 11-vuotiaasta. Krampit ovat myös parina eka päivänä hirveät.

• superia63254

Ainakin s-ryhmältä löytyy rainbow tuotteista superyöside.

• J3hov4

Ap jospa kokeilisit jeesusteippiä

• Sori mainostus

Always-siteet tai itse ommellut kestositeet.

• kestoja

Minäkin suosittelisin kestositeitä. Helppo tehdä ja saa niin paksut ja kooltaan sopivat kun tarve vaatii ja huomattavasti mukavammat käyttää kun hautovat muovit.

• tieti

ota yhteyttä omaan kotisairaanhoitoon. sieltä varmaan saa isompia siteitä. tai jos on tietokone mene sivuille www. tena.fi . sieltä varmaan saa mitä haluaa.

• siteily

Inkontinenssisuojat ovat tarkoitettu virtsankarkailuu. Ei kuukautissuojaksi. Ainakaan linulla ei toiminut kun oli runsaat menkat. Veri ei imeytynyt samalla lailla siteeseen. Mutta voi kokeilla, jollakin voi onnistua.

• Päivi

Mulla oli aikoinaan runsaimman vuodon aikaa sideharsovaipat öisin. Ensin normaali side ja sideharso turvaksi. Loppui lakanoiden likaantuminen ja sai yöllä kääntyillä mielensä mukaan.
      En tiedä onnistuisiko päivällä.

• kestoja

Hieman sama kun tekisi vanhoista pyyhkeistä kestositeitä. Toimii!!

• mamikka
        kestoja kirjoitti:

Hieman sama kun tekisi vanhoista pyyhkeistä kestositeitä. Toimii!!

Itse laitoin kaksi alwaysin yösidettä vessapaperia. Kuukautiseni olivat todella runsaat, mutta tulin siihen tulokseen, että mitkään halpistuotteet eivät kannata.

• paksuside

Virtsankarkailuun sopivat siteet käy myös runsaisiin kuukautisiin. Itse käytän niitä yösiteenä, saa nukuttua hyvin. Halpakaupasta löytyy halvempia versioita tenoista, hinta pari euroa per paketti.

• Anonyymi

Ei muuta kun naimaan vaan niin paikat paranee,ei se autokaan käyttämättä hyvänä pysy,kumma hommaettä ne naiset joilla mies hoitaa hommansa ei valita mistään allergioista sun muist akutinoista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Millainen sun kaivattu on

kuvaile kolmella sanalla tai tavalla.
      Ikävä
      112
      2435
    2. Poliisioperaatio Paltamossa?

Kuka ja mitä? Kertokaa.
      Paltamo
      22
      2373
    3. Unkari lopettaa Pride-marssit lailla

Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html
      Maailman menoa
      397
      1740
    4. 50-vuotias lapsitähti Sami Pilvilä kuollut

En kyllä lainkaan muista tuollaista kaveria. Hän voitti Lapsitähti-kisan vuonna 1986 ja osallistui vuonna 1987 Syksyn Sä
      Maailman menoa
      8
      1343
    5. Totuus on että säikähdin

Sun rakastumista. Yhtäkkiä tuli vain niin paljon tunteita että tutustuminen meni perseelleen. Sitten tein sen mitä tein
      Ikävä
      67
      1099
    6. Jos ajattelet lähtöä

Niin annat minulle lopullisen rauhan.
      Ikävä
      23
      1070
    7. Jotenkin mua loukkaa se

Että on joku tosi tärkeä asia, jonka jätät mulle kertomatta. En tiedä jätätkö muiltakin, mutta ainakin multa. Tunnen sen
      Ikävä
      39
      1046
    8. Martinalta ulostulo Stefanista

Seiska: ulostulo Stefan Thermanista. Viktoria on onnekas, että hänellä on Eskon kaltainen isä. - Mitä sit Isabellalla e
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      1043
    9. Mikä on ollu irl

Paras hetki kaivattusi kanssa
      Ikävä
      52
      998
    10. TUULIVOIMA ILLAN ANTI

Tuulivoima illan tärkein anti oli, että kaupunginjohtaja Rusanen ei ole tehnyt yhtään mitään. Hän laittoi kaiken syyn tu
      Kiuruvesi
      59
      901
    Aihe