Elikkäs oon jonkin aikaa seuraillut pian 3 vuotiasta roborovski urostani, jonka karva on selän kohdalta alkanut lähteä. Hamsteri raapii itseään jatkuvasti, ja nyt olen huomannut siinä jo raapimisesta johtuneen haavan. Vaihdoin hamsterilleni kesällä häkkiinsä kuivattua ruohoa, voisiko se aiheuttaa allergisen reaktion iholla? Mitä teen?
Ihottumaa?
annakaisa97
4
534
Vastaukset
Veikkaan ulkoloisia, allergiakin on mahdollista, mutta silloin aiheuttaja on luultavimmin ruoka-aine.
- Giraffe
Kannataisi ehkä viedä lääkäriin? :)
- ...........
--------------------
- Anonyymi
Mitä teit kun huomasit hamsterisi haavat? Minunkin hamsterini on tällä hetkellä tehnyt itselleen haavoja ja luultavasti johtuu juuri raapimisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463