Gigaset QV83 ja lukeminen

Lukija-123

• 8":n -IPS-näyttö (4:3, 1024 x 768, 160 dpi)
• 1,2 GHz:n MTK MT8125, Cortex A7 -neliydinsuoritin
• Android 4.2.2
-

Gigaset

QV830-tabletti 8"
-
Voisiko tuota käyttää kirjana. Siis lukisi niitä sähkökirjoja?

15

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi mutta en suosittele. Näyttö on kokoonsa verrattuna varsin heikko ja päivityksiä tuskin tulee.

    • zacke

      onko tosta gigasetistä kellään kokemuksia?

      • aito 8.1

        Osta Mielummin miix2


      • PPAP2

        Jep, ostin kotileluksi kun Acer A1 sanoi sopimuksen irti. huvittavasti Gigasetissa on tismalleen samat speksit kuin Acerissa oli. toimii nikottelematta . olen lukenut pari kirjaa tällä. ihan OK kokemus. tosin tarkemmalla resoluutiolla ja paremmalla näyttöpaneelilla lukeminen olisi vielä mielekkäämpää. striimaus toimii, peleistä en tiedä kun en tabletilla juurikaan pelaile.
        mielestäni Qantas on tehnyt laadukasta jälkeä. ei nitise , eikä natise. ohut ja helppo kuljettaa mukana. näyttö kerää sormenjälkiä aikas tehokkaasti ja heijastustakin on. tuossapa nuo noin niinkuin jäsentämättömänä rimpsuna.


      • PPAP2
        PPAP2 kirjoitti:

        Jep, ostin kotileluksi kun Acer A1 sanoi sopimuksen irti. huvittavasti Gigasetissa on tismalleen samat speksit kuin Acerissa oli. toimii nikottelematta . olen lukenut pari kirjaa tällä. ihan OK kokemus. tosin tarkemmalla resoluutiolla ja paremmalla näyttöpaneelilla lukeminen olisi vielä mielekkäämpää. striimaus toimii, peleistä en tiedä kun en tabletilla juurikaan pelaile.
        mielestäni Qantas on tehnyt laadukasta jälkeä. ei nitise , eikä natise. ohut ja helppo kuljettaa mukana. näyttö kerää sormenjälkiä aikas tehokkaasti ja heijastustakin on. tuossapa nuo noin niinkuin jäsentämättömänä rimpsuna.

        lisään tuohon edelliseen, että antutu antoi pisteiksi 15646, eli ei tuosta ole uusimpien pelien pyörittäjäksi.


      • tablettipoju

        mulla on kokemuksia toi saattaa vaikuttaa huonolta mutta oikeest se on hyvä netti toimii kirkkaus on hyvä akku tarjoo koko päiväks melkee käyttöaikaa herkkä kosketus pyörittää pelejä ja facebookia ja iha riittävän hyvä se on


    • gigasetti

      Mulla on ollut 4 kk gigasetti, maksoi josain tarjouksesssa 79€.
      En usko että tolla hinnalla voi saada parempaa tablettia, miinuksina ei ole tulossa päivityksiä (android 4.2.2), volumen säätö (pieninki voimakkuus tuntuu välillä aika kovalta).


      Hinta\laatu 4-10 asteikolla ehkä joku 8 ja jos sais päivitetty 4.4 androidin olisi 9 kone

      • Eli vanhentuu vuodessa.


      • PPAP2
        kannyman kirjoitti:

        Eli vanhentuu vuodessa.

        väärin! laite on jo lähtökohtaisesti joka sektorilla vanhentunut (vanhentunut piirisarja, vanhentunut OS versio jne.) silti kyseessä kelpo koti tablet.


      • PPAP2 kirjoitti:

        väärin! laite on jo lähtökohtaisesti joka sektorilla vanhentunut (vanhentunut piirisarja, vanhentunut OS versio jne.) silti kyseessä kelpo koti tablet.

        Rauta saakin olla vanhentunutta mutta käyttis ei tietoturvan vuoksi.


      • Seebrakala
        kannyman kirjoitti:

        Rauta saakin olla vanhentunutta mutta käyttis ei tietoturvan vuoksi.

        Miksi sinä puhut jotain tietoturvasta, kun et mitään siitä ymmärrä?

        Lainasit viesti jossa puhuttiin jo käyttöjärjestelmästä, halusitko päteä?


      • PPAP2
        kannyman kirjoitti:

        Rauta saakin olla vanhentunutta mutta käyttis ei tietoturvan vuoksi.

        toki noinkin. vaan totuus asiasta taitaa olla myös sen kaltainen, että resursseja omaavat tahot tulevat laitteellesi oli sinulla sitten mikä tahansa OS versio, eikä sille ole oikein mitään tehtävissä. tuossa edellä korostin omana mielipiteenäni, että kyseessä oleva tablet menee kyllä kotitablettina. ja sanoissani pysyn. normikäyttäjällä joka lukee iltalehtensä ja katselee tubea, netflixiä tahi yle arenaa tuskin on välitöntä vaaraa joutua väärinkäytöksien kohteeksi.


    • tyytyväine

      Itse olen kanssa ollut tyytyväinen. Ostin koska muksut omivat mun Samsung Galaxy Tab 4. Tein tälle root toiminnon ja säädin prosessoria. Kyllä tämä nyt nopeammin toimii kuin tuo mun Samsungin tabletti ja tätä tulee kyllä huomattavasti enemmän käytettyä.

      • PPAP2

        juup, sama täällä. tulee käytettyä aikas rumat määrät. vauhtia piisaa kivasti kotikäyttöön (en pelaa) ja 8 tuuman 4.3 formaatti jotenki on mun juttu. ja ohut muotoilu tekee tuosta meikän kourissa mukavan käsiteltävän.


    • OnnellinenOm

      On kaikin puolin loistava laite hintaisekseen,parempi kuin speksit antaa ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      98
      1960
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1558
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1080
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1019
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      929
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      829
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      764
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      741
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      731
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe