Hyvä Andte!!!!!!!

Andte voittoon

Mieletön suoritus…olet todella henkisesti vahva ja vielä se joikaaminen….Voita koko hela hoito Andte!!!!

9

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkeemies

      Rohkea suoritus tuo veitsien ruuaksi meneminen.. Itse olisin jo kuollut tuohon pyöritykseen! TSEMPPII Andte! Toivottavasti lähdet talosta voittajana ja rahaa on niin , ettei paskalle taivu!

    • Ohjelmaa seuranneiden ja järkevien GAY-Miesten äänet menee: Andtelle. Ei ikinä tuolle iljetykselle, joka 3 kuukautta on luonut meille homo-miehille huonoa mainetta

    • tosikkojen suosikki

      Heti hermostu kun sai pari nimeämispistettä, ei ois pää kestänyt olla aina äänestyksessä niin kuin jonathanilla!
      TYlsien ihmisten suosikki Andte, jonka rehtiys ei ole kuulunut kuin naapurin porjen ampumisena josta metsästysrikoskin.
      Tämä on bb eikä mikään maajussille morsian johon se sopis paremmin jos kerran työ on pääasia suosikin valintaan.

      • Eräs mies

        Andte on kyllä voittajasuosikkini Joonaksen ohella mutta olishan tuo Andte voinut suhtautua hieman kevyemmin siihen kun sai nimeämispisteitä.


    • Rääpälejonathan

      Iljetys-homoa vi**aa, kun ei itse uskaltanut, vaikka on niiiiiiin rohkea ja sanoo aina kaiken suoraan, ei ikinä takanapäin.

      Byaahhhhhhhhhh hompplisittiäinen. 50-kiloinen rääpäle. Mies? :D:D:D

    • vierasta

      Kyllä nämä homot on yleensä kohteliata ja tyylikkäästi pukeutuneita, jonatHanin käytös ja olemus on vierasta jos/kun vertaa toisiin. no mitässenyt minulle kuuluu, mutta se näkyy.

    • BB Funny

      Kunhan nyt edes opettelisi joikhaamaqn oikein, katsos menee aika lailla nuotin vierestä, kuulostaa kuin kuka vaan karaokessa ölisisi.

      Se että asuu porojen kanssa ei tarkoita että vanha joikhaaminen olisi hallussa saatikka periytynyt.

    • poro jänkhäl

      Eihän tässä joikhaamisesta olekaan kysymys vaan siitä, jotta Andte tulee voittamaan !

      • BB Funny

        Andtehan se varmaan voittaakin tai Jonathan, mutta silti en meinaa rahojani tuohon laittaa, syystä että kausi on ollit pelkkää rahastusta eikä ole pitänyt lupauksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe