kun ei voita, vaan Andte pesee kaikki :)
hintelä hintti-Jonathanin ilme on näkemisen arvoinen...
12
438
Vastaukset
- niin häviää
Hintti juoksee karkuun studiosta ja kovaa, pitäisköhän mennä
vastaan onnittelemaan häviöstä!
Taputetaan ihan pikkasen päätä ettei vaan hintille tule pipi! - jäätävä virne
Juuri tuon ilmeen haluan nähdä tänään! Parasta viihdettä!
- Onnea Andte!!!!!
Niinpä, koko neljän tyttököörin (Jonathan mukaan lukien), naama venähtää, kun kaikki vuoronperään poistuvat ennen Andtea. Toisaalta ihanaa nähdä Andten iloisesti yllättynyt ilme, koska luulen, ettei hän ollenkaan tiedä suosiostaan.
Mahtavaa, kyllä Andte on voittonsa ansainnut, kun on joutunut viikkoja kuuntelemaan p-puhetta ja rääkymistä noiden neljän toimesta. En yhtään ihmettele, että nämä ryhmät ovat omissa oloissaan.
Jonathan vielä yölla alkoi haukkua Perttiä paidatta ruoan laittamisesta, en kyllä pidä siitä tavasta itsekään, mutta Jonathan, joka koko kauden on istunut ruokapöydässä pipo päässä repsottaen, on kyllä viimeinen siitä huomauttamaan.
Toivottavasti vielä muut pojat tulevat tyttököörin edelle, niin ilta on täydellinen!
Tuli mieleen että jos Anna vastoin kaikkia odotuksia voittaisi, niin yninä ei varmasti loppuisi koskaan. YYYY-YY-YYYYYY, mä en kestä, YYYY-YYY, mä en kestä. No näin ei tapahdu. kuitenkaan.- Rottajengi
Jonathanin "syväkurkku" Tuija lensi ekana, hehhhehe.Tästä se köörin pudotus alkoi, ja loput peräkanaa jäljessä. Kiitos , kiitos, vielä kerran kiitos!!!!
- Olen samaa mieltä!
Olen täysin samaa mieltä, itse en osaisi sanoin paremmin tätä esittää kuin sinä Onnea Andte!!!
Vai arvosteli tämä rotta Pertin rualaittoakin. Luulen, että on talossa kuuma, ja Pertti ei halua että hiki valuu kokatessa nenänpäästä ruokaan. Itse rotta leikkeli muuten eilen kynsiään sängyn päällä. Minä teen sen aina kylppärissä.- Joonahhhhhan
Mitähän tämä Jonathan vastaa lapsilleen, kun he kysyvät että miksi sinulla on rengas nenässä. Isi sonnilla on samalainen. Tai jos he kysyvät, isi miksi sinä pukeudut tuohon malliin, lapset pukeutuvat isi tavallasi. Isi miksi sinulla on mies puolisona, isi miksi, meillähän on äiti.
Isi miksi sinulla on ihmeellisiä tatuointeja, isi miksi. Isi miksi meillä on äiti, ja kaksi isiä. Kauheaa missä kurimuksessa lapset joutuvatkaan elämään.
Miksi Jenna hokee nyt koko päivän siivouksesta, eihän hää sitä ole pahemmin talossa harrastanut, eikä siivonnut. Muistakaa JOONAHHHAN. - rottajonathan
Joonahhhhhan kirjoitti:
Mitähän tämä Jonathan vastaa lapsilleen, kun he kysyvät että miksi sinulla on rengas nenässä. Isi sonnilla on samalainen. Tai jos he kysyvät, isi miksi sinä pukeudut tuohon malliin, lapset pukeutuvat isi tavallasi. Isi miksi sinulla on mies puolisona, isi miksi, meillähän on äiti.
Isi miksi sinulla on ihmeellisiä tatuointeja, isi miksi. Isi miksi meillä on äiti, ja kaksi isiä. Kauheaa missä kurimuksessa lapset joutuvatkaan elämään.
Miksi Jenna hokee nyt koko päivän siivouksesta, eihän hää sitä ole pahemmin talossa harrastanut, eikä siivonnut. Muistakaa JOONAHHHAN.Rotta ei syönyt muiden kanssa, lähti viemäriin hakemaan kunnnon murkinaa.
- Naima-Aslakki
Tää Lapin poika Antte on sata tonttuu ansainnut mut pitää hänen kantajien muistaa äänestää loppumetreille saakka, muute voi esim Joothani yllättää takaa.
- hyvältä näyttää
SUOSIKKI_äänestyksen tulos: Päivä 83
Talossa Andte 61.6%
Talossa Anna 10.4%
Talossa Jenna 7.9%
Talossa Jonathan 5.5%
......................................:D- Juuri näin!
Uuuh, erittäin erittäin hyvältä näyttää!! Nyt vaan samaa mallia eteenpäin äänillä ja turboäänillä niin Andte on voittaja!
- Ei rimppakintulle
Kyllä! Odotan jo innolla kun rotan naama venähtää kun tippuu ennen Andtea. Andte niin ansaitsee voiton, pidetään huoli että näin käy. Ei varmasti A osannut aavistaakaan miten suosittu on ollut ja on edelleen.
Rimppakinttu ei muuta teekään kun syyttää muita takana puhumisesta mutta tekee itse sitä koko ajan! Onneksi katsojat ovat sen huomanneet...
Andtelle turboääniä! - näin on.....
Rimppakinttu hah hah hoh hoh hoooooooooooo REPS !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521