Kukaan lähdössä jouluksi Gambiaan? Uskaltaako kukaan kertoa, vai

kepsu

onko salassapito parempi vaihtoehto? Itse en ole lähdössä sinne.

27

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutut vähissä

      Turhaakin turhempi aloitus uudelle keskustelulle..

      • rentunruusunen

        Eiköhän tällä palstalla useimmat jutut ole turhaakin turhempia. Olen pitkästä aikaa lukemassa näitä juttuja täällä ja suurin osa ei edes koske Gambian matkailua, vaan ihan asian vierestä, mutta on paljon muitakin matkailupalstoja, joilla ns. keskustellaan ihan muusta kuin kyseisen maan matkailusta.


      • perheellinen
        rentunruusunen kirjoitti:

        Eiköhän tällä palstalla useimmat jutut ole turhaakin turhempia. Olen pitkästä aikaa lukemassa näitä juttuja täällä ja suurin osa ei edes koske Gambian matkailua, vaan ihan asian vierestä, mutta on paljon muitakin matkailupalstoja, joilla ns. keskustellaan ihan muusta kuin kyseisen maan matkailusta.

        Ei Gambiaan tänä jouluna vaan Väli-Amerikkaan suuntaamme kolmen lapsemme kanssa. Alunperin olimme kylläkin Gambiaan menossa, mutta ei nyt sinne kuitenkaan.


      • bakadaji
        perheellinen kirjoitti:

        Ei Gambiaan tänä jouluna vaan Väli-Amerikkaan suuntaamme kolmen lapsemme kanssa. Alunperin olimme kylläkin Gambiaan menossa, mutta ei nyt sinne kuitenkaan.

        Me lähdetään 18. joulukuuta kahdeksi viikoksi Gambiaan, bookattu Hotel Bakadajista oma villa, ei halpa, mutta pistetään veronpalautukset menemään! Ollaan kerrottu kaikille, että Gambiaan lähdetään, sanokoot kuka mitä lystää.


      • sirje25
        bakadaji kirjoitti:

        Me lähdetään 18. joulukuuta kahdeksi viikoksi Gambiaan, bookattu Hotel Bakadajista oma villa, ei halpa, mutta pistetään veronpalautukset menemään! Ollaan kerrottu kaikille, että Gambiaan lähdetään, sanokoot kuka mitä lystää.

        Gambiassa naimisiin juuri ennen joulua, ja palaan vasta helmikuun lopussa Suomeen. Joten olen menossa jouluksi sinne, sitähän ap kyseli.


      • halpismatkailijat
        sirje25 kirjoitti:

        Gambiassa naimisiin juuri ennen joulua, ja palaan vasta helmikuun lopussa Suomeen. Joten olen menossa jouluksi sinne, sitähän ap kyseli.

        Kolme jäbää lähtee just ennen joulua Gambiaan, katsotaan mikä siellä on meininki, ja ollaan ekaa kertaa menossa. Ei ole majoituksesta vielä tietoa, mut eikhän me jotain löydetä kun perillä ollaan.


      • höpönlöpön
        bakadaji kirjoitti:

        Me lähdetään 18. joulukuuta kahdeksi viikoksi Gambiaan, bookattu Hotel Bakadajista oma villa, ei halpa, mutta pistetään veronpalautukset menemään! Ollaan kerrottu kaikille, että Gambiaan lähdetään, sanokoot kuka mitä lystää.

        Ei sennimistä hotellia siellä olekaan...


      • vastausta please
        höpönlöpön kirjoitti:

        Ei sennimistä hotellia siellä olekaan...

        Mitä hotellia sä tarkoitat?


      • höpönlöpön
        vastausta please kirjoitti:

        Mitä hotellia sä tarkoitat?

        Bakadaji - nimistä hotellia ei siellä ole. Pellet kirjoittaa.


      • Helena64
        höpönlöpön kirjoitti:

        Bakadaji - nimistä hotellia ei siellä ole. Pellet kirjoittaa.

        Höpönlöpön, miten niin ei ole Bakadaji hotellia? Minä olen oleskellut siellä kolmena viimeisenä talvena ja Booking.com:sta voi varata. Mukava henkilökunta ja ranta lähellä.


      • hsan
        Helena64 kirjoitti:

        Höpönlöpön, miten niin ei ole Bakadaji hotellia? Minä olen oleskellut siellä kolmena viimeisenä talvena ja Booking.com:sta voi varata. Mukava henkilökunta ja ranta lähellä.

        Höpönlöpön tainnut humalassa höpistä, kuules, googleta hotellin nimeä, niin sieltä löytyy vastaus, sinä yks varsinainen pelle oot. Kaksi vuotta sitten olin kolme viikkoa kyseisessä hotellissa.


      • kundit
        hsan kirjoitti:

        Höpönlöpön tainnut humalassa höpistä, kuules, googleta hotellin nimeä, niin sieltä löytyy vastaus, sinä yks varsinainen pelle oot. Kaksi vuotta sitten olin kolme viikkoa kyseisessä hotellissa.

        Valmistutaan ammattiin joulukuussa ja heti valmistujaisten jälkeen hypätään koneeseen ja lähdetään viettämään joulu ja uusi vuosi Gambiassa. Matalan budjetin reissu näin opiskelujen jälkeen, joku halpa guesthouse hakusessa.


      • lappeenrantalaiset
        kundit kirjoitti:

        Valmistutaan ammattiin joulukuussa ja heti valmistujaisten jälkeen hypätään koneeseen ja lähdetään viettämään joulu ja uusi vuosi Gambiassa. Matalan budjetin reissu näin opiskelujen jälkeen, joku halpa guesthouse hakusessa.

        Meitä kaksi neitoa lähdössä jouluksi Gambiaan, miksei lähdettäisi, kun eihän siellä ole ebolaa. Turha paniikki pois, pelko tappaa todennäköisesti ennemmin kuin ebola.


      • susatarr
        lappeenrantalaiset kirjoitti:

        Meitä kaksi neitoa lähdössä jouluksi Gambiaan, miksei lähdettäisi, kun eihän siellä ole ebolaa. Turha paniikki pois, pelko tappaa todennäköisesti ennemmin kuin ebola.

        Miksi boikotoida Gambiaa, on ebolafree. Lähdössä mieheni kanssa kolmeksi viikoksi, ollaan jouluaattona perillä, ensimmäinen kerta, kun jouluna olemme siellä. Muina vuodenaikoina on kyllä tehty matkoja sinne.


      • shooting star
        susatarr kirjoitti:

        Miksi boikotoida Gambiaa, on ebolafree. Lähdössä mieheni kanssa kolmeksi viikoksi, ollaan jouluaattona perillä, ensimmäinen kerta, kun jouluna olemme siellä. Muina vuodenaikoina on kyllä tehty matkoja sinne.

        Joulu ja uusi vuosi Gambiassa, ihanaa odotusta jo ilmassa, jeee!


      • olis1
        shooting star kirjoitti:

        Joulu ja uusi vuosi Gambiassa, ihanaa odotusta jo ilmassa, jeee!

        mitä kautta menette jouluksi gambiaan


      • susatarr
        olis1 kirjoitti:

        mitä kautta menette jouluksi gambiaan

        Me menemme Frankfurtin ja Brysselin kautta, siis kahdella vaihdolla.


      • Ottakaa vosut
        halpismatkailijat kirjoitti:

        Kolme jäbää lähtee just ennen joulua Gambiaan, katsotaan mikä siellä on meininki, ja ollaan ekaa kertaa menossa. Ei ole majoituksesta vielä tietoa, mut eikhän me jotain löydetä kun perillä ollaan.

        Tuota suoraa sengambiaan ja huorat baarikadulta ja antaa niiden vuokrata teille kombou ja rahat ei käteistä ja romanof vodkaa ylähuuleen ja mulkulla ala .


    • lappeenrantalaiset

      Meillä myös sama reitti, Frankfurt-Bryssel. Ei kiinnostanut alkaa tutkia kaiken maailman halpis lentoja, vaan varattiin ihan tosta vaan ja sillä siisti.

      • läskeille munaa

        läskeille munaa.
        minäkin läski , meilläkin on tarpeita


      • kundit
        läskeille munaa kirjoitti:

        läskeille munaa.
        minäkin läski , meilläkin on tarpeita

        Me kundit mennään Lontoon kautta, kun meillä tuo budjetti sen verran pieni, että oli pakko etsiä halpis lennot, viis pitkästä odottelusta Lontoossa. Gambiassa aiotaan myös elellä halvemman jälkeen, majoituksen etsiminen aloitetaan pikapuoliin.


      • Yksinainen:-)
        kundit kirjoitti:

        Me kundit mennään Lontoon kautta, kun meillä tuo budjetti sen verran pieni, että oli pakko etsiä halpis lennot, viis pitkästä odottelusta Lontoossa. Gambiassa aiotaan myös elellä halvemman jälkeen, majoituksen etsiminen aloitetaan pikapuoliin.

        Milloin kundit olette menossa? Milloin paluu? Minä palaan 22.1. Lontoon kautta.


      • kundit
        Yksinainen:-) kirjoitti:

        Milloin kundit olette menossa? Milloin paluu? Minä palaan 22.1. Lontoon kautta.

        Palataan 15.1. joten ei satu yksiin sun kanssa " Yksinainen ".


      • loman tarpeessa
        Yksinainen:-) kirjoitti:

        Milloin kundit olette menossa? Milloin paluu? Minä palaan 22.1. Lontoon kautta.

        Minä olen myös palaamassa 22.1 Lontoon kautta. Ehkäpä nähdään, nimimerkin
        " Yksinainen " kanssa.


      • Yksinainen:-)
        loman tarpeessa kirjoitti:

        Minä olen myös palaamassa 22.1 Lontoon kautta. Ehkäpä nähdään, nimimerkin
        " Yksinainen " kanssa.

        Olisi tosi mukava saada matkaseuraa. Oletko varannut lentokenttähotellia tms vai aiotko viettää lentokentällä koko yön?


      • Lunalambada
        Yksinainen:-) kirjoitti:

        Olisi tosi mukava saada matkaseuraa. Oletko varannut lentokenttähotellia tms vai aiotko viettää lentokentällä koko yön?

        Gatwickin lentokentällä on Youtel hotelli. Edullinen ja löytyy heti tuloaulasta!


    • porkkanat

      Joo, menkää vain. Omapa on henkenne. Palattuanne olette kuitenkin yhteiskunnallemme hirvittävä turvallisuusriski.

      Toivon että oma- aloitteisesti pidätte min. 3:n viikon karenssin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1719
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1678
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1209
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1047
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1001
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 9
      976
    Aihe