onko salassapito parempi vaihtoehto? Itse en ole lähdössä sinne.
Kukaan lähdössä jouluksi Gambiaan? Uskaltaako kukaan kertoa, vai
27
286
Vastaukset
- Jutut vähissä
Turhaakin turhempi aloitus uudelle keskustelulle..
- rentunruusunen
Eiköhän tällä palstalla useimmat jutut ole turhaakin turhempia. Olen pitkästä aikaa lukemassa näitä juttuja täällä ja suurin osa ei edes koske Gambian matkailua, vaan ihan asian vierestä, mutta on paljon muitakin matkailupalstoja, joilla ns. keskustellaan ihan muusta kuin kyseisen maan matkailusta.
- perheellinen
rentunruusunen kirjoitti:
Eiköhän tällä palstalla useimmat jutut ole turhaakin turhempia. Olen pitkästä aikaa lukemassa näitä juttuja täällä ja suurin osa ei edes koske Gambian matkailua, vaan ihan asian vierestä, mutta on paljon muitakin matkailupalstoja, joilla ns. keskustellaan ihan muusta kuin kyseisen maan matkailusta.
Ei Gambiaan tänä jouluna vaan Väli-Amerikkaan suuntaamme kolmen lapsemme kanssa. Alunperin olimme kylläkin Gambiaan menossa, mutta ei nyt sinne kuitenkaan.
- bakadaji
perheellinen kirjoitti:
Ei Gambiaan tänä jouluna vaan Väli-Amerikkaan suuntaamme kolmen lapsemme kanssa. Alunperin olimme kylläkin Gambiaan menossa, mutta ei nyt sinne kuitenkaan.
Me lähdetään 18. joulukuuta kahdeksi viikoksi Gambiaan, bookattu Hotel Bakadajista oma villa, ei halpa, mutta pistetään veronpalautukset menemään! Ollaan kerrottu kaikille, että Gambiaan lähdetään, sanokoot kuka mitä lystää.
- sirje25
bakadaji kirjoitti:
Me lähdetään 18. joulukuuta kahdeksi viikoksi Gambiaan, bookattu Hotel Bakadajista oma villa, ei halpa, mutta pistetään veronpalautukset menemään! Ollaan kerrottu kaikille, että Gambiaan lähdetään, sanokoot kuka mitä lystää.
Gambiassa naimisiin juuri ennen joulua, ja palaan vasta helmikuun lopussa Suomeen. Joten olen menossa jouluksi sinne, sitähän ap kyseli.
- halpismatkailijat
sirje25 kirjoitti:
Gambiassa naimisiin juuri ennen joulua, ja palaan vasta helmikuun lopussa Suomeen. Joten olen menossa jouluksi sinne, sitähän ap kyseli.
Kolme jäbää lähtee just ennen joulua Gambiaan, katsotaan mikä siellä on meininki, ja ollaan ekaa kertaa menossa. Ei ole majoituksesta vielä tietoa, mut eikhän me jotain löydetä kun perillä ollaan.
- höpönlöpön
bakadaji kirjoitti:
Ei sennimistä hotellia siellä olekaan...
- vastausta please
höpönlöpön kirjoitti:
Ei sennimistä hotellia siellä olekaan...
Mitä hotellia sä tarkoitat?
- höpönlöpön
vastausta please kirjoitti:
Mitä hotellia sä tarkoitat?
Bakadaji - nimistä hotellia ei siellä ole. Pellet kirjoittaa.
- Helena64
höpönlöpön kirjoitti:
Bakadaji - nimistä hotellia ei siellä ole. Pellet kirjoittaa.
Höpönlöpön, miten niin ei ole Bakadaji hotellia? Minä olen oleskellut siellä kolmena viimeisenä talvena ja Booking.com:sta voi varata. Mukava henkilökunta ja ranta lähellä.
- hsan
Helena64 kirjoitti:
Höpönlöpön, miten niin ei ole Bakadaji hotellia? Minä olen oleskellut siellä kolmena viimeisenä talvena ja Booking.com:sta voi varata. Mukava henkilökunta ja ranta lähellä.
Höpönlöpön tainnut humalassa höpistä, kuules, googleta hotellin nimeä, niin sieltä löytyy vastaus, sinä yks varsinainen pelle oot. Kaksi vuotta sitten olin kolme viikkoa kyseisessä hotellissa.
- kundit
hsan kirjoitti:
Höpönlöpön tainnut humalassa höpistä, kuules, googleta hotellin nimeä, niin sieltä löytyy vastaus, sinä yks varsinainen pelle oot. Kaksi vuotta sitten olin kolme viikkoa kyseisessä hotellissa.
Valmistutaan ammattiin joulukuussa ja heti valmistujaisten jälkeen hypätään koneeseen ja lähdetään viettämään joulu ja uusi vuosi Gambiassa. Matalan budjetin reissu näin opiskelujen jälkeen, joku halpa guesthouse hakusessa.
- lappeenrantalaiset
kundit kirjoitti:
Valmistutaan ammattiin joulukuussa ja heti valmistujaisten jälkeen hypätään koneeseen ja lähdetään viettämään joulu ja uusi vuosi Gambiassa. Matalan budjetin reissu näin opiskelujen jälkeen, joku halpa guesthouse hakusessa.
Meitä kaksi neitoa lähdössä jouluksi Gambiaan, miksei lähdettäisi, kun eihän siellä ole ebolaa. Turha paniikki pois, pelko tappaa todennäköisesti ennemmin kuin ebola.
- susatarr
lappeenrantalaiset kirjoitti:
Meitä kaksi neitoa lähdössä jouluksi Gambiaan, miksei lähdettäisi, kun eihän siellä ole ebolaa. Turha paniikki pois, pelko tappaa todennäköisesti ennemmin kuin ebola.
Miksi boikotoida Gambiaa, on ebolafree. Lähdössä mieheni kanssa kolmeksi viikoksi, ollaan jouluaattona perillä, ensimmäinen kerta, kun jouluna olemme siellä. Muina vuodenaikoina on kyllä tehty matkoja sinne.
- shooting star
susatarr kirjoitti:
Miksi boikotoida Gambiaa, on ebolafree. Lähdössä mieheni kanssa kolmeksi viikoksi, ollaan jouluaattona perillä, ensimmäinen kerta, kun jouluna olemme siellä. Muina vuodenaikoina on kyllä tehty matkoja sinne.
Joulu ja uusi vuosi Gambiassa, ihanaa odotusta jo ilmassa, jeee!
- olis1
shooting star kirjoitti:
Joulu ja uusi vuosi Gambiassa, ihanaa odotusta jo ilmassa, jeee!
mitä kautta menette jouluksi gambiaan
- susatarr
olis1 kirjoitti:
mitä kautta menette jouluksi gambiaan
Me menemme Frankfurtin ja Brysselin kautta, siis kahdella vaihdolla.
- Ottakaa vosut
halpismatkailijat kirjoitti:
Kolme jäbää lähtee just ennen joulua Gambiaan, katsotaan mikä siellä on meininki, ja ollaan ekaa kertaa menossa. Ei ole majoituksesta vielä tietoa, mut eikhän me jotain löydetä kun perillä ollaan.
Tuota suoraa sengambiaan ja huorat baarikadulta ja antaa niiden vuokrata teille kombou ja rahat ei käteistä ja romanof vodkaa ylähuuleen ja mulkulla ala .
- lappeenrantalaiset
Meillä myös sama reitti, Frankfurt-Bryssel. Ei kiinnostanut alkaa tutkia kaiken maailman halpis lentoja, vaan varattiin ihan tosta vaan ja sillä siisti.
- läskeille munaa
läskeille munaa.
minäkin läski , meilläkin on tarpeita - kundit
läskeille munaa kirjoitti:
läskeille munaa.
minäkin läski , meilläkin on tarpeitaMe kundit mennään Lontoon kautta, kun meillä tuo budjetti sen verran pieni, että oli pakko etsiä halpis lennot, viis pitkästä odottelusta Lontoossa. Gambiassa aiotaan myös elellä halvemman jälkeen, majoituksen etsiminen aloitetaan pikapuoliin.
- Yksinainen:-)
kundit kirjoitti:
Me kundit mennään Lontoon kautta, kun meillä tuo budjetti sen verran pieni, että oli pakko etsiä halpis lennot, viis pitkästä odottelusta Lontoossa. Gambiassa aiotaan myös elellä halvemman jälkeen, majoituksen etsiminen aloitetaan pikapuoliin.
Milloin kundit olette menossa? Milloin paluu? Minä palaan 22.1. Lontoon kautta.
- kundit
Yksinainen:-) kirjoitti:
Palataan 15.1. joten ei satu yksiin sun kanssa " Yksinainen ".
- loman tarpeessa
Minä olen myös palaamassa 22.1 Lontoon kautta. Ehkäpä nähdään, nimimerkin
" Yksinainen " kanssa. - Yksinainen:-)
loman tarpeessa kirjoitti:
Minä olen myös palaamassa 22.1 Lontoon kautta. Ehkäpä nähdään, nimimerkin
" Yksinainen " kanssa.Olisi tosi mukava saada matkaseuraa. Oletko varannut lentokenttähotellia tms vai aiotko viettää lentokentällä koko yön?
- Lunalambada
Olisi tosi mukava saada matkaseuraa. Oletko varannut lentokenttähotellia tms vai aiotko viettää lentokentällä koko yön?
Gatwickin lentokentällä on Youtel hotelli. Edullinen ja löytyy heti tuloaulasta!
- porkkanat
Joo, menkää vain. Omapa on henkenne. Palattuanne olette kuitenkin yhteiskunnallemme hirvittävä turvallisuusriski.
Toivon että oma- aloitteisesti pidätte min. 3:n viikon karenssin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185