TOP 10 Ruaat.

Top 10 parasta ruokaa mitä olen syönyt. Huomaa sana RUOKAA. Ei jälkiruokaa, vaan ihan RUOKAA!

10.Kunnon kana!
9. KUNNON Hot Dog
8. Lohi
7. Lihahyytelöt
6. KUNNON puuro ja KUNNON mansikkakiisseli
5. KUNNON hampurilainen, jota saa muuten harvoista paikostai.
4. KUNNON kinkkukiusaus
3. Mummon/tädin/äidin (mikä onkaan se henkilö joka tekee ne parhaat :D) tekemät lihapullat.
2. KUNNON torilla (Kyllä melkein parasta ruokaa mitä olen mielestäni syönyt)
1. KUNNON Pitsa (Tämä vie voiton aina, kunhan on KUNNON! Elikkä täytteinen, mehevä, ei pieni, ei saarioisten, ei kauppa pitsa)

Kertokaas teidän listanne? Mitkä ovat parhaimpia ruokia mitä olette syönyt? En ole itse syöynyt mitään kovin eksoottista. Rapua haluaisin joskus maistaa.

24

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohdin mainita, että tarkotin maukkautta parhaudella! En terveellisyyttä tai energianantavuutta!

• *ruoat
      En osaa sanoa. Yleisesti ottaen pidän melkein kaikesta ruoasta. Kouluruoka tosin on täyttä ruokalajien raiskaamista.

• Kannattaisi sitä edes vähän arvostaa, että saa maksuttoman kouluruuan.

• biologinalku kirjoitti:

Kannattaisi sitä edes vähän arvostaa, että saa maksuttoman kouluruuan.

Enkö sitten arvosta?

Mielestäni se vaan oli vähän viimeinen pisara, kun "makaronilaatikko" oli jonkinlaista makaronimuussia, jossa oli iljettäviä juustoklimppejä.

Kyllä minä arvostan ilmaista kouluruokaa, mutta en vaan pidä sen mausta ja koostumuksesta kovinkaan usein.

Saanen kysyä: miksi edes oletit, etten arvostaisi yhtään sitä, kun minut ruokitaan ilmaiseksi. Olenhan kuitenkin niitä ihmisiä, jotka ottavat yleensä asioiden hyvätkin puolet huomioon.

Kouluruokaan pitäisi panostaa enemmän. Lisäksi silloi harvoin, kun on hyvää ruokaa, mukana tulee myös rajoituksia. Kuten "4 lihapullaa per ruokailija". MITÄ HELVETTIÄ? ELÄÄKÖ KASVAVA JA KUNTOILEVA MIES NELJÄLLÄ "LIHA"PULLALLA, MUUSILLA JA SALAATILLA, JOKA USEIMMITEN ON MELKO PAHAA??
        Ymmärrän rajoitusten tarpeellisuuden, mutta nyt hei!
        Sekin on naurettavaa, että keittäjät yrittävät epäonnisesti tehdä jotain eksoottista, vaikka oppilaat söisivät mieluummin vaikka puuroa, joka muuten on yksi hyvistä kouluruoista.
        Kouluruokaan pitäisi laittaa enemmän rahaa. Haluan mieluummin syömäkelpoista ruokaa, kuin parikymmentä iPadia!

• suolistohomoraippari
        siilio kirjoitti:

Enkö sitten arvosta?

Mielestäni se vaan oli vähän viimeinen pisara, kun "makaronilaatikko" oli jonkinlaista makaronimuussia, jossa oli iljettäviä juustoklimppejä.

Kyllä minä arvostan ilmaista kouluruokaa, mutta en vaan pidä sen mausta ja koostumuksesta kovinkaan usein.

Saanen kysyä: miksi edes oletit, etten arvostaisi yhtään sitä, kun minut ruokitaan ilmaiseksi. Olenhan kuitenkin niitä ihmisiä, jotka ottavat yleensä asioiden hyvätkin puolet huomioon.

Kouluruokaan pitäisi panostaa enemmän. Lisäksi silloi harvoin, kun on hyvää ruokaa, mukana tulee myös rajoituksia. Kuten "4 lihapullaa per ruokailija". MITÄ HELVETTIÄ? ELÄÄKÖ KASVAVA JA KUNTOILEVA MIES NELJÄLLÄ "LIHA"PULLALLA, MUUSILLA JA SALAATILLA, JOKA USEIMMITEN ON MELKO PAHAA??
        Sekin on naurettavaa, että keittäjät yrittävät epäonnisesti tehdä jotain eksoottista, vaikka oppilaat söisivät mieluummin vaikka puuroa, joka muuten on yksi hyvistä kouluruoista.
        Kouluruokaan pitäisi laittaa enemmän rahaa. Haluan mieluummin syömäkelpoista ruokaa, kuin parikymmentä iPadia!

Rajoitukset on tehty rikottaviksi. Käytä strategiaa ja hävitä rajoitukset. T. Ex-rajoitetustakouluruokalasta.

• siilio kirjoitti:

Enkö sitten arvosta?

Tämä keskusteluketju ei ole kouluruokakeskustelua varten ja kouluruuasta on keskusteltu ennenkin täällä Pulinoissa, joten en nyt ala jatkamaan. Minusta lapset ja nuoret valittavat kouluruuasta usein ihan turhaan.

• Niin monet ruuat ovat hyviä, etten pysty sanomaan.

• Mutta jos pitää valita 10 maukkainta? Tai mieleenjäävintä maku elämystä.

• suolistohomoraippari kirjoitti:

Mutta jos pitää valita 10 maukkainta? Tai mieleenjäävintä maku elämystä.

Mieleenjäävin makuelämys on se, kun saa nälkäisenä kunnon maittavan perusaterian.

• biologinalku kirjoitti:

Mieleenjäävin makuelämys on se, kun saa nälkäisenä kunnon maittavan perusaterian.

Niinpä! Itse olen todella nirso, mutta kerran jopa santsasin kinkkukiusausta, oli ihan oikeesti niin nälkä, että se oli hyvää. Mitään varsinaista listaa en osaa tähän tehdä, koska lempiruokani vaihtelevat ja kiretävät kehää.

Eikun onhan mulla yksi kestosuosikki: Munakokkeli (semilöysä) ja oikea raejuusto (siis semmonen vähän juustoisen makuinen).

• Äskön söin niin mehevää ja täytteistä pitsaa, että huh huh! Enään ei tee mieli pitsaa. Jos näen pitsan kuvankin niin phyt hyi!

• iskender_varkaus

Kunnon rehellinen kebab

• kebablihan alkuperä

Tykkäät siis syödä pikkutyttöjä? Okei..

• Pidän lähes kaikista ruoista, ja top 10 listan laatiminen on mahdotonta.

• 10. Sektorisalaatti, ns. supersalaatti
      9. Sashimi
      8. Uudet perunat graavilohella, tillillä ja hyvällä salaatilla
      7. Râmen
      6. Salaatti ilman salaatinlehtiä :D
      5. Tomaattikeitto basilikalla
      4. Sadonkorjuupäivällinen eli itse kasvatetuista ja juuri poimituista raaka-aineista
      3. Lasagne
      2. Sushi
      1. Itse tehty ruoka (joka ei yleensä kyllä onnistu xD)

• En tiedä. Ei minulla ole lempiruokaa. Mutta juuri nyt haluaisin syödä appelsiinia.

Kouluruoan syön ihan joka päivä, vaikka pahaa olisikin. Johtuu kai siitä, että pisimpien päivieni ruokailut menevät suunnilleen näin: Aamupala: 6:15, sitten pitkin aamupäivää kiskon puolipulloa vettä ja kouluruoka on siinä 11:30. Seuraavan kerran syön kotona n. 17:25. XD Juu. Ja sitä valitti yläasteella, kun neljässä tunnissa tuli nälkä...

• Minun makuuni tuo kuulostaa mahtavalta. Itse kun jätän ilta- ja aamupalan yleensä väliin, niin syön n17.00 ja seuraavan kerran seuraavana päivänä 11.00... Eikä oikeastaan tule edes nälkä.

• pofuksio kirjoitti:

Minun makuuni tuo kuulostaa mahtavalta. Itse kun jätän ilta- ja aamupalan yleensä väliin, niin syön n17.00 ja seuraavan kerran seuraavana päivänä 11.00... Eikä oikeastaan tule edes nälkä.

Aamupala on päivän tärkein ateria!

Tai no en tiedä voiko sitä aina ateriaksi kutsua, kun minä yleesä syön viipaleen ruisleipää ja mehua, mutta pitäisi sitä aina syödä edes jotain.

Kotona mulla oli aina vähän epäsäännölliset ruoka-ajat ja -kerrat, saatoin syödä joskus vaan tyyliin aamupalan, päivällisen ja iltapalan ja joskus taas mättää ruokaa suuhun aamusta iltaan, mutta nykyään sitten omillani asuessani yritän syödä aamupalan, lounaan, välipalan ja iltapalan. Huomenna tulen kyllä syömään myös päivällisen! :)

• RUokaaa............

KOuluruoka tääl on muuteihan helvetin hyvvää ja laadukasta.... :33333

Emtsyön kaikkee koska köyhä opiskelija jne

• Yritän laittaa kotiruokia enkä mitään ravintolaruokaa.

1. Lasagne
      2. Kunnon pitsa
      3. Paistettu nuudeli
      4. Äitin tekemä "pitsa" (eli jonkinlainen suolainen piirakka..)
      5. Savulohi
      7. Kanasalaatti
      8. Grilliruoka
      9. Riisipuuro ilman mitään
      10. Jauhelihakeitto

• nfnfnfn

MUIKUT! Miten pystyin unohtamaan? DD:

• Ei missään järjestyksessä.

1. Tomaattikeitto ja raejuustoa
      2. Basilikaa, mozzarellaa ja tomaattia pastan kanssa
      3. Kunnon kasvispizza herkkusienillä
      4. Quorn fileet uppopaistettuna.... Yumm
      5. Kotitekoiset karjalanpiirakat omien kanojen kananmunista tehdyllä munavoilla (kyllä, eron huomaa kaupan muniin verrattuna)
      6. Nuudelit herkkusienillä ja maissilla
      7. Grillattu maissi maustevoilla
      8. Penne pastaa ja kasviskastiketta
      9. Feta-pinaattipiirakka
      10. Uunituore kotitekoinen sämpylä margariinilla

Tuli nälkä. Kyllä, kaikki on kasvisruokia.

• kananana

Eikö kukaan tykkää Hornet-kanansiivistä??? Ne on parhautta!

Lisäksi GRandiosa Clasic pakastepizza on tosi hyvä uunissa lämmitettävä pizza.

• Hornetit

Ne on niin hyviä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2273
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      304
      1234
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      949
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      716
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe