Tuulikki kertoi äskettäin extrassa miten on kiirettä pitänyt. Vaatelahjoituksia saanut "faneilta" ja neljäsataaviisikymmentä 450 miestä lähestynyt häntä BB:n jälkeen!
On mummolla kyllä pokkaa!
TUULIKKI: 450 MIESTÄ!
9
218
Vastaukset
- minävaan
Taitaa sulla olla kuullun ymmärtämisessä vikaa ei se ihan noin mennyt
- 68v
Kyllä Tuulikki oli vaan freesin näköinen nainen BB_extrassa.
- 450 mainittiin
Suorassa lähetyksessä sanoi armin vieressä. Leuhki lahjoitus huivillaan ja kyllä sanoi 450!
- töpsö
HAhahahaa, olispa ollut mummukalla vientiä! Mutta kyllä se niin oli että 450 viestiä, yksityisviestiä joista Tuulikki mainitsi :D
- Viidesti Päivässä
töpsö kirjoitti:
HAhahahaa, olispa ollut mummukalla vientiä! Mutta kyllä se niin oli että 450 viestiä, yksityisviestiä joista Tuulikki mainitsi :D
Oliko kyse tekstiviesteistä, sähköposteistä, vastaajaviesteistä, face, tinder vai transgender-viesteistä? Kyllähän Tuulikki on alkanut jo poimiin kakusta mansikoita. :D
- VainRikkaill€
Onnea Tuulikkille man hunttiin. Eiköhän tuollaisen määrän joukosta löydy uskovainen paksupörssi elättäjäksi.
- oon kade
Mikäs siinä, Tuulikkihan on vielä soiva peli.
- Himohaara
Kyllä tuulikki vielä tuon verran miestä imee. Eikös hänen pitänyt saada viidesti päivässä? Mitä mainosti talossa ollessaan. Saada mitä? Ainakin ruokaa!
- yöööökss ss yölsjkd
Hyi saaatana että meinasin oksentaa kun näin TulliMuulikin. En voi sietää sitä vanhaa kummallista tekopyhää ämmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778