Mitä pitäisi tehdä, tulee teksti. Kuvansieppauslaitteeseen (esim:dikikameran tai skannerin tai muistikortinlukijaan ei saada yhteyttä. Minulla ei ole skanneria. Olen ladannut digikameran CD:n ja tehnyt niin kuin ohjessa sanotaa, tulee silti teksti...... Poistin myös ohjelman ja laitoin Extra Film kotona CD:n mutta mitään kuvia en tule kamerasta ulos. Missä vika, piuhat jne... pitäisi olla oikein kiinni.
Digikamera
5
319
Vastaukset
Mutta jos on Windows XP käytössä niin harvemmin tarvitsee mitään asennella. Tarkoitan ajureita. Jos kameran mukana tuli joku ohjelma niin sen voi asentaa.
Itelläni tuli ongelmia kun asensin ajurit cd:ltä ja kamera ei toiminut. Poistin ne ja sitten taas toimi. Mutta kyseessä tais olla webbikamera.- osku
itellä xp enkä ole asentanut mitään ajureita xp tunnistanu kun on työntäny piuhan sisään.dikikamera ja muistipalikka!
- Mikonpoika
Näin se on, Win xp tunnistaa kameran, tai sen muistikortin, jos on kortinlukija. Sitten valitset 'Avaa kansio ja tarkastele tiedostoja.' Siinä on avattava polku. Tätä kautta siirrät kuvat valitsemaasi kansioon. Editointiohjelmia käytät sitten tarvittaessa.
Win 98 ei osaa tunnistaa kameraa ja siinä on minullakin tutkittavaa, kun tuttavan kamerassa on häikkää.- Ludmilla
Windows 98 on minullakin, ajattelin, että pitääkö tietokoneesta itsestään vaihtaa tai muuttaa jotakin sisältöä, että se hyväksyy kameran. Ei siis vieläkään toimi, ei voi mittää:(((((
- jet5set
Ludmilla kirjoitti:
Windows 98 on minullakin, ajattelin, että pitääkö tietokoneesta itsestään vaihtaa tai muuttaa jotakin sisältöä, että se hyväksyy kameran. Ei siis vieläkään toimi, ei voi mittää:(((((
Muistaakseni jouduin silloin, kun minulla oli Win98 klikkaamaan oman tietokoneen auki ja sieltä löytyi kuvake:Siirrettävä levyasema. Sitä klikkaamalla pääsi latamaan kuvat koneen kansioon. Älkää ampuko, jos muistan väärin, mutta minulla on ollut Samsungin, HP:n ja Panasonicin kameroita ja jollakin näistä se pelasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252563
- 951576
- 1211364
- 751150
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361111Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25941Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa266919- 52912
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil215888- 34815