Laitoin liittymispyynnön erääseen Facebook ryhmään (eli painoinen "liity" ja sitten tuli se "odottaa hyväksyntää", tai engl. "pending", itselläni kun FB enkuksi). Kun menin seuraavana päivänä huivin vuoksi katsomaan, ei siinä enää lukenut "odottaa hyväksyntää" vaan uudelleen oli vaihtoehtona "liity". Tarkoittaako tämä, että joku admineista on nähnyt liittymispyyntöni ja hylännyt sen? Kokeilin uudelleen ja taas tapahtui sama. Eli onko niin että joku admineista on hylännyt pyyntöni liittyä ryhmään?
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684