mitä pitäisi tehdä ostin kyseisen näytönohjaimen pari päivää sitten asensin sen pci expersväylään niin kuvaa ei tuu näyttöön montori sanoo koko ajan ei singaalia?
GTX 660
7
304
Vastaukset
- fgdsgdf
http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=03G-P4-2667-KR
"
Minimum of a 450 Watt power supply.
An available 6-pin PCI-E power connector "
Onko noi asiat kunnossa ja virtajohto kiinni näytöohjaimessa? on kunnossa
- lärare
Tukeekohan emolevy kyseistä näytönohjainta?
mulle sanottiin että sen pitäis käydä pci expers väylään mulla on emolevy p5q turbo
mulla on 500w virtalähde
- l_l
Kannattaa kokeilla toista johtoa tai virtalähdettä jos on mahdollista. Itselläni oli MSI GTX 660 Twin Froz III ja sen kanssa oli sama ongelma. Vika pitäisi olla virtalähteessä eikä yhteensopivuudessa.
- fdsafdsa
1) katso että virtalähteeltä korttiin menee se erillinen ja vaadittu virtajohto (6-pinninen liitin muistaakseni) (ja onhan johdon toinen pää VARMASTI virtalähteessä kiinni)
2) Olethan siirtänyt näytön kaapelin lähtemään GTX660-kortista, ettei se ole yhä liitetty integroidun näytönohjaimen lähtöön. GTX660 lähtö on vaakasuorassa, integroitu pystysuorassa.
3) tarkasta että bios-asetuksissa on sellainen päällä, että näytönohjain valitaan joko automaattisesti (yleensä tällöin erillinen näytönohjain on etusijalla jos sellainen on asennettu) tai sitten että se on ylipäätään valittu. Voi riittää jos valitsee että integroitu on disabloitu.
4) kokeile eri portteja (GTX660:ssä on tietty useita lähtöjä, joten kokeile muita lähtöjä, kuva tulee yhdestä niistä, ei voi tietää mistä jos vaikka asetuksissa on jotain outoa
5) Onko näytössä väärä sisäänmeno kytketty aktiiviseksi?
6) Oletko asettanut ruudun hertsiluvun tai resoluution niin korkeaksi, ettei näyttö pysty toistamaan sitä?
7) Onko ajurit asennettu (kuvan pitäisi näkyä kyllä ilmankin)
8) Minkä merkkinen virtalähde sinulla on? Jos se on joku surkeimmista surkein, voi olla ettei sen amppeerit riitä. Pitäisin tätä kuitenkin epätodennäköisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1164296Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n322362Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj842191Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge371680Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111343- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk151222Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481109Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o281085Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit781013