joo tota kuinka kauan steam workinggaa......
mä asensin sen eilen.... niin kuis kauan se workinggaa sitä...... olis hauska tietäää kun v*tuttaa niin p*rke*eesti
halleluja
4
267
Vastaukset
- kani
Jos olet laittanut sun half-life cd key tai jonkin muun valven tekemän osto pelin eli rekisteröinyt ittes steamiin niin sun pitäis heti olla mahdollisuus pelaamiseen, mutta jollei nii et ole laittanut mitään.
- halleluja
joo no se meni kyl sitte heti ohi se juttu mut miten saan netin toimii hyvin steamin kaa... ja että ei tulis viruksii... voisko joku jeesaaa
halleluja kirjoitti:
joo no se meni kyl sitte heti ohi se juttu mut miten saan netin toimii hyvin steamin kaa... ja että ei tulis viruksii... voisko joku jeesaaa
Ei Steamin kautta tuu viruksia. Mutta jos joudut pitää palomuuria pois päältä niin voi tulla monesta muusta paikasta.
- halleluja
lammas-jr kirjoitti:
Ei Steamin kautta tuu viruksia. Mutta jos joudut pitää palomuuria pois päältä niin voi tulla monesta muusta paikasta.
vitsi mut kun mul on aina palomuuri auki ja kuitenkin meille tuli jotain 7 virust ..... ja meillä on palomuurina F-securyty .... niin mitä mä teen ettei tuu viruksia kun mä pelaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302845
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371244- 761165
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251064- 53972
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil221924Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall112875