HEJOOJE LOILLAA!

HEJOOJE LOILLAA!

HEJOOJE LOILLAA!

18

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se se on siinä!

      JEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Onnea Andtelle

      Oon niin ilonen että itken. Eipä uskaltanut tuotanto juonitella koska Andte oli niin ylivoimainen koko kauden ajan. Muuten olisi noussut skandaali.

      Nyt voi miettiä vielä ensi vuottakin.

      Kiitos tuotannolle tänä vuonna.

      • gebardivaimo

        Samoin ajattelin minäkin....kiitos tuotanto, kiitos ANDTTE ja kiiiiitos kaikki äänestäjät jotka annoitte lapin pojalle äänenne !
        Toivottavasti bb jatkuu ja pian !!


    • Kolme kuukautta odotin tätä hetkeä. Andte voitti !!!
      Nyt äkkiä pommittamaan Enontekiön kunnan sivuja onnitteluin.
      Aito, rehellinen todellinen Ihminen Suomen kansalainen voitti. JESS !!!

    • ddds

      joskus parempi poistaa rainasta skandaali, kiusallista ohi, kommentti, artikkeli, kuva tai video. Nyt voit www.webremoveme.com

      • Juonittelua

        Tuotanto juonitteli känniääliön voittajaksi. Anna on kansan ylivoimainen suosikki.


      • kyllä kansa tietää
        Juonittelua kirjoitti:

        Tuotanto juonitteli känniääliön voittajaksi. Anna on kansan ylivoimainen suosikki.

        Ei pidä paikkaansa. Kyllä Andte oli koko ajan se ykkönen. Niinhän Marikin hänelle sanoi. Samoin bbplazan äänestyksessä lapin poika oli koko kauden suosituin.

        Jonathanilla tuotanto varmaan yritti pikkuisen sekottaa pakkaa, mut oli varmaan tarkoitus tuoda väriä ohjelmaan. Jonathan sai finaalissa Marilta sellaisen ryöpytyksen, et ei tyyppi kyllä mikään tuotannon suosikki loppujen lopuksi ollutkaan.


      • Suomalaisten suosikki
        kyllä kansa tietää kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Kyllä Andte oli koko ajan se ykkönen. Niinhän Marikin hänelle sanoi. Samoin bbplazan äänestyksessä lapin poika oli koko kauden suosituin.

        Jonathanilla tuotanto varmaan yritti pikkuisen sekottaa pakkaa, mut oli varmaan tarkoitus tuoda väriä ohjelmaan. Jonathan sai finaalissa Marilta sellaisen ryöpytyksen, et ei tyyppi kyllä mikään tuotannon suosikki loppujen lopuksi ollutkaan.

        Höpsistä, Anna on suomalaisten suosikki, känniääliö-Andte saamelaisten.


      • ei enää yyyyyyyy yyy
        Suomalaisten suosikki kirjoitti:

        Höpsistä, Anna on suomalaisten suosikki, känniääliö-Andte saamelaisten.

        Onpahan joillakin suosikki,muija joka ei osaa pit'' turpaansa kiinni missään Todennäkösesti hänellä on joku kehitysvamma tai muu tauti.Kyllä perheen olisi pitänyt tai poik-ystävän estäätaloon tulo.Nyt jää vain kakkosesta kuva hölmöstä huonosti aikaansa ja tilaansa ymmätämättömästätyttö rassusta joka huutaa ja heiluu..


      • Sulkekaa laitokseen
        Suomalaisten suosikki kirjoitti:

        Höpsistä, Anna on suomalaisten suosikki, känniääliö-Andte saamelaisten.

        Miten joku sekopää voi olla kenenkään suosikki. Anna pitäisi laittaa suljetulle. Olen varma että se aiheuttaa jossain tavaratalossa vielä joukkohysteriaa, jonka seurauksena moni heittää veivinsä.


      • Karmee joikuja
        Sulkekaa laitokseen kirjoitti:

        Miten joku sekopää voi olla kenenkään suosikki. Anna pitäisi laittaa suljetulle. Olen varma että se aiheuttaa jossain tavaratalossa vielä joukkohysteriaa, jonka seurauksena moni heittää veivinsä.

        Onneksi se karmee joikuminen loppui.Ei ihme että Lappi tyhjenee kun siellä tollaista joikumista.


    • Oikea voitti

      Andte …..meidän poromies!

      • Andte paras

        *Itse ns. stadilainen ja silti sanon et Andte oli paras,. Kylmähermoinen sälli joka ei pienistä hätkähtäny.


      • Edellinen
        Andte paras kirjoitti:

        *Itse ns. stadilainen ja silti sanon et Andte oli paras,. Kylmähermoinen sälli joka ei pienistä hätkähtäny.

        -Eniten ärsytti tää hesalaisten "oikeesti"- "siis mä en tajuu"- kommentit..ou jiisus.


      • Hoono soomi
        Edellinen kirjoitti:

        -Eniten ärsytti tää hesalaisten "oikeesti"- "siis mä en tajuu"- kommentit..ou jiisus.

        Eniten ärsytti Andten huono suomenkieli.


      • tökötökötökö
        Edellinen kirjoitti:

        -Eniten ärsytti tää hesalaisten "oikeesti"- "siis mä en tajuu"- kommentit..ou jiisus.

        Eniten ärsytti Leylan: "nii mite se sanota suomeksi?" Hän kun on somali niin ei puhu suomea mukakas. Ei osannut suomalaisia laulujakaan. Hirvee haahka.


      • Saame Saga
        tökötökötökö kirjoitti:

        Eniten ärsytti Leylan: "nii mite se sanota suomeksi?" Hän kun on somali niin ei puhu suomea mukakas. Ei osannut suomalaisia laulujakaan. Hirvee haahka.

        Andte oli ihmeissään kun Suomen BB:SSÄ puhutaan suomea eikä saamea.


    • http://www.listamedi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe