Näin äänet jakautuivat:
Andte 65,39%
Anna 12,23%
Joonas 8,77%
Jenna 6,29%
Jonathan 3,72%
Pertti 1,65%
Jussi K 1,20%
Tuija 0,75%
Äänten jakautuma
9
250
Vastaukset
- Oikein meni
No,huh huh,hyvä Andte !!!!!!
- Qummis
NIIIN hyvin meni kuin ikinä vain voi. Oikeus voitti!!!! Ihanaa Andte . Kyllä reiluus ja rehtiys sittenkin on vielä täällä voimissaan. Kaikkea hyvää elämässä! Toivon täältä Helsingistä!!
- 34434334
pääasia, ettei Jonathan voittanut jeeee
- finkille
Näin kävi, oikeus toteutui kun Andte voitti!
- Eräs mies
Suorastaan murskaavaa ylivoimaa! :)
- hei halooooo
Eipä big brotheria ole ennenkään voitettu selän takana haukkumalla, nytkin sitä yrittivät oikein porukalla, Joonatanilla meni pelissä jokin vikaan.
- Onnea ja kiitos!
Kyllä nukutti hyvin ja vieläkin on oikein siivousinto päällä, kun Andte voitti, Jonathan tippu ja sai vielä nenilleen, ja Jenna "prinsessa " tippu myös!!!
Hyvä Andte, varo Jonathanin kaltaisia immeisiä ja muita kateellisia! ONNEA!!- KÄNNIÄÄLIÖ
KÄNNIÄÄLIÖ HEINÄKENKÄ VOITTI.
- toivo elää
KÄNNIÄÄLIÖ kirjoitti:
KÄNNIÄÄLIÖ HEINÄKENKÄ VOITTI.
Jospa vuoden päästä olis Joonatahin vuoro :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398