Moi.
Pitäis teettää Corollaan 15t huolto.
Paljonkohan tuommonen huolto kustantaa?
Onko kukaan vienyt omia öljyjä? Mitenhän suhtautuvat, jos vie omat öljyt?
15tkm huolto
19
4163
Vastaukset
- Sol Wagon 03
..noin 100 ekee. Omat öljyt olen vienyt, eivät suhtautuneet mitenkään. Kuten myöskään ilmoitukseen, että jättävät pissapojan säiliön rauhaan.. Täyttelen sitten itte kun loppuu..
Ei tule Tojotalla mulkun/itaran leimaa asiakastietoihin, jos sitä pelkäät :))- Corolla-Man
Itse asiassa, hyvä kun mainitsit tuosta nestehommasta. Itsellä on edessä tuo samainen 15 tonnin huolto, ja aion täyttää säiliön viedessä piripintaan. Katsotaan sitten, onko se pesuneste ns. automaattinen veloituskohde vaiko eikö. En ainakaan siitä maksa mitään jos veloittavat.
- Make
Corolla-Man kirjoitti:
Itse asiassa, hyvä kun mainitsit tuosta nestehommasta. Itsellä on edessä tuo samainen 15 tonnin huolto, ja aion täyttää säiliön viedessä piripintaan. Katsotaan sitten, onko se pesuneste ns. automaattinen veloituskohde vaiko eikö. En ainakaan siitä maksa mitään jos veloittavat.
jep, 100eskoo maksaa hulto ja kandee kysellä et pitäskö ajovalon polttimot vaihtaa samalla!
- tuolla tempulla
eli viemällä omat öljyt?
- ave00
Corolla-Man kirjoitti:
Eräs tuttuni (en takuulla minä itse) teki saman tempun. Laskussa oli kuitenkin veloitettu pissapojan säiliön täytöstä. Tutun sanoessa, että sehän oli täynnä jo tullessa, oli vastaus että niin olikin, mutta neste oli liian laimeata.
Eli lorota suoraan Lasol-kannusta täyteen, muuten joudut maksamaan. Ja voit joutua kyllä maksamaan siitäkin huolimatta. - Corolla-Man
ave00 kirjoitti:
Eräs tuttuni (en takuulla minä itse) teki saman tempun. Laskussa oli kuitenkin veloitettu pissapojan säiliön täytöstä. Tutun sanoessa, että sehän oli täynnä jo tullessa, oli vastaus että niin olikin, mutta neste oli liian laimeata.
Eli lorota suoraan Lasol-kannusta täyteen, muuten joudut maksamaan. Ja voit joutua kyllä maksamaan siitäkin huolimatta.Tuo on juuri niitä pikkku asioista, joihin kannattaa kiinnittää huomiota. En nimittäin usko, että ne testaa pesunesteen pakkaskestävyyttä, vaan laskuttavat sen joka tapauksessa. Mutta jos ei osaa pitää puoliaan, niin omapahan on vikansa.
- Tomppa
Corolla-Man kirjoitti:
Tuo on juuri niitä pikkku asioista, joihin kannattaa kiinnittää huomiota. En nimittäin usko, että ne testaa pesunesteen pakkaskestävyyttä, vaan laskuttavat sen joka tapauksessa. Mutta jos ei osaa pitää puoliaan, niin omapahan on vikansa.
Tein viime huollossa saman homman, eli täytin säiliön täyteen. Laskusta sen täyttö kuitenkin löytyi. Olivat lyöneet pönästerin pesunestettä takaluukkuun..
- Sol Wagon 03
Tomppa kirjoitti:
Tein viime huollossa saman homman, eli täytin säiliön täyteen. Laskusta sen täyttö kuitenkin löytyi. Olivat lyöneet pönästerin pesunestettä takaluukkuun..
Elikkä sanotte huoltoa tilatessa, että pissapoikaan ei tarvitse koskea. Silloin se kirjataan sinne huoltomääräykseen. Muuten se ilmestyy laskuun, kun on huolto-ohjelmassa kuten ohje/huoltokirjasta voitte nähdä.
- Sol Wagon 03
tuolla tempulla kirjoitti:
eli viemällä omat öljyt?
20-30 ekee öljyistä (riippuu mistä ostaa) ja jotain 10 euroa siitä pissapoika hommasta.. muistaakseni..
- huollossa
Sol Wagon 03 kirjoitti:
Elikkä sanotte huoltoa tilatessa, että pissapoikaan ei tarvitse koskea. Silloin se kirjataan sinne huoltomääräykseen. Muuten se ilmestyy laskuun, kun on huolto-ohjelmassa kuten ohje/huoltokirjasta voitte nähdä.
Sano huoltoa tilatessa, että koko moottoriinkaan ei tarvitse koskea, sillä vaihdat öljyt ja suodattimen sekä tulpat ja muut tarpeelliset ihan itse. Auton allekin on turha kurkistaa, kun olet jo itse kurkistanut. Tai jos käsketkin niiden lähettää pelkän laskun autoa näkemättä, kun se on jo itse kokonaan huollettu.
- TW03
Tomppa kirjoitti:
Sama juttu, säiliö oli täynnä 45 tkm:n huoltoon mennessä ja huollon jäljiltä oli 3 litran pönttö Korrekkia auton perässä.
- teidän kanssanne
Ostetaan uusi auto ja kun pitää viedä huoltoon, niin jo iskee pihiys ja alkaa parkuna. Että oikein viedään omat öljyt ja suodattimet ja muut litkut mukana merkkihuoltoon. Mietis vähän, mitä tuolla lopulta säästät. Oliskohan sinun pitänyt sittenkin jättää se auto ostamatta?
- Corolla-Man
Mihinkään öljynkantohommiin en rupea, jos kerran on varaa ostaa uusi auto, niin on varaa se myös merkkiliikkeessä huollattaa. Mutta tuon pissapojan säiliö-jutun katson nyt ihan omaksi huvikseni.
- HTL
Corolla-Man kirjoitti:
Mihinkään öljynkantohommiin en rupea, jos kerran on varaa ostaa uusi auto, niin on varaa se myös merkkiliikkeessä huollattaa. Mutta tuon pissapojan säiliö-jutun katson nyt ihan omaksi huvikseni.
Samaa mieltä Corolla-manin kanssa.
- Sol Wagon 03
Säästän tällä 30-40 euroa ERITTÄIN vähällä vaivalla. Kyllä mulle kelpaa, jos on ylimääräistä. Voin laittaa tilinumeron.
- koivja41
0lin maanantaina 15 tuhannen huollos maksoi 78e nesteen 1 laittoivat huollos ja öljynsuodattimen ja vähän silmänlumeeksi valohoitoa 15 tuhannen huolto huolto olis ollut kalliimpi mutta sain tippumaan tohon
- Pete
Míksi viedä merkkihuoltoon? Välihuoltona tehtävän
öljynvaihtohuollon voi teettää missä korjaamossa tahansa.Tämä ei vaikuta takuuseen.Vain 30 tkm päähuollot pitää teettää merkkihuollossa.Tämä on kysytty maahantuojalta.Näin ainakin uudessa Versossa.Itsevaihtoon ei nykyhinnoilla kannata alkaa jos nyt ei haluaa tosi "seppää" leikkiä.
- Jani
Niin olisi 15 tkm huolto edessä. Tänään ihmetytti ilmastointilaitteen toiminta, kun pakkasta oli 12-13 astetta ja silti suostui autom. ilmastointi kytkeytymään päältä. Eikös sen pitäisi olla toimimatta pakkasella?
Ajattelin vaan, että kannattaisiko asiasta huollon yhteydessä mainita. Kirjottelin toisaalle samaisesta aiheesta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000798&posting=22000000006455157
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793