Mielipideeee pliis? :DD
POJAT: Mp tatuoiduist tupakoivist mopotytöist, eli näist superganstapahiksist??
13
159
Vastaukset
- dhfgds r4
mitä vittua saatana
- OG for life
>Tupakoi
>Ole gangsta
Valitse toinen - Tälläästätänään
Tupakoiva > Ei kiitos
Tatuoidut > Jos koko keho on tatuoitu niin ei kelpaa, mutta pari tatuointia ei haittaa mitään. Itse en kuitenkaan tatuoinneista tykkä, enkä tiedä miksi.
Mopotytöt > Kyllä käy
Itse olen 16/98 poika- tatskaaja
Mp tatuoiduist ai siis sul on moottoripyörä tatska
- jonnetytöt
hyi vittu
- tupakoimatonmopopoika
tatskat: jees
tupakointi: en tue mutta ei haittaakaan
mopot: yhessä voitas rassailla - Jätkä 17.v
Vittu rupesin nauraa :'''DDD säälittävää touhua
- ihmettelijä
Mikäs noin naurattaa?
- jamiperseileevloki yt
ihmettelijä kirjoitti:
Mikäs noin naurattaa?
Sunmutsis oli massateini ku sua duunas läpäl chillaa bro no panichos
- Eihelvetti
Uskon että kaikkia täällä naurattaa tämä aloittaja, joka luulee olevansa niin "yksi pojista" tyylinen perseilijä. Varmaankin luulee olevansa erilainen.
Hei nyt vittu pliis, tupakoiminen ei tee kenestäkäään "pahista" tai "thugia". Vitun teinit. Ole kiltti ja katoa maanpäältä. - neropatti95
Miten tatuointi, tupakointi ja mopot liityyvät gangsteripahiksiin?
Käsittääkseni gansterit tekevät rikoksia yms.
Jotkut polttaa joillain on tatuointei mitä sitte?
Ihan niiku vaikka kansanedustajillaki joillain on tatuointei jotkut polttaa yms mut ei ne silti ole mitää gangstereita. Huomenta vaan sinullekkin... - tattooless
YÖKS! Suttaisia lutkia.
- Paskd2111111333
Pari tatskaa ok, tatuointi hyi vittu, mopo idc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6258247Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3483168Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4142223- 1281347
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151245Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081155- 931103
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46933