Mies jätti äitinsä makaamaan tajuttomana lattialle.
Minä en usko, että tuo on mitenkään harvinaista muutoin kun paljastumisen osalta. Kyllä maaseudut ovat täynnä niin yksinkertaista väkeä, että sitä ei moni uskoisi.
Mitenköhän perintöasiat...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288769787676.html?pos=ok-nln
Ei ole poikkeuksellista
63
70
Vastaukset
- ....m-
Onpa sinulla vanhakantainen kuvitelma maaseudun ihmisistä
Häpeäisit, jos osaisit.- ei uutta
Ei ole kuvitelmaa. Eräs mies reagoi veljensä sairauskohtaukseen siten, että otti pyöränsä ja lähti lenkille. Oli ajatellut yksinkertaisessa mielessään, että luonto saa päättää mitä tapahtuu. Lähtiessä oli hengissä, palatessa kuollut.
- ....m-
ei uutta kirjoitti:
Ei ole kuvitelmaa. Eräs mies reagoi veljensä sairauskohtaukseen siten, että otti pyöränsä ja lähti lenkille. Oli ajatellut yksinkertaisessa mielessään, että luonto saa päättää mitä tapahtuu. Lähtiessä oli hengissä, palatessa kuollut.
"Kyllä maaseudut ovat täynnä niin yksinkertaista väkeä"
Mitä tuo tarkoittaa, ettäkö maalaisilla ei ole aivoja.
Maalla olen asunut vain muutamia viikkoja kesissä. Ihan älyllisiä ihmisiä siellä olen tavannut. - ei uutta
....m- kirjoitti:
"Kyllä maaseudut ovat täynnä niin yksinkertaista väkeä"
Mitä tuo tarkoittaa, ettäkö maalaisilla ei ole aivoja.
Maalla olen asunut vain muutamia viikkoja kesissä. Ihan älyllisiä ihmisiä siellä olen tavannut.On sellaiset yksinkertaisen ihmisen yksinkertaiset aivot. Asiat ratkaistaan ryyppäämällä / huutamalla / uhkailemalla / fyysisellä väkivallalla. Aivan kuin he eläisivät 1800-luvulla.
Vieraita ihmisiä kohdellaan maireasti ja nuoleskellaan. - ,.,.,.,.,
ei uutta kirjoitti:
On sellaiset yksinkertaisen ihmisen yksinkertaiset aivot. Asiat ratkaistaan ryyppäämällä / huutamalla / uhkailemalla / fyysisellä väkivallalla. Aivan kuin he eläisivät 1800-luvulla.
Vieraita ihmisiä kohdellaan maireasti ja nuoleskellaan.Eiköhän heitä ole rypäleittäin kaupungissa, jossa naapuri ei tunne naapuriaan, ei sano edes hyvää päivää, vaan katselee hakattuja seiniä, raapusteltuja hisseja.
Itkee sisimmässään. - ei uutta
,.,.,.,., kirjoitti:
Eiköhän heitä ole rypäleittäin kaupungissa, jossa naapuri ei tunne naapuriaan, ei sano edes hyvää päivää, vaan katselee hakattuja seiniä, raapusteltuja hisseja.
Itkee sisimmässään.Monta kertaa he ovat näitä maalta kaupunkiin ilman eväitä lähteneitä. Synnyinkodin opit ovat olleet että tee työtä, mutta ei ole opetettu mitään luovuusmekanismeja.
- kynni
Enpä usko koko aloittajan höpöhöpö juttua, mitä lie ajanee takaa, en ymmärrä. Todella outo on aloituksensa.
- ei uutta
Ajan takaa sitä, että moni näennäisesti (yhteiskunnan silmissä) normaali ihminen omaa todellisuudessa kehitysvammaisen ajatusmaailman.
- vammaisuus.
ei uutta kirjoitti:
Ajan takaa sitä, että moni näennäisesti (yhteiskunnan silmissä) normaali ihminen omaa todellisuudessa kehitysvammaisen ajatusmaailman.
Mitä halveksimista sinulla on kehitysvammaisissa?
Liekö ihan asennevamma? - ei uutta
vammaisuus. kirjoitti:
Mitä halveksimista sinulla on kehitysvammaisissa?
Liekö ihan asennevamma?Uskon, että moni kehitysvammainen ajattelee terveesti ja terveemmin kuin moni näennäisterve. Kehitysvammaiseksi luokitellulla ihmisellä on useimmiten puhdas ja rehellinen ajatusmaailma.
- sitroen.
ei uutta kirjoitti:
Eiköhän tuo liene ollut ns peräkamarin poika jonka ajatusmaailmaan tuskin muuta mahtuu kuin mistä saisi seuraavan kaljan.
- jatkuvasti näin eiei
Mitä aina valitat?
- ei uutta
Monet yksinkertaiset ihmiset oikeuttavat rikolliset tekonsa sillä, että he käyvät töissä / he ovat käyneet töissä / heidän lapsensa tekee paljon töitä / heidän lapsensa on jonkin firman JOHTAJA / heidän lapsensa on opiskellut / heillä on talo / heidän lapsellaan on talo.
Kaikki on sallittua, kun käy töissä ja omistaa talon. Eikö tuo kerro jo pahasta yksinkertaisuudesta?
Maaseudulla on helppo olla rikollinen ilman että siitä jää kiinni. Valvovia silmäpareja ei ole. Sitten jos joku ns. kaupunkilainen / helsinkiläinen (kaikkia pk-seudulla asuvia kutsutaan maalla helsinkiläisiksi) huomauttaa jostain, niin vastaus on tyyliin 'mitä sää tänne tuut haastamaan riitaa' eli hyväksy heidän rikollisuutensa ja sulje silmäsi.
Jotenkin he ovat onnistuneet mieltämään itsensä paremmiksi ihmisiksi työssäkäynnin / omaisuutensa perusteella. Jos on jotakin saanut itselleen hankituksi, niin silloin kuuluu saada oikeudettomasti lisää.
Työtön ja taloton ihminen on halveksittava ja sellaiselle ei kuulu edes perintöoikeutta. Näin ajattelee tämä väki. - Tonokki1
ei uutta kirjoitti:
Monet yksinkertaiset ihmiset oikeuttavat rikolliset tekonsa sillä, että he käyvät töissä / he ovat käyneet töissä / heidän lapsensa tekee paljon töitä / heidän lapsensa on jonkin firman JOHTAJA / heidän lapsensa on opiskellut / heillä on talo / heidän lapsellaan on talo.
Kaikki on sallittua, kun käy töissä ja omistaa talon. Eikö tuo kerro jo pahasta yksinkertaisuudesta?
Maaseudulla on helppo olla rikollinen ilman että siitä jää kiinni. Valvovia silmäpareja ei ole. Sitten jos joku ns. kaupunkilainen / helsinkiläinen (kaikkia pk-seudulla asuvia kutsutaan maalla helsinkiläisiksi) huomauttaa jostain, niin vastaus on tyyliin 'mitä sää tänne tuut haastamaan riitaa' eli hyväksy heidän rikollisuutensa ja sulje silmäsi.
Jotenkin he ovat onnistuneet mieltämään itsensä paremmiksi ihmisiksi työssäkäynnin / omaisuutensa perusteella. Jos on jotakin saanut itselleen hankituksi, niin silloin kuuluu saada oikeudettomasti lisää.
Työtön ja taloton ihminen on halveksittava ja sellaiselle ei kuulu edes perintöoikeutta. Näin ajattelee tämä väki.Millä oikeudella sinä kuvittelet maaseudun ihmisten noin ajattelevan, olen todella vihainen.
ei uutta kirjoitti:
Työtön ja taloton ihminen on halveksittava ja sellaiselle ei kuulu edes perintöoikeutta. Näin ajattelee tämä väki."ei uutta"
Hienoa, noin minäkin yritin kertoa.
"Tärkeämpääkin ajattelun-aihetta on.
Teeveen pitäisi keskittyä telkkariin eikä ilta-lehdyköihin.
Uusi sarja alkaa.
Sarja kertoo ihmis-luokasta, joka pyrkii tuhoamaan meidänkin maamme typerällä
luonnon-suojelulla.
Tuo luokka ei tajua että jos ei meillä, niin muualla.
Muilla mailla tehdään mielellään töitä.
Mikä pahinta, jos meillä ei saa töitä tehdä, myydään ideammekin muille maille"
H.- jatkuvasti näin eiei
ei uutta kirjoitti:
Työtön ja taloton ihminen on halveksittava ja sellaiselle ei kuulu edes perintöoikeutta. Näin ajattelee tämä väki.Höpise mitä höpiset.
Perinnöttömäksi voidaan julistaa vain rikollinen tai epäsiveellistä elämää viettävä. - Pönökki1
Millä perusteella luulet minun aina valittavan?
- ei uutta
Tonokki1 kirjoitti:
Millä oikeudella sinä kuvittelet maaseudun ihmisten noin ajattelevan, olen todella vihainen.
Minä tuon nyt esille sen, että minun silmissäni rikollisuus ja sairas ajatusmaailma ei ole maaseudulla harvinaista. Siellä osataan kyllä sellaiset silmänkääntötemput ja manipuloinnit että ei paremmasta väliä.
- kenokki1
jatkuvasti näin eiei kirjoitti:
Höpise mitä höpiset.
Perinnöttömäksi voidaan julistaa vain rikollinen tai epäsiveellistä elämää viettävä.Onko heitteillejättö rikos? kysyn vaan? onko?
- Tonokki1
ei uutta kirjoitti:
Minä tuon nyt esille sen, että minun silmissäni rikollisuus ja sairas ajatusmaailma ei ole maaseudulla harvinaista. Siellä osataan kyllä sellaiset silmänkääntötemput ja manipuloinnit että ei paremmasta väliä.
Jos sinun silmäsi on noin sairaat, miksi et mene lääkäriin?
- jatkuvasti näin eiei
kenokki1 kirjoitti:
Onko heitteillejättö rikos? kysyn vaan? onko?
Ei heitteillejättö ole mitenkään maalaista. Rikollista = aina!
- ----
Pönökki1 kirjoitti:
Millä perusteella luulet minun aina valittavan?
Osta uudet klasit, eihän se sinulle ollut.
"jatkuvasti näin eiei"
Tuntuu jotenkin Euthanasialta.
Kuole ja annan toistenkin kuolla.
H.- ei uutta
Kun kaupungissa nähdään tyypillisesti, että maassa makavaa ei auteta, niin maaseudulla ollaan pahempia, sillä ohikulkijoita ei edes ole. Muiden varaan ei voi jättää, koska muita ei ole ja silti jätetään.
Kukaan ei näistä kerro, koska kukaan ei ole kertomassa. - ei uutta
Tonokki1 kirjoitti:
Jos sinun silmäsi on noin sairaat, miksi et mene lääkäriin?
Tuon lehtijutun ainoa uutinen on, että mies jäi kiinni heitteillejätöstä.
ei uutta kirjoitti:
Kun kaupungissa nähdään tyypillisesti, että maassa makavaa ei auteta, niin maaseudulla ollaan pahempia, sillä ohikulkijoita ei edes ole. Muiden varaan ei voi jättää, koska muita ei ole ja silti jätetään.
Kukaan ei näistä kerro, koska kukaan ei ole kertomassa."ei uutta"
Olet varmaan huomannutkin että Ambulanssit katoavat maalta kaukaisiin talleihin.
Ei niillä kannata pitkiä matkoja ajella yhden vanhuksen takia.
Terveys-keskukset keskittyvät lämmitettyjen katujen varsille, laatu-ravintoloiden
läheisyyteen.
Odotellaan jopa Lörtsy-kioskejakin.
Huhut kertovat nimeksi: Lörzzeria.
Kokkeja niihin on alkanut kouluttaa joku Kalkkuna-farmarin apulainen.
Nimeltään Lözbullah GlukGluk
Avajais-täky tulee olemaan Taateli-Lörtsy.
Asiastahan on kirjoiteltu jo aikaisemmissa vanhus-valituksissa.
Rahat alkavat loppumaan, koska töitä ei ole.
Jossain on pakko säästää.
H.- eino1
---- kirjoitti:
Osta uudet klasit, eihän se sinulle ollut.
Millä perusteella luulet tietäväsi kenelle kirjoitin, Olen näreissäni.
- ------,.,.
eino1 kirjoitti:
Millä perusteella luulet tietäväsi kenelle kirjoitin, Olen näreissäni.
Onko sulla päreitä kainalossa.
- za-+'¨'
hunksz kirjoitti:
"jatkuvasti näin eiei"
Tuntuu jotenkin Euthanasialta.
Kuole ja annan toistenkin kuolla.
H.Kysyikö joku sinulta jotain. Ei.
Ei ole uutta, että kaupungeissa saattaa ihmiset maata kämpässään kuolleena vuosiakin, ilman että kukaan huomaa.
- ei uutta
Onko pahempi huomata ja jättää heitteille vai onko pahempi jos ei käydä kylässä, jolloin ei voi huomatakaan?
- ihan vaan
Eikö toi tapahtunut Jyväskylässä, ja Jyskä on kai kaupunki
- ent. siivoojaparka
Äläkä suurentele. Ei Jyskä mikään kaupunki ole vaan osa Jyväskylää.
- mimmimummi*
Vakavahan asia tämä on .... sitä en voi mitenkään käsittää että palvelutalossakin joku voi olla kuolleena kolmeviikkoa.....ennenkuin joku tulee katsomaan.....
Siitä huolimatta kerron kökkövitsin..... Surisisiks sää jos mää kuolisin...kyssy turkkulaine.. No mitä surisemista siinä olisi.. vastasi tamperelainen.- äijä.
mimmimummi...no, sattuneesta syystä ja muutenkin tiedän niinkuin ehkä sinäkin, et vanhustenhoito on tässä maassa yhä vaan vieläkin aika heikossa tilassa, vaikka vuosikymmeniä KAIKKI päättäjät ovat yhtä mieltä parannuksien tarpeesta....tässä kotikaupungissanikin muutettiin, säästöjen saamiseksi kai, palvelutalosta paikalla olevat hoitsut pois, ja vanhus saa hoitsun sit nappia painamalla tulemaan jostain kaukaa, jos pystyy painamaan nappia...tiedän nämä, kun työni takia olen vähän väliä joutunut palvelukodeissa hyörimään...
-kökkövitsi joo, ja musta huuomorikin ehkä helpottaa....joku sanoi vuosi pari sitten, et aletaan jakaa itsemurhapillereitä vanhainkoteihin..... - mimmimummi*
äijä. kirjoitti:
mimmimummi...no, sattuneesta syystä ja muutenkin tiedän niinkuin ehkä sinäkin, et vanhustenhoito on tässä maassa yhä vaan vieläkin aika heikossa tilassa, vaikka vuosikymmeniä KAIKKI päättäjät ovat yhtä mieltä parannuksien tarpeesta....tässä kotikaupungissanikin muutettiin, säästöjen saamiseksi kai, palvelutalosta paikalla olevat hoitsut pois, ja vanhus saa hoitsun sit nappia painamalla tulemaan jostain kaukaa, jos pystyy painamaan nappia...tiedän nämä, kun työni takia olen vähän väliä joutunut palvelukodeissa hyörimään...
-kökkövitsi joo, ja musta huuomorikin ehkä helpottaa....joku sanoi vuosi pari sitten, et aletaan jakaa itsemurhapillereitä vanhainkoteihin.....Minulla kokemusta palvelutalosta jossa käyn.... mutta se onkin tehostetun palvelun asuminen.....siellä käy huoneissa hoitajat...antaa lääkkeet... kiirettä näyttää sielläkin niillä olevan... ei montaa sanaa vaihdeta. Siksi tuo uutinen kolmesta viikosta kuolleena tuntui epäuskottavalta...
- ei uutta
mimmimummi* kirjoitti:
Minulla kokemusta palvelutalosta jossa käyn.... mutta se onkin tehostetun palvelun asuminen.....siellä käy huoneissa hoitajat...antaa lääkkeet... kiirettä näyttää sielläkin niillä olevan... ei montaa sanaa vaihdeta. Siksi tuo uutinen kolmesta viikosta kuolleena tuntui epäuskottavalta...
Vuonna 1773 tapahtunut rikos näki viimein päivänvalon. Ehkä osa tänä päivänä tapahtuneista rikoksista selviää vuonna 2244.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288338574489.html - Arvaa kuka
Mimmimummi
Suriks sää jos mä kualisin, kysys turkulaine, mitä surisemist siin olis.sanos tamperelaine.
Oikkiast se menis näi,
Olssiks sää murheline jos mä kualisi, ei turkulaise surise, ne ova murhelissi, allapäi tai nörköi ,maas myynei, ja iha flaatei.
Ny mä pyyrä antteks ja ole lopu illa iha visust.
- eppu2
Anteeksi vain, mutta mielestäni ainoastaan yksinkertainen ja henkisesti kapea-alainen ihminen voi noin kirjoittaa.
Onko juuret unohtuneet vai historian kirjat lukematta.- ei uutta
Ajattele rattijuoppoja. Jonkin verran heitä jää kiinni, mutta jos kaikki jäisivät kiinni, jotka humalassa ajavat, niin luku olisi sata- tai tuhat- tai satatuhatkertainen.
Maaseudulla ei hevin ilmoiteta, koska siellä saa 'vihat päälleen'.
- eppu2
Rattijuoppoja on aina ja kaikkialla.
Riippuu ihan ihmisestä, joku ilmottaa, joku ei.
Pitääkö ihmsiä joukkoleimata.- ei uutta
Joukkosieluisista saa sanoa, että heitä on.
- +++++
Mitä maaseudulla on asian kanssa tekemistä.
- ei uutta
Maaseutua on turha romantisoida. Siellä tapahtuu ällöttäviä asioita siinä missä itiksessäkin.
http://www.seiska.fi/NEWS-lahetys/News-perjantai-Viidakon-tahtonen-raiskattiin-kahdesti-ostarin-pihalla/1058508 - +++++
ei uutta kirjoitti:
Maaseutua on turha romantisoida. Siellä tapahtuu ällöttäviä asioita siinä missä itiksessäkin.
http://www.seiska.fi/NEWS-lahetys/News-perjantai-Viidakon-tahtonen-raiskattiin-kahdesti-ostarin-pihalla/1058508Kuka ihme täällä on romantisoinutkaan, en minä ainakaan. Ja mitä sillä asialla on alun kanssa tekemistä, kysyn vaan.
- ei uutta
+++++ kirjoitti:
Kuka ihme täällä on romantisoinutkaan, en minä ainakaan. Ja mitä sillä asialla on alun kanssa tekemistä, kysyn vaan.
Väitän, että rikollisuus on normi ja rehellisyys poikkeus. Maaseutuolosuhteissa ei löydy todistajia rikoksille ja siksi ne siellä jäävät pimentoon. Jos kaikki ns. normaaleiden ihmisten tekemät rikokset saisivat päivänvalon, niin eläisimme maanpäällisessä taivaassa.
Minä toivon, että kaikki rikolliset, jotka vain esittävät lainkuuliaista jäävät kiinni taivaan porteilla. - +++
ei uutta kirjoitti:
Väitän, että rikollisuus on normi ja rehellisyys poikkeus. Maaseutuolosuhteissa ei löydy todistajia rikoksille ja siksi ne siellä jäävät pimentoon. Jos kaikki ns. normaaleiden ihmisten tekemät rikokset saisivat päivänvalon, niin eläisimme maanpäällisessä taivaassa.
Minä toivon, että kaikki rikolliset, jotka vain esittävät lainkuuliaista jäävät kiinni taivaan porteilla.Mikä rikosprobleema sinulla on?
Mitä rikoksia ainakaan toisiin ihmisiin suunnaten siellä tehdään, kun ei ole naapureitakaan kilometreihin.
Minä taas uskon, että kaupungin vilinässä, jossa ei edes naapuri naapuriaan tunne, rikollisuus on paljon helpompaa.
Ja kun en ole rikollinen, ei asia enempää kiinnosta. - tapamukavia
ei uutta kirjoitti:
Minä toivon, että kaikki rikolliset, jotka vain esittävät lainkuuliaista jäävät kiinni taivaan porteilla.Korkeintaa marjassa toisen maalla ja naapurin katiskaa ei uskalleta kajota.
- ei uutta
+++ kirjoitti:
Mikä rikosprobleema sinulla on?
Mitä rikoksia ainakaan toisiin ihmisiin suunnaten siellä tehdään, kun ei ole naapureitakaan kilometreihin.
Minä taas uskon, että kaupungin vilinässä, jossa ei edes naapuri naapuriaan tunne, rikollisuus on paljon helpompaa.
Ja kun en ole rikollinen, ei asia enempää kiinnosta.Ajattele esim. eläinsuojelurikoksia. Ajattele kerrostalossa asunutta pikkutyttöä, joka kuoli isänsä ja äitipuolensa toimesta. Ajattele äitiä, joka laittoi lastensa ruumiit pakastimeen. Näiden rikosten juuret ovat kaukana niiden lähtöpisteestä eli niiden selviämisestä. Rikoksia on tapahtunut vuosia ja vuosia ja kaikki ovat sulkeneet silmänsä.
Tiedetäänkö Suomessa edes kaikkien ihmisten syntymistä? Ei tiedetä. Tälläkin hetkellä joku ihminen, jota ei ole koskaan väestörekisteriin merkitty, voi elää jossain pimeässä kellarissa ja niin pois päin. Itävallassa tapahtui näin jonkun insinöörin toimesta ja Suomi ei ole sen kummempi.
Jotkut asiat vain tulevat julki ja jotkut eivät. - +++
ei uutta kirjoitti:
Ajattele esim. eläinsuojelurikoksia. Ajattele kerrostalossa asunutta pikkutyttöä, joka kuoli isänsä ja äitipuolensa toimesta. Ajattele äitiä, joka laittoi lastensa ruumiit pakastimeen. Näiden rikosten juuret ovat kaukana niiden lähtöpisteestä eli niiden selviämisestä. Rikoksia on tapahtunut vuosia ja vuosia ja kaikki ovat sulkeneet silmänsä.
Tiedetäänkö Suomessa edes kaikkien ihmisten syntymistä? Ei tiedetä. Tälläkin hetkellä joku ihminen, jota ei ole koskaan väestörekisteriin merkitty, voi elää jossain pimeässä kellarissa ja niin pois päin. Itävallassa tapahtui näin jonkun insinöörin toimesta ja Suomi ei ole sen kummempi.
Jotkut asiat vain tulevat julki ja jotkut eivät.Tottakai ajattelen, kuin kuka tahansa aivot omaava ihminen. Mitä se auttaa?
- ei uutta
+++ kirjoitti:
Tottakai ajattelen, kuin kuka tahansa aivot omaava ihminen. Mitä se auttaa?
Uskotko, että joku voi asua Suomessa pimeässä kellarissa tyyliin Fritzin lapset?
- eppu2
ei uutta kirjoitti:
Ajattele esim. eläinsuojelurikoksia. Ajattele kerrostalossa asunutta pikkutyttöä, joka kuoli isänsä ja äitipuolensa toimesta. Ajattele äitiä, joka laittoi lastensa ruumiit pakastimeen. Näiden rikosten juuret ovat kaukana niiden lähtöpisteestä eli niiden selviämisestä. Rikoksia on tapahtunut vuosia ja vuosia ja kaikki ovat sulkeneet silmänsä.
Jotkut asiat vain tulevat julki ja jotkut eivät.Ja mitäs noillakaan asioilla on tekemistä ´´maalla asuvien yksinkertaisten´´ kanssa.
Etkai vain nyt rönsyile omasta aloituksestasi.
- €--
Aloittajan tapaus on outo, mutta turha miettiä kun ei tiedetä enempää.
Maalla käyttäydytään ehkä toisin riippuen miten korvessa, jos kävelet syrjätietä vastaan tulija tervehtii vaikka tuntematonta, huikkastaan "ompa kaunis ilma tänään", et kaupungin vilinässä kerkiä jokkaisen kanssa, siinä sekoaisi.
Taas syrjätiellä et ilikiä korvat luimussa ohittaa, kaupungissa se käy.
Maalainen käyttäyty kaupungissa kui kaupunkilainen ja kaupunkilainen muuttu mualaiseksi maalla.- ei tapahtunut
Väitän, että 50-95 % suomalaisista ovat rikollisia. Jos ajatellaan, kuinka moni rikos, josta tiedetään että se on ollut rikos, jää selvittämättä, niin sitten ovat vielä ne 99 % rikoksista, joiden ei tiedetä edes olevan tapahtunut.
- €--
ei tapahtunut kirjoitti:
Väitän, että 50-95 % suomalaisista ovat rikollisia. Jos ajatellaan, kuinka moni rikos, josta tiedetään että se on ollut rikos, jää selvittämättä, niin sitten ovat vielä ne 99 % rikoksista, joiden ei tiedetä edes olevan tapahtunut.
Sinun ei minun.
Rikollisen määritelmän omaavia ei 10%, pikku vilppejä sattuu kelle vaan tosi rikollisia en usko olevan montaa prosenttia.
Tää mun karkee arvio, kyllä ihmiset on aika rehellisiä kun näin sivusta arvioi. - joulupukin takatukka
ei tapahtunut kirjoitti:
Eiköhän tuo ole melkoisesti liioiteltu luku.
Ainakin minun maailmassani. - ei uutta
€-- kirjoitti:
Sinun ei minun.
Rikollisen määritelmän omaavia ei 10%, pikku vilppejä sattuu kelle vaan tosi rikollisia en usko olevan montaa prosenttia.
Tää mun karkee arvio, kyllä ihmiset on aika rehellisiä kun näin sivusta arvioi.Tavallaan moni puukottaja on rehellisempi kuin joku näennäisesti lainkuuliainen ihminen, joka kavaltaa toisten tai yhteisiä varoja tehden sitä vuosikausia.
Yksi impulsiivinen hetki keskellä kirkasta päivää tai vuosia jatkunut harkittu kavallus. En pitäisi jälkimmäistä kelle vaan sattuvana. - ei uutta
joulupukin takatukka kirjoitti:
Eiköhän tuo ole melkoisesti liioiteltu luku.
Ainakin minun maailmassani.Ehkä olet sinisilmäinen. Ehkä olet sulkenut silmäsi. Ehkä elät mielikuvitusmaailmassa.
Voi, voi, jos lähdettäisiin ratsaamaan uskonnollista ihmistä esittävien omaisuutta. Löytyisikö sieltä jotain toisille kuuluvaa... - emakon etutukka
ei uutta kirjoitti:
Ehkä olet sinisilmäinen. Ehkä olet sulkenut silmäsi. Ehkä elät mielikuvitusmaailmassa.
Voi, voi, jos lähdettäisiin ratsaamaan uskonnollista ihmistä esittävien omaisuutta. Löytyisikö sieltä jotain toisille kuuluvaa...Ehkä, ehkä sinä.
- ei uutta
emakon etutukka kirjoitti:
Ehkä, ehkä sinä.
Usein tulee mieleen, että pitäisi olla kamera otsassa ja se tallentaisi kaikki mitä minullekin sanotaan.
- ????
ei uutta kirjoitti:
Usein tulee mieleen, että pitäisi olla kamera otsassa ja se tallentaisi kaikki mitä minullekin sanotaan.
Miksi ihmeessä??
- ei uutta
???? kirjoitti:
Miksi ihmeessä??
Muutkin näkisivät ja kuulisivat mitä minä näen ja kuulen.
- eppu2
ei uutta kirjoitti:
Muutkin näkisivät ja kuulisivat mitä minä näen ja kuulen.
Ethän nyt vaan näe ja kuule omias?
Sillai saattaa käydä, kun keskittyy liikaa, jonkun kansan ryhmän haukkumiseen.
Sitäpaitsi, sitä saatetaan sanoa rasismiksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944151- 262268
- 2002126
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011942PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3911732- 1431329
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815